התאורה עמומה, האווירה חמימה, המוזיקה משחקת עם הרגש ולכם יש אהבה בלב - אבל מה עם משקה ביד? הוולנטיין הוא רק תירוץ לזוגות ברחבי העולם להצהיר על אהבתם זה לזה, ואם כבר אהבה אז כדאי שהיא תקבל חיזוק ביום המיוחד הזה בשנה.
6 צפייה בגלריה
מסעדה רומנטית
מסעדה רומנטית
(צילום: Shutterstock)
אז אם יין ורוד על השולחן זה דביק לכם מדי, יש גם מבחר יינות ומשקאות רומנטיים לא פחות. סידרנו לכם אותם כאן לפי המחיר - מהזול ליקר.
ביניים

כרמל סלקטד, רוזה, חצי יבש 2020

היין הסמוק של יקב כרמל הוא בין היינות הנמכרים ביותר בישראל. היין מבוסס על ענבי גרנאש, מרסלן וקלדוק, והתוצאה היא יין כייפי, קליל, לא מחייב, נגיש ובעיקר נעים ומאוזן.
מחיר: 30 שקלים

ברקן, רזרב, גולד אדישן, רוזה, כרם עלמה 2020

אחד היינות הרומנטיים והמפנקים שמצאנו ברף המחיר הזה הוא רוזה כרם עלמה של יקב ברקן, יין בצבע אפרסק ומנעד של ארומות פירותיות הממלאות את האף ומענגות את הפה. תרגישו בלגימה טעמים של אגס לבן, אפרסק ורוד וגם הדרים – הכל שם.
מחיר: 39 שקלים

בנימינה, יוגב, גרנאש סירה רוזה

היין הבושמתי ביותר של יקב בנימינה הוא הרוזה יוגב, יין שיש בו מנעד עצום של ריחות פירותיים, כמו תות שדה, פטל או דובדבן, והפה התומך והעשיר רק משלים את החוויה הרומנטית.
39 שקלים

תבור, אדמה, רוזה ברברה 2019

ענבי הברברה הנבצרים ברמת סירין, סמוך ליקב כפר תבור, כנראה מקבלים הרבה פינוק, כיוון שהם מפיקים את אחד מיינות הברברה הטובים ביותר בישראל. זה יין פריך עם חמיצות נעימה ובעיקר חדות וניקיון עד כדי שלמות.
מחיר: 59 שקלים

לה פורה בלאנש, תלפיות, רוזה 2020

בשנתיים האחרונות הוכיח יקב לה פורה בלאנש שהוא יודע להפיק יינות איכותיים, נקיים, מדוייקים ונעימים לשתייה. גם הרוזה של היקב - המורכב ממרלו וסירה - הוא חוויה פירותית מפנקת, מרעננת ובעיקר משובחת.
65 שקלים

רקנאטי, רוזה 2020

הרוזה הקלאסי של יקב רקנאטי זוכה להוקרה בישראל לא רק בזכות הבקבוק היפהפה, אלא גם בזכות השילוב הנהדר בין ענבי הברברה והמרלו, שיוצרים יין עשיר עם ארומה ממכרת, וחמיצות מאוזנת שעושה רק חשק לעוד לגימה.
מחיר: 69 שקלים

יקב בראון, לה מולינה, מרלו 2018

יין אדום אחד השתרברב לרשימה הורודה שלנו, כיוון שהוא אחד מהיינות הרומנטיים שמצאתי היום על המדף - מעיצוב התווית הקלילה, ועד הטעם המלטף והעשיר – לה מולינה הוא פתרון מלא תשוקה לאלו ששותים רק יין אדום.
מחיר: 80 שקלים

טורא, מאונטיין ויסטה, רוזה 2020

יקב טורא מפיק הרבה יינות טובים, אך היין הנמכר ביותר (ולדעת רבים גם היין המצטיין של היקב) הוא הרוזה. השילוב הנכון ממיצוי זגי המרלו והקברנה סוביניון מגלים שכבות רבות של מתיקות, חמיצות ובעיקר תענוג בכל לגימה.
89 שקלים

בת שלמה, רוזה 2020

יקב בת שלמה שבכרמל השיק לכבוד חג האהבה סוביניון בלאן וגם אייס ווין שאסור לפספס, אבל דווקא הרוזה מושך את העין ואת החיך, בזכות ה"ורדרדות הסלמונית" הבוהקת מצבעו, וגם בשל ריח ההדרים המרענן שבוקע מכוסית היין.
90 שקלים

