
יופי ואופנה
המשביר לצרכן: מיליון לקוחות קונים מותגי על - בזול
המשביר לצרכן, רשת בתי הכלבו הגדולה והוותיקה בארץ, חגגה השנה יום הולדת 70 במקביל לישראל. ב-2018 התמקדו במשביר בהרחבת מגוון מותגי האופנה הבינלאומיים והבלעדיים ברשת. מועדון הלקוחות של המותג, Club365, מונה כבר 700 אלף בתי אב ומיליון מחזיקי כרטיסיםדורית דגן 15:23 , 24.12.18
מנינט טייב ועד אליאנה תדהר: דלתא ממתגת את עצמה מחדש
כחלק מקונצרן ישראלי גלובלי למוצרי טקסטיל ואופנה, מותג דלתא ישראל מתהדר בבדים איכותיים וטכנולוגיות חדשניות. בשנה האחרונה ריענן ועדכן המותג את השפה הוויזואלית שבאה לידי ביטוי בכל פלטפורמות המכירה ובהובלת פרזנטורית חדשה – אליאנה תדהרדורית דגן 15:16 , 24.12.18
PANDORA משנה את אידיאל היופי הישראלי
אחרי שנים שבמהלכן PANDORA הייתה מזוהה עם תכשיטי כסף סטרלינג, השיק המותג בערב הגאלה של שבוע האופנה בישראל את קולקציית PANDORA Shine המבוססת על תכשיטי כסף בציפוי זהב 18k. הקולקציה נחשפה לקהל ישראלי ובינלאומי, זכתה לתהודה רבה בתקשורת ולוותה במהלך פרסומי נרחב במדיה ובדיגיטלדורית דגן 15:16 , 24.12.18
דיוויד בקהאם וליידי גאגא כבר יודעים: Rolex הוא סמל לשבירת שיאים
כבר יותר מ-100 שנה שומר המותג Rolex על מעמדו בשוק שעוני היד היוקרתיים בזכות שמירה על ערכיו והקפדה על אסטרטגיה שיווקית גלובלית. השנה הושק קמפיין בינלאומי למותג הצעיר של החברה, Tudor, בהובלת דיוויד בקהאם וליידי גאגאגיל רונן 16:50 , 10.12.18
מכר אקורדיון ובנה אימפריית תכשיטים: הסיפור של ה.שטרן
יותר מ-70 שנה לאחר הקמתו, מחזיק המותג ה.שטרן בעמדת הובלה בשוק תכשיטי היוקרה בעולם ובפרט בישראל בזכות שמירה על ערכי מותג, חדשנות מתמדת והקפדה על אסטרטגיה שיווקית גלובלית. בישראל מחזיק המותג ב-13 חנויות, בהן החנויות הידועות בנתב"ג, שם ה.שטרן הוא זכיין הדיוטי פרי הוותיק ביותרדורית דגן 16:48 , 10.12.18
סופם של שלטי החוצות? המהלך הדיגיטלי של קסטרו "שבר" את אינסטגרם
רשת קסטרו ממציאה את עצמה מחדש בכל שנה, וגם השנה לקחה צעד חדשני נוסף קדימה, כשהשיקה קמפיין שהתנהל רובו ככולו באינסטגרם בהשתתפות עשרות ידוענים ובחשיפה מירבית לאלפי בני נוער. בנוסף השיקה הרשת מספר חנויות בקונספט חדשני ויצאה במספר קמפיינים בהשתתפות הפרזנטורים רותם סלע, אביב אלוש ועומר דרור. גם יובל בנאי צורף לרשימת הכוכבים, עם הובלת הקמפיין הנלווה להשקת קולקציית "על חלל" של הילדים של קסטרודורית דגן 21:22 , 18.11.18
טבע נאות: כשאייקון ישראלי הופך למותג בינלאומי
מותג נעלי הנוחות טבע נאות חוגג 70 שנות עשייה ישראלית ומבסס את מעמדו כמותג ישראלי אייקוני. הסנדלים של טבע נאות הפכו במרוצת השנים לחלק מהמארג התרבותי הישראלי, והשנה אף זכו להיבחר כמובילי תרבות בתערוכת "סנדלים – אנתרופולוגיה של סגנון מקומי", שהתקיימה במוזיאון ארץ ישראלדורית דגן 19:53 , 18.11.18