מבזקים
המייל האדום
התחברות
חודש ראשון חינם
ראשי
+ynet
חדשות
קורונה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
דיגיטל
עוד
חיפוש
ynet
אינטרנט
בעלי מקצוע
קניות
ספקים למשרד
מנויים
+ynet
ידיעות מנויים
קטגוריות מובילות
מבזקים
חדשות
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות Pplus
פודקאסטים
בריאות
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
רכב
אוכל
יחסים
לאשה
מנטה
יהדות
הורים
אסטרולוגיה
סביבה ומדע
מעורבות
דעות
בלייזר
פרוגי
עוד נושאים
All Jobs
ynet נדל"ן
כלכליסט
ynet shops
Yschool
מהדורות
ידיעות אמריקה
ynet news
ynet espanol
vesty
mynet
יצירת קשר
יצירת קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
פרסמו אצלנו
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תרבות ובידור
>
טלוויזיה
>
ביקורות טלוויזיה
>
טלוויזיה
מוזיקה
קולנוע
ספרים
במה
אמנות
תקשורת
עברית
תוכן בשיתוף:
לבכות לכם
ביקורות טלויזיה
חובבי טינה פיי? הסדרה הזו היא הבינג' המושלם עבורכם
"בנות לנצח" בהפקתה של פיי שודרה במשך שתי עונות בפיקוק, וכעת בעונתה השלישית מצאה בית חדש בנטפליקס. עוד מוקדם להכריע אם היא הגיעה לענקית הסטרימינג כדי למות או דווקא לזכות בחיים חדשים, אך למי שמתגעגע ל"רוק 30", הקומדיה רצופת הפאנצ'ים על הקאמבק של להקת בנות מהניינטיז - תלחץ על כל הכפתורים הנכונים
סמדר שילוני
|
17.03.24
הצפייה ב"הפליליסטיות" כרוכה באי נוחות שאי-אפשר להתעלם ממנה
שבע סניגוריות מככבות בתוכנית הדוקו-ריאליטי החדש שעלתה ברשת, שמציצה לטריטוריה של עורכות דין פליליות שמגינות על עבריינים מהשכבות הקרימינליות הגבוהות של החברה הישראלית. למרות הסקרנות, קשה שלא להתכווץ נוכח שאלת המוסריות וההאדרה של הפושעים נטולי הבושה, זו שהטלוויזיה לוקה בה בעשורים האחרונים
סמדר שילוני
|
13.03.24
כש"הלוטוס הלבן" פגשה את "רק רוצחים בבניין": הסדרה הזו מתחילה טוב ומידרדרת
"מוות ופרטים נוספים", שמספרת על בלש (בגילומו של מנדי פטינקין) וצעירה שמנסים לפענח רצח על ספינת יוקרה, משווקת את עצמה כסדרה מהנה וקלילה, אך מתקשה לשמר את המוניטין. פטינקין לבדו הוא פנינה טלוויזיונית וסיבה מצוינת לשבת מול המסך, אך הפרקים עמוסים ולא מציגים התקדמות מספקת בעלילה
סמדר שילוני
|
10.03.24
לא בטוח שבינג' יתאים פה, אבל "הג'נטלמנים" היא תענוג למעריצי גאי ריצ'י
תיאו ג'יימס ("הלוטוס הלבן") מככב בתפקיד הראשי בדרמת הפשע הקומית החדשה של נטפליקס, שעוסקת בבן שיורש את אימפריית הפשע הסודית של אביו המנוח, במקומו של אחיו הגדול וחובב הסמים. אם אתם אוהבים את האלימות, הטירוף, ואת הדיאלוגים השנונים, "הג'נטלמנים" היא הסדרה בשבילכם
סמדר שילוני
|
08.03.24
לא ציפינו מדרמה על אליעזר בן יהודה שתהיה סוחפת ומסעירה כל כך
