לא לשכוח להתייחס לצוואר ולמחשוף. הפרזנטורית יוג'ניה סילבה

בקצב ספרדי: הנוסחה של ז'רמן דה קפוצ'יני ליופי חסר גיל

ב-1964 הקימה כרמן וידל את מותג הטיפוח הספרדי המקצועי הראשון, אך עקב היחס לנשים באותה תקופה לא יכלה לקרוא לו בשמה. כעת הוא נוחת בארץ עם אג'נדה היסטורית וחידושים עכשוויים

פורסם:
בשנים האחרונות נראה כי עלתה קרנם של מותגי הטיפוח הספרדיים המקצועיים. החומרים הפעילים, הריכוזים הגבוהים והתוצאות המהירות מיצבו אותם כמובילים בכמה ממכוני היופי הנחשבים ביותר. הבולט והוותיק ביניהם הוא ז'רמן דה קפוצ'יני (בלי קשר לכוס הקפה המענג ועתיר הקצף). לפני כ-20 שנה הייתה לו נוכחות רגעית גם בארץ, אך למעט זיכרון מתוק לא נודע כי הקפוצ'יני בא אל קרבנו. כעת הוא שב אל מחוזותינו, היישר לפלטפורמת הטיפוח והלייף סטייל המקוונת או גלואו, שם הוא נמכר ישירות לצרכן בלי תיווך ביניים של מכוני יופי.
4 צפייה בגלריה
כרמן וידאל
כרמן וידאל
הקימה את המותג כשהייתה בת 54 ואם לארבעה ילדים. כרמן וידל
(צילום: יחצ)

כדרכם של כמה ממותגי היופי הידועים ביותר בעולם (אליזבת ארדן, הלנה רובינשטיין ואסתי לאודר, אם להזכיר כמה), גם ז'רמן דה קפוצ'יני נוסד על ידי אישה פורצת דרך ובעלת חזון. שמה היה כרמן וידל ובשנת 1964 היא שבה לספרד מולדתה לאחר שנים ארוכות שבהן התגוררה באלג'יריה, שם עבדה תחת הקוסמטיקאית הבכירה במדינה ולמדה ממנה סודות יופי עתיקים, ובפריז – בירת הקוסמטיקה העולמית שבה נחשפה לטכניקות טיפול חדשות. היא האמינה כבר אז בקשר ההדוק בין יופי חיצוני לאורח חיים בריא ולנפש בריאה, ואימצה את המוטו הזה בעבודתה.
וידל הייתה בת 54 ואם לארבעה ילדים כשהקימה את מותג הטיפוח הספרדי המקצועי הראשון – מעשה שנחשב אמיץ במיוחד בתקופת המשטר הפשיסטי של פרנקו, שבה נשים אפילו לא הורשו לפתוח חשבון בנק על שמן במדינה. לכן, בניגוד לעמיתותיה הבינלאומיות, היא לא יכלה לקרוא למותג על שמה ונאלצה להיות יצירתית יותר. היא חיברה בין ז'רמן – הכינוי שקיבלה במכון היופי שבו עבדה בפריז – וקפוצ'יני, בהשראת שמה של הדוגמנית הפופולרית באותה עת בספרד: קפוטיני.
4 צפייה בגלריה
פנלופה קרוז
פנלופה קרוז
מגיעה למכון היופי במדריד לטיפולי פנים. פנלופה קרוז
(צילום: Getty Images)

