כבר יותר מ-30 שנה שהשף ישראל אהרוני מתגורר באותה דירה ברחוב שינקין בתל אביב. השבוע, הוא פתח ממש מתחת לבית דוכן עוף בגריל חדש - קונים עוף או סנדוויץ' - והולכים. הדוכן הזה מצטרף לעוד מספר עסקי אוכל חדשים שהצטרפו לרחוב בשנת הקורונה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: אסף קרלה)
3 צפייה בגלריה
ישראל אהרוני, "עוף בשינקין"
ישראל אהרוני, "עוף בשינקין"
ישראל אהרוני, "עוף בשינקין"
(צילום: אסף קרלה)
במפתיע או שלא, רגע לפני שהקורונה נכנסה לחיינו, אהרוני פתח קצביית בוטיק, באותו רחוב ממש. המשלוחים, שהתחילו שם בקורונה, נמשכים עד היום וגם התרחבו מחוץ לגבולות המרכז. מיד אחרי פתיחת הקצבייה, הלכו וצצו בשינקין המתחדש, מעדניות, חנויות יין, חנות דגים (השייכת לשותפיו של אהרוני), גלידרייה ולקינוח גם שוקולטייר מהטובים שיש. אז נכון שמוסדות כמו "אורנה ואלה", "קפה תמר" או "איציק ורותי", נסגרו, אבל במקומם התעוררה שם קולינריה מסוג חדש, שמתאימה את עצמה לזמן ולמקום.
החיבור הזה של השף - לרחוב, לעסקים ולאנשים, האיר עכשיו את המאסטר מחדש, ונראה שאהרוני בשיאו: עם שתי תוכניות בישול פופולריות בפריים טיים, עם חופש יצירה בעסקים ובלי מסעדה שצריך לדאוג לה.
3 צפייה בגלריה
 עוף של שף
 עוף של שף
עוף של שף
(צילום: אסף קרלה)
אהרוני, שיחגוג בעוד שבועיים יומולדת 70, הוא גם סבא פעיל לשני נכדים. מי שעוקב אחריו ברשתות החברתיות, נחשף ללא מעט רגעי סבא-נכד, שהוא נוהג לחלוק עם העוקבים.
יצאנו איתו לביקור בדוכן העוף בגריל החדש, "עוף בשינקין", ולסיבוב ברחוב שינקין ששינה פניו בשנת הקורונה, ומצאנו גם כמה רגעים משפחתיים יפים. צפו בסרטון בראש הכתבה.