"הצבי" עוסקת בסיפורה של משפחה אירופית שעולה לארץ ומתמודדת עם הקשיים הכרוכים בכך, כשאחת מבנותיה מתחילה לעבוד בעיתון שייסד בן יהודה. עם עיסוק בפרשיות מזעזעות בהיסטוריה המקומית ומשחק מצוין, הסדרה מצליחה להעניק מסע רגשי, התרוממות רוח וחומר למחשבה
סמדר שילוני
|
06.03.24
ייתכן ש"המשטר" תעניק לקייט ווינסלט אמי, אבל זה יקרה למרות הסדרה ולא בגללה
בדרמה החדשה מבית HBO ווינסלט מגלמת מנהיגה במדינה אירופית בדיונית שסובלת מפרנויה, והולכת ומאבדת את שליטתה במדינה. למרות שעל הנייר היא נהנית מכל מה שהופך טלוויזיה למצוינת - תסריטאי עם רקורד מרשים ב"יורשים", נושא טעון, הפקה מהוקצעת וכאמור כוכבת ענקית אחת - חסרה בה אמירה נוקבת שתממש את הפוטנציאל שלה
סמדר שילוני
|
05.03.24
שיחות עם רוצחים וצלילה לנפש של פסיכופת: "האסירה X" היא דוקו מרתק
בסדרה תיעודית חדשה מתואר מסעה של מיכל בן חורין, בתו החורגת של מוט'קה קידר, בניסיון להבין את הנפש של האב שהתעלל בה. הפרקים כוללים קטעים מראיונות שקיימה עם רוצחים סדרתיים כמו צ'רלס מנסון וריצ'רד רמירז ועדויות שלה בגוף ראשון. תשובות היא אומנם לא מוצאת, אבל שלושה פרקים של תוכן סוחף ורגיש - בהחלט כן
סמדר שילוני
|
03.03.24
"אלזבת'" היא תגובה מרעננת לכל הבלשים הקודרים שהתרגלנו לראות על המסך
הספין-אוף החדש של "האישה הטובה" ו"הטובות לקרב", עוקב אחר דמותה התזזיתית של אלזבת', שמגיעה לניו יורק כדי לשמש כמשקיפה חיצונית על המשטרה בעיר. כשהיא קלילה מקודמותיה, נמנעת מעיסוק במציאות, ומלאה במימיקה הנהדרת של השחקנית קארי פרסטון - זוהי הפוגה איכותית ומבדרת בסופו של יום ארוך
סמדר שילוני
|
02.03.24
סצנות של תקיעת סכינים בגב וחרבות בבטן זה הקטע שלכם? ב"שוגון" יש המון כאלה
בתום ציפייה רבה מגיעה הגרסה הטלוויזיונית החדשה לרב-המכר שסחף את העולם, שמתארת מציאות פוליטית שיכורה מכוח שממוקמת ביפן העתיקה. אפילו שבסדרה המושקעת תמצאו רגעים מדממים וסצנות סקס חושפניות, כדאי להבהיר שעל אף הדמיון במאבקי השליטה - "משחקי הכס" זה לא. השאיפה לאותנטיות הפכה את היפנית לשפה השלטת, וזו מוסיפה סרבול ואיטיות שאם תפריע לעלילה להתקדם בקלילות, היא תוביל את ״שוגון״ לחרקירי הפקתי
אמיר בוגן
|
28.02.24
התוכנית הזו משלבת בין סטנדאפ למערכונים לכדי שעטנז מבלבל ומתיש
"מועדון הסטנדאפ" גייסה את מיטב הקומיקאים בארץ, בהם גורי אלפי, אורנה בנאי ותום יער, ומציגה קטעי סטנדאפ שהופכים תוך כדי המופע למערכונים מצולמים בקריינותם. כשהפרקים עמוסים והחומרים חסרי השראה, ההלחם התמוה הזה מאבד מהחן של שני הפורמטים
סמדר שילוני
|
26.02.24
הסוף הנהדר של "מנאייכ" תיקן גם את הכשלים הקטנים שהיו בעונתה האחרונה
הדרמה המשטרתית של רועי עידן סגרה עניין ושבה לדמויותיה האהובות אחרי שמעט זנחה אותם במהלך העונה. האינטרסים האישיים הסבוכים של גיבוריה הובילו להתפוררות כל המבנה המושחת שנרקם בעלילה, ועד שתגיע סדרת-הבת שעליה דווח באחרונה, בהחלט נתגעגע
סמדר שילוני
|
25.02.24
"אווטאר: כשף האוויר האחרון" עושה אמנויות לחימה ללא הלחימה. מה כיף בזה?
