ברשת מלונות דן, חוויית הלקוח היא לב העניין. היא המוצר. הם גיבשו תפיסת עולם סדורה, המבוססת על עיקרון ברור וחד: להעניק חוויה מעל ומעבר לציפיות
אלפי נהגים בישראל נהנים מדי יום מחוויית הלקוח העשירה והמגוונת שדור אלון ואלונית הצליחו להטמיע בחנויות הנוחות ומתחמי התדלוק בישראל
סקר קובע: יותר ויותר ישראלים שבעי רצון מהתנהלות הקנייה הדיגיטלית, מה שמסמן שהשימוש בכלי זה יגבר ויילך
ד"ר יורם לבנון, שהמציא תוכנה לפענוח הצופן הרגשי שבקול האנושי המשפרת משמעותית את השירות ללקוח, מצביע על הכשל החיסוני הנרכש של אנשי המוקד הטלפוני
חוויית לקוח הינה מכלול של חוויות, ריחות, טעמים, תחושות והנאות שמתרחשים בתהליך קבלת השירות, ובכל זאת ההיבט הרגשי ראוי להתייחסות מיוחדת