ההטרדה המינית לכאורה שעליה התלוננה גל גברעם, נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל, אירעה במהלך צילומים לפרויקט טלוויזיה ששודר בערוץ הבידור לפני כשנתיים.
הפרויקט המדובר היה "פרפקט טן" - שנעשה במסגרת שיתוף פעולה בין סוכנות רוברטו בן שושן לעלית מודלס של שי אביטל. אביטל נקרא לשפוט בתוכנית, אולם לדברי גורמים בהפקה היחס שלו כלפי הבנות היה בלתי נסבל. "הוא לא הפסיק להציק להן", סיפר גורם שעבד בתוכנית. "הבנות לא רצו להתלונן במשטרה ולא הייתה ברירה אז פשוט העיפו אותו מהפרויקט".
3 צפייה בגלריה
גל גברעם מתוך "פרפקט טן"
גל גברעם מתוך "פרפקט טן"
גל גברעם ב"פרפקט טן"
(צילום: באדיבות HOT בידור)
ע', שעבדה בהפקה ושהתה עם הבנות ואביטל באילת, סיפרה ל-ynet: "עבדתי בערוץ שבו שודרה התוכנית, וההפקה נעשתה על ידי שי אביטל רוברטו בן שושן. הצטרפתי לנסיעה כדי לעזור לבנות להתארגן הפקתית". היא מוסיפה כי רוברטו לא נכח בסט במהלך סוף השבוע שבו אירעה התקרית.
"בשלב מסוים ראיתי אותו נוגע בבנות, מלטף, עושה מסאז' מאחורה, והבנות היו נחמדות אליו", היא משחזרת. "זה היה נראה לי מוזר אבל חשבתי שככה העולם הזה. אבל במהלך הערב הוא ניסה לעשות את זה גם לי. ניסה להצמיד אותי אליו בכוח ואמר לי 'די להיות בוסית'. פה הבנתי שאני צריכה לדבר עם הבנות. הוצאתי אותן החוצה ופתחתי את הנושא. גל גברעם נפתחה בפניי וסיפרה לי. והן סיפרו שזה מפריע להן".
3 צפייה בגלריה
גל גברעם
גל גברעם
גל גברעם
(צילום: מיכה לובטון)
ע' מוסיפה כי באותו ערב הן היו אמורות ללכת למסיבה שאליה אביטל היה אמור להצטרף, אולם היא התעקשה שלא יעלו איתו על אותה מונית. "הוא התעצבן כשהבין שהן לא יעלו איתו ואז הוא דאג שלא ייכנסו למסיבה. והן נשארו במדבר לבד והזמנו להן מונית. אחת הבנות לא נרדמה מתוך פחד. למחרת לא הסכמתי שיהיה ליד הבנות ובמשך כל היום הפרדתי אותו מהן. כשחזרנו לתל אביב, דיווחתי לערוץ. הבנות פחדו וניסו לשכנע אותי לא לעשות כלום כדי שלא יעיף אותן מהפרויקט". אדם נוסף שעובד עם ע' מאשר את הפרטים: "כשהבנתי מה קורה שם, פניתי להנהלה, לאחראית על הטרדות מיניות בערוץ - וכך שי פוטר מהפרויקט. הזזנו אותו משם".
3 צפייה בגלריה
שי אביטל מתוך "פרפקט טן"
שי אביטל מתוך "פרפקט טן"
שי אביטל בצילומי "פרפקט טן"
(צילום: באדיבות HOT בידור)
אמש (ג') חשפה גברעם כי ביקשה להגיש תלונה נגד אביטל על הטרדה מינית לכאורה. היא לא פירטה על נסיבות המקרה, אך תקפה את המשטרה: "כולם אמרו שאם את יכולה אז תלכי להעיד ותעידי, ואולי סוף-סוף יעשו לבן זונה הזה משהו והגעתי לתחנת המשטרה", אמרה, "הגעתי, באתי לתת את העדות שלי. באתי לתת עוד סיפור שהחרא הזה עשה". היא אמרה כי בעת שהגיעה וציינה כי ברצונה להגיש תלונה על הטרדה מינית, נשאלה על ידי הפקיד התורן מתי זה קרה. "אמרתי - לפני שנתיים", סיפרה וטענה שהשוטר שאל: "למה באת רק עכשיו?". גברעם הגיבה בפוסט: "מי שמך? מי אתה בכלל? הוא לא אשם, פשוט לא תדרכו אותו. זה רק עוד כשל קטן בתוך המערכת, אבל אני אמשיך".
"עניתי לו - כי פחדתי ועכשיו אני לא מפחדת יותר. והוא שתק", אמרה בדמעות והמשיכה לתקוף את המשטרה. "אמרו לי - יש חוקרת אחת בלילה וזה ייקח עוד שעתיים-שלוש. אתם יכולים לחכות או להגיש תלונה במחשב. באתי, הגעתי עד למקום. צעקתם בכל מקום שפתחתם חקירה מיוחדת. השר לביטחון פנים עומר בר-לב – קראתם לכולנו לבוא להעיד, וזה לא משהו פשוט לעשות. משטרת ישראל, איפה אתם? אתם אמורים להגן עלינו". בהמשך, במשטרת ישראל הודו כי "מדובר בתקלה חמורה".
עורך הדין ששי גז, המייצג את שי אביטל, מסר בתגובה: "כופר בכל וכל, מעולם לא כפה את עצמו על אף אחת".