גרסת הלייב-אקשן החדשה ללהיט האנימציה נשענת על העלילה המקורית, ומספרת על אנג, לוחם צעיר שיוצא למסע עם חבריו כדי להגן על העולם מפני רודן אכזר. אך כסדרה שבראש ובראשונה פונה לקהל צעיר, סצנות האקשן ואמנויות הלחימה מוגבלות לעומת המקור, המסר פשטני לכדי קלישאה והמשחק איום
אמיר בוגן
|
23.02.24
"20 ימים במריופול" צריך להגיע עם אזהרת צפייה חמורה לקהל הישראלי
הדוקו המטלטל המועמד לפרס האוסקר נוצר על ידי צלם העיתונות האוקראיני מסטיסלב צ'רנוב, במטרה לספר לעולם על הזוועות המתרחשות תחת הפצצה מתמדת, הרג והרס תשתיות. על אף הנסיבות השונות לחלוטין, קשה לצפות במפגן הסבל ולא לחשוב על המציאות שלנו במזרח התיכון
אמיר בוגן
|
22.02.24
"חולי אהבה" נשענת על השחקנים המצוינים שבה, אך לוקה בחוסר מקוריות
הסדרה החדשה של היוצרים שרון מימון וטל גרניט עוסקת בעמליה, רופאה כירורגית המתמחה בגידולים סרטניים (איילת זורר) ובמיכה, פוליטיקאי עולה (עמוס תמם) אשר מתמודדים שניהם עם סרטן השד. שידור דרמה נוגה מסוג זה אומנם מסמן את המשך חזרתה של הטלוויזיה לשגרה, אך תסריט מתאמץ וניסיונות עצלניים להעניק עומק לסצנות סתמיות מונעים ממנה להמריא
סמדר שילוני
|
20.02.24
להביט על הסכסוך דרך עיניים זרות: העיבוד ההודי ל"פאודה" הוא סדרת אקשן מוצלחת
"טאנאב", שגם הופקה על ידי ליאור רז ואבי יששכרוף, מאפשרת לצופים להתמסר אליה למרות מגבלות השפה. כשהיא עוקבת אחר קאביר, דורון קביליו ההודי שחי חיים שלווים עם אשתו וילדיהם עד שהוא נקרא לדגל לחסל את המחבל "הפנתר", לסדרה יש דמיון רב להפקה הישראלית בכל הקשור לקצב ההתרחשויות המהיר, סצנות האקשן עוצרות הנשימה ואפיון הדמויות
סמדר שילוני
|
18.02.24
יריבות, אופנה ומלחמת עולם: "הלוק החדש" היא יותר מעוד דרמת רכילות
הסדרה שעוסקת ביריבות של כריסטיאן דיור וקוקו שאנל נעה בין השניים ומדגישה את הניגודים ביניהם. כשברקע מלחמת העולם השנייה, אפשר למצוא בה רבדים היסטוריים ומוסריים לצד שחקנים מובילים כמו גלן קלוז ומייזי וויליאמס, אבל הפרקים הארוכים והסגנון המיושן למדי מונעים ממנה להיות סדרת מופת של ממש
סמדר שילוני
|
15.02.24
בינג' לוולנטיין: "יום אחד" היא דרמה רומנטית מהנה שמתעלה על הקיטשיות
