המשוואה של לימודי המתמטיקה בישראל היא מאוד פשוטה: 1+1+1=0"
על אף חובת הלימוד, רק 25 אחוזים מתלמידי כיתה י' לומדים ערבית. הסיבה: בתי ספר רבים פועלים בניגוד להנחיות ומאפשרים לתלמידים בחירה בין לימוד הערבית לבין מקצועות לימוד אטרקטיביים יותר"
אני מלמד כל שנה את מושג הנכבה ומסביר לתלמידים שזו התפיסה הפלסטינית, לא עמדתי האישית. נכון שהמורה הוא דמות מוערכת בעיני התלמידים, אבל מורה טוב צריך ללמד שמותר להם לחלוק עליו"
אי הכרת התרבות מביאה גם לאבדן הזהות הלאומית והקשר למדינה ניתק. במצב כזה לא חייבים לגור בבאר-שבע או בתל-אביב, אפשר לארוז את המזוודות ולעבור לחיות בעמק הסיליקון"
במקום ללמד כל היום מה זה שווא נח או מה הוא שורוק, כדאי להתחיל ללמד את הילדים כבר מגיל קטן לפתוח את הפה ולדבר בקול רם ובאופן ראוי מול קהל בכיתה"
עושים עוול לתלמידים שאולי אינם מצטיינים במקצועות עיוניים אך יש להם 'ידיים מצוינות' והם יכולים להיות טבחים, מכונאים או אפילו גרפיקאים מופלאים"