בשיתוף המרכז הרפואי "360 מעלות שיא" ואינפומד
אילן ברק, אשר עוסק בתחום האדמיניסטרציה הרפואית כבר שנים רבות, נתקל לא פעם באטימות של המערכת וזמני המתנה ארוכים לעיתים אף ארוכים מידי. מהנקודה הזו החליט הוא להקים את "360 מעלות שרותי רפואה" - מרכז רפואי אשר שם לו למטרה לייעל את התהליך שהמטופל עובר עד לקבלת הבדיקה בפועל, בליווי אישי אנושי ומהיר שלא פעם הציל חיים.
צפו בהסבר

אלו שירותים מוצעים במרכז?
המרכז מציע את רוב שרותי הרפואה באופן פרטי. בין הבדיקות המבוצעות: בדיקות הדמיה, CT, MRI, PET CT, בדיקות אולטרסאונד שונות, צילומי רנטגן ועוד. בנוסף, המרכז מעניק יעוץ בתחומים שונים ע"י מיטב המומחים בתחום האורתופדיה, הגניקולוגיה, הנוירולוגיה ועוד. מכיוון שהוא עובד בפריסה ארצית, למרכז הרפואי יש את היכולת בעת תאום הבדיקה או היעוץ להתחשב גם באזור המגורים, דבר המקל מאוד ומצמצם את טרטור המטופל למינימום.
איך מתנהל ההליך מול המרכז?
מרגע שהמטופל יוצר קשר עם המרכז הוא נמצא בתקשורת ישירה עם מנהל התיק שילווה אותו לאורך כל הדרך עד ביצוע הבדיקה בפועל. מעבר לשרות המהיר, הטיפול הכוללני מתבצע תחת קורת גג אחת תחת פיקוח של מומחים מובילים בתחום הרפואה- עובדה אשר הופכת את תהליך הברור לפשוט יותר ואף עשויה לייעל את מהלך הטיפול עצמו.