פלדשטיין, רוזה גרנאש 2020

מכרם פקיעין שבגליל המערבי מגיע זן זה של גרנאש, המתגלה באחד מהיינות הסמוקים המסקרנים ביותר שיש. זה יין שהוא אידיאלי לארוחה רומנטית, אבל בעיקר לארוחה משובחת מלאה בטעמים. היין נעים, כייפי, קליל ומלא ברבדים של טעם.
110 שקלים

מארזים

יקב אדיר, מארז מושלם לפיקניק - היקב הוציא מארז רומנטי מושלם לפיקניקים. במארז יש שלושה יינות: רוזה מרסלן וכן גראנש לבן וקולומבר, כולם בבקבוקים של 500 מ"ל. אלה יינות שכיף לפתוח אותם על שמיכה על הדשא וללגום עם מי שאוהבים. מחיר: 180 שקלים למארז.
הרי גליל, מארז רומנטי - היקב השיק לכבוד הולנטיין מארז רומנטי הכולל בקבוק יראון רוזה, מפת שולחן, נר ריחני ושוקולד – וכל זה בתוך סל מושלם לפיקניקים. מחיר: 280 שקלים.
ביניים

קסטילו סן סימון, רוזה |Catillo San Simon Monastrell

אם חיפשתם רוזה זול אבל שווה בטירוף, כדאי שתכירו את הרוזה של היקב הספרדי סן סימון. היין קל, מרענן, בעל אופי צעיר ולא מחייב. צבעו ורדרד כתמתם יפה, ובפה תרגישו הרבה תותים ברקע.
מחיר: 25 שקלים

קונדה ולדמאר, ריוחה רוזה 2019

היקב הספרדי מביא לישראל יין רוזה מרענן, המורכב מהזנים גרנאש וויורה. ליין ארומה רעננה של פריחה לבנה, פירות אדמדמים ובעיקר חמיצות טובה בסיומת. מושלם לארוחה רומנטית וגם כמתנה.
מחיר: 50 שקלים

וינה אזמרלדה 2019 | Vina Esmeralda

יקב טורס הספרדי השיק יין יבש המורכב, באופן יוצא דופן, מהזנים מוסקטל וגוורצטרמינר. זהו יין גסטרונומי מאוד, שילווה ארוחה הכוללת פירות ים, סושי וגם אוכל צמחוני פיקנטי.
מחיר: 59 שקלים

דומיין דו פטי קלושה 2020 | Domain du Petit Clocher 2020

מאזור אנז'ו שבעמק הלואר בצרפת מגיע רוזה קסום ומלא מסתורין. היין רענן, ומסתתרת בו מתיקות נעימה (אם כי היין יבש). בלגימה השנייה מתפרצים ממנו טעמים המזכירים תותים טריים, הדרים וגם ורדים.
מחיר: 69 שקלים

אור דה לה קסטינל AOP | Or de la Castinelle

מדרום צרפת נוחת אצלנו יין רוזה המורכב מהזנים גרנאש וסירה. ליין ארומה פרחונית של פירות הדר, וגם החיך משלים עם אשכולית אדומה, פומלה, תוך אלגנטיות נעימה ועדינה. נהדר כקונטרה למנות דגים.
מחיר: 79 שקלים

אקס פרובאנס 2019 | Aix 2019

יין הרוזה המגיע מהיקב הוותיק בפרובאנס שבצרפת, שם לעצמו מטרה להיות אחד מיינות הרוזה הטובים בעולם. כבלנד של שלושה זנים צרפתיים, התוצאה היא יין ורוד, חיוור במראה, אבל עם טעם ונוכחות מרעננת בכל לגימה.
מחיר: 85 שקלים
6 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)

פרסוקבלדי, אליאה, רוזה | Alie Frescobaldi

למעלה מ-700 שנה מייצר יקב פרסקובלדי האיטלקי יין. ביקב אליאה, שבבעלותם כרמים בכל רחבי טוסקנה, בחרו לייצר רוזה מאוד עדין, רך, נעים ובסגנון העולם הישן – קליל, אלגנטי ופריך.
מחיר: 110 שקלים

אוט קלוס מיריי 2019| Ott Clos Mireille

מפרובאנס שבצרפת מגיע אחד מיינות הרוזה הטובים ביותר. יש בו עושר עצום של פירותיות, פריכות ואלגנטיות, שאותם תרגישו כמעט בכל לגימה - גם אם אי אפשר לטוס עכשיו, אפשר להרגיש את צרפת בכוס. ולמי שזה עושה את זה - הבקבוק יפהפיה.
מחיר: 225 שקלים

