אינטרנט  |  ynet  |  בעלי מקצוע  |  קניות  |  ספקים למשרד

חדשותספורטכלכלהתרבות ובידורמחשביםבריאותיהדותתיירותרכבאוכליחסיםמקומיסרטיםהוטאנציקלופדיה
   חדשות תוכן ועדכונים 24 שעות - Ynet

   קהילות ראשי > שירות רפואי > ראומטולוגיה
נושאתאריךמחבר/ת
    סטטין ו-CPK
25/09 01:15
יוגב
נושא : סטטין ו-CPK
שלום רב
אני בן 67. נותחתי לפני 5 שנים במעי הגס. אחר הניתוח פרצה מחלת דרמטומיוזיטיס (כנראה כבר היתה קיימת רדומה, מפני שיש לי anti mi2 חיובי). טופלתי בפרדניזון ומתוטרקסאט. אין מימצא אונקולוגי כרגע וגם המחלה האוטואימונית יש לה כיום שיירי מופע עורי , ללא חולשת שרירים.
לאחרונה חלה עליה משמעותית ב- CPK עד לערך 812 . בצעתי סדרת בדיקות שכללו גם של מרכיבים C3 C4 וTOTAL. התוצאות תקינות.
ההסבר היחיד שהועלה: שימוש בסטטין.
1. האם זה סביר שלפתע תיווצר השפעה כזו של סטטין אותו אני צורך במשך שנים?
2. האם יכול להיות הסבר שונה( גידול, לופוס, אחר) ?
בתודה



 מקרא : הודעה ללא תוכן הודעה עם תגובה הודעה בלי תגובה
 הנהלת הפורום קובץ מצורף הודעה חדשה

 

אודות ועזרה
כתבו אלינו
עזרה
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
ארכיון
מרכזי המבקרים
Israel News
 
אודות האתר
RSS
הפוך לדף הבית
ניוזלטרים
פרסמו אצלנו
אנציקלופדיה
באבלס
ערוצי תוכן
חדשות
כלכלה
ספורט
תרבות
בריאות
מחשבים
נופש
Xnet
Yschool
יהדות
דעות
צרכנות
תיירות
אוכל
רכב
בעלי חיים
שופינג לאשה
כיכר השבת
יחסים
אסטרולוגיה
מעורבות
ירוק
לאשה
דילים
ynetArt
kick
כלכליסט
בלייזר
רכילות Pplus
מנטה
משחקים
mynet
מפות
פרוגי
כלים ושירותים
קניות
מניות
דרושים
מחירון רכב
דירות להשכרה
קופונים
זיכרונט
ידיעות בתי ספר
ידיעות אחרונות
דירות למכירה
לוח רכב
יד שניה
בעלי מקצוע
משחקים Games
עברית
דירות חדשות


YIT  - פיתוח אינטרנט ואפליקציותApplication delivery by radwarePowered by Akamaiהאתר פועל ברישיון אקו"םהאתר פועל ברישיון תל"יאקטיב טרייל
-nc  כל הזכויות שמורות לידיעות אינטרנט ©