מאז נשפכו טונות של מי פנים, קרמי לחות, מסכות ושאר פינוקי פנים, וכיום ז'רמן דה קפוצ'יני ממוצב היטב בתעשיית היופי הספרדית ובעשרות מדינות בעולם (הוא פופולרי במיוחד בדרום אמריקה) ויש לו גם מכוני יופי מצליחים בספרד. את המכון במדריד נוהגים לפקוד גם כמה מהשמות הגדולים ביותר בקולנוע הספרדי והבינלאומי, כמו פנלופה קרוז, אינס ססטרה ואפילו במאי הקולנוע האייקוני פדרו אלמודובר, שנוהג להגיע לטיפולי פנים לפני כל טקס פרסי גויה (המקבילה הספרדית לאוסקר). במכון הם זוכים לטיפולים כמו מיטה מיוחדת המדמה ציפה ברחם או עיסוי פנים מרגיע עם כדור גומי קשיח המפיג את המתחים. כדי לשמור על רלוונטיות עכשווית כמותג ותיק מול הדור הצעיר, הם התחדשו בדוגמנית הספרדייה יוג'ניה סילבה כפרזנטורית ואף הפכו לנותני חסות של קבוצת כדורגל נשים ספרדית.
היום המותג כבר אינו נמצא בבעלות משפחתית, אך רוחה של כרמן וידל – שאחד מהישגיה הגדולים בעבר היה להעניק מקור פרנסה לקוסמטיקאיות רבות ולעזור לנשים להשיג עצמאות כלכלית – עדיין שורה עליו ו-80 אחוז מצוות החברה הן נשים. לצד האג'נדה ההיסטורית, נוספה במותג מודעות לשמירה על אקולוגיה והוא מוגדר כידידותי לסביבה עם שימוש רק בפורמולות ממרכיבים טבעיים שלא נוסו על בעלי חיים.
4 צפייה בגלריה
מוצרים של ג'רמיין דה קפוצ'יני
מוצרים של ג'רמיין דה קפוצ'יני
חומרים פעילים בריכוזים גבוהים. מוצרי טיפוח של ז'רמן דה קפוצ'יני
(צילום: יחצ)

ומהם חמשת הטיפים ליופי חסר גיל לפי ז'רמן דה קפוצ'יני?

1. התמדה היא שם המשחק. דבקות בשגרת יופי טובה, החל בגיל צעיר, לא רק שתעניק עור יפה יותר, היא גם תצמצם ואולי אף תבטל את הצורך בהזרקות בעתיד.
2. איך נראית שגרה למופת? ניקוי יסודי של העיניים משאריות איפור, ניקוי פנים בקרם או בסבון, הספגת מי פנים בטפיחות, שימוש יומיומי בפילינג עדין להסרת תאי עור מתים, סרום בוסטר, קרם עיניים (שאותו הם ממליצים למרוח גם ברווח בין הגבות, מקום המועד לפורענות קמטי הזעף), קרם לילה, קרם יום וקרם הגנה מהשמש – בכל ימות השנה, גם בחורף.
3. לראות את התמונה הכוללת. להתייחס לצוואר ולמחשוף (הדקולטה), כחלק בלתי נפרד מהפנים. לרוב, מדובר בטריטוריה נשכחת והפער ביניהם לפנים ניכר.
4. להקדיש זמן מיוחד לטיפוח. כדי לשדרג את מראה העור, כדאי לאמץ גם אקסטרה זמן לטקס הטיפוח העצמי. זו יכולה להיות מסכת ניקוי, מסכת בד להחדרה מרוכזת של ויטמין C או אמפולה להענקת מתיחה מהירה לפנים.
5. סוד עיסוי הכדור. בז'רמן דה קפוצ'יני מאמינים כי עיסוי פנים יומיומי הוא מרשם לנעורי נצח, לא פחות. דקות ספורות ביום יכולות לחולל פלאים במראה הפנים, להזרים את הדם ולהפיג מתחים. חלק מהמוצרים שלהם, כמו דואט העיניים (צמד שפורפרות לעיניים: אחת ליום, ואחת ללילה), אף מלווים בסדרת איורים של תרגילי יוגה ועיסויים מיוחדים לתרגול יומיומי בחדר האמבטיה הפרטי. הסוד הגדול יותר הוא כדור הגומי הקשיח לעיסוי – פטנט מיוחד של המותג, שבו הם משתמשים לעיסוי פנים עמוק במכון הטיפולים במדריד. את הכדור, בגודל שזיף, מגלגלים על הפנים בתנועות עיסוי כלפי מעלה, ועל הדרך משחררים מהן את טרדות החיים שהצטברו בלסתות, מתחת לעצמות הלחיים, במצח ובעיניים מבלי שאפילו ידענו שהן שם. אם הכדור המקורי של המותג לא נמצא בידכם, אפשר לנסות להגיע לאפקט דומה על ידי עיסוי בעזרת כדור גומי קטן. מניסיון, זה יעיל אפילו יותר מרולר אבנים.

  • הכותבת הייתה אורחת המותג ז'רמן דה קפוצ'יני במדריד
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button