מואט שנדו, שמפניה ורודה, NV

אין כמו לשתות שמפניה ורודה ביום הכי רומנטי בשנה, להרגיש את הבועות הקופצניות, לטעום את היובש המחוספס של היין – ולהגיד מילים יפות למי שלידכם. הרוזה של מואט עושה את העבודה.
מחיר: 279 שקלים
ביניים

סטרונגבואו, רוזה

סטרונבואו הוא סיידר התפוחים הנמכר ביותר בעולם, ואחד מטעמיו המענגים ביותר הוא הרוזה – המופק ממיץ תפוחים אדמדמים, אשר גם מעניקים לו את הטעם המתקתק והנעים.
מחיר: 10 שקלים

וודקה ריגה בלאק, קרנברי

משקה הוודקה מלטביה כבר בארץ מזה זמן מה, אבל גרסת הקרנברי מוסיפה לו בשומת של חמוציות, מתיקות וזאת מול מרירות עוקצנית של פלפל אנגלי. מקורי, טעים ובעיקר מהנה.
מחיר: 55 שקלים

סנגריה לה סואקה | Sangria La Sueca

משקה הסנגריה המבוסס על ענבי יין מסוג גראנש וטמפרניו קיבל חיזוק של תמציות פירות מתוקות. אפשר לשתות חם או קר, והוא טעים בכל מצב.
מחיר: 59 שקלים

פרוקו שולץ, ליצ'י

מזקקת פרוקו שולץ נחשבת לאחת מיצרניות הליקרים הגדולות בצ'כיה, ועכשיו מגיע לישראל גם ליקר בטעם ליצ'י. למשקה, שעשוי מחומרים טבעיים בלבד, ריח וטעם של אחד מן הפירות הכי מעוררי חשק שיש, וזה אומר הכל.
מחיר: 65 שקלים

גורדון ג'ין, ורוד

ג'ין גורדון הוא אחד ממותגי הג'ין המפורסמים בעולם, ובגרסה והורודה הוא גם מתובל בתבלינים כמו שורש אנג'ליקה, ליקריץ, קליפת תפוז וזרעי כוסברה. אבל התענוג הגדול הוא לשלב אותו עם טוניק – זה הקוקטייל האולטימטיבי לדייט המושלם.
מחיר: 77 שקלים

ליקר אמרולה, קרם וניל

משקה האמרולה כבר קיים בארץ כ-25 שנה, אולם עתה עושה עלייה מדרום אפריקה גם טעם הקרם וניל, ובשילוב עם השמנת, הבשומת של הווניל ממדגסקר, והטעם החריף בסגנון ג'ינג'ר המציף ומענג את חלל הפה – זה יעיף לכם את החך.
79.90 שקלים

ג'ין MG רוזה

לחובבי הסגנון הלונדון של הדריי ג'ין, מגיע אלינו מספרד ג'ין של מזקקת MG. הג'ין בצבע ורוד זרחני, ויש לו ארומה חזקה של ערער ואניס, וברקע הרבה פירותיות הדרית ולימונית. מושלם לקוקטיילים.
84.90 שקלים

פליני, לימונצ'לו ופיצ'לו

משפחת פליני באיטליה (בלי קשר לבמאי הנודע) מייצרת ליקרים טבעיים מאז 1875. סוג אחד הוא לימונצ'לו צהבהב מלימונים שגדלו סמוך לחופי אמלפי, והשני הוא פיצ'לו מאפרסקים המגיעים מהבוסתנים של אמיליה רומאנה. מובטחתת לכם תחושה של קיץ ושל אהבה בכל לגימה.
90 שקלים

טופקה – וודקה טופי

"נערו לכדי סערה" – זה הסלוגן של הוודקה בטעם טופי המגיעה מהולנד, ולא בכדי. לבקבוק מראה ייחודי, ולאחר ניעורו מתגלה ניצוץ שנראה כמערבולת שהופכת מצלולה למוזהבת. האפקט יהפוך את הערב הרומנטי לקסום ולטעים גם יחד. לא רק לחובבי הגימיקים.
109.90 שקלים

Bombay Barmle, ג'ין פרימיום

בהשראת קוקטייל הג'ין הקלאסי, The Bramble, הושק לרגל הולנטיין ג'ין פרמיום חדש של Bombay Sapphir. המשקה בצבע ארגמן יפהפיה, ללא תוספת סוכר. צבעו וטעמו נגזרים מפירות היער (פטל אדום ושחור) שהתווספו לו.
מחיר: 149 שקלים