אמה ודקסטר נפגשים לראשונה במסיבת סיום בקולג', רגע לפני שכל אחד מהם יתחיל את היום הראשון של שארית חייו, אך מה שכמעט הסתכם בסטוץ - נעצר בשיחה והופך לחברות מהסוג של "האם יקרה משהו ביניהם" המשתרעת על פני 20 שנה. על אף שהסדרה מתחילה בסגנון נוסחתי, היא משתבחת מפרק לפרק ועשויה להפתיע לטובה את קוראי הספר המקורי שהתאכזבו מגרסת הסרט עם אן הת'אוויי
סמדר שילוני
|
13.02.24
"פקין אקספרס": הליהוק מרענן והפורמט קולע לחוצפה הישראלית - רק שלא תתיש
לא קל לצאת מצל מתחרתה, "המירוץ למיליון", אבל עם קונספט שבו המתמודדים אמורים להתנייד בעולם בעזרת תקציב של דולר ליום ויכולות סנג'ור מתקדמות, וצמדים שמאתגרים את גבולות הטייפקאסטים הגנריים - רשת עשויה למצוא ב"פקין אקספרס" עוגן סביר ללוח השידורים. מי יודע, אולי זאת ההזדמנות האחרונה שלנו לראות ישראלים מסתדרים בחו"ל בלי לחוות עוינות
סמדר שילוני
|
12.02.24
"אויבות: קפוטה נגד הנשים": לסיפור חייו המרתק של הסופר הזה הגיע יותר
כחובב קרבות נשיים, בעונה השנייה של "אויבות" ראיין מרפי חוזר לסיפור של נשות החברה הגבוהה בניו יורק שניהלו קשר ייחודי עם הסופר טרומן קפוטה. אבל כשהסדרה מעניקה את מרבית תשומת ליבה לאלו שכונו "הברבורות של קפוטה" באמצעות קווי עלילה מרגשים ומכמירי לב, סיפור חייו החד-פעמי של הסופר שחתום על "בדם קר" ו"ארוחת בוקר בטיפאני" - נזנח מאחור
סמדר שילוני
|
09.02.24
עדן גולן היא נציגה מצוינת לאירוויזיון. אך האם ישראל באמת ערוכה למצב שתזכה?
משדר הגמר של "הכוכב הבא" - שכלל בחירת שירים לא מאוד מוצלחת, ביצוע תמוה של נועה קירל ל"חי" ופשלה אחת מדוברת - היה סיום הגיוני לעונה בעייתית ממילא שנאלצה להתמודד עם מלחמה ולחץ ציבורי. אך בסופו של דבר יש לנו נציגה ראויה ואפשר לחזור להוכיח את עצמנו לגויים. אם לא נזכה, תמיד אפשר לקוות שבשנה הבאה תייצג אותנו משפחתו המוכשרת של שאול גרינגליק ז"ל, שכבשה את הערב בביצוע מרגש לזכרו
סמדר שילוני
|
07.02.24
הסדרה החדשה של יוצרי "אורי ואלה" בהחלט שווה את הזמן שלכם מול המסך
"טיטו ורוחו" שיצרו יחד דינה סנדרסון ויובל שפרמן, היא למעשה סדרת בת לדרמה הקומית המצליחה שלהם מ-2016. הפעם במרכז נמצא צוקי (בגילומו של פבלו רוזנברג), כשהעלילה מתמקדת במערכת היחסים שלו עם אחיו (שמגלם אחיו של רוזנברג במציאות), שעסוק בשלל בעיות משל עצמו. עם כתיבה מצוינת, בחירות אמנותיות מוצלחות וליהוקים מפתיעים - מדובר בסדרה מרעננת ולא שגרתית
סמדר שילוני
|
07.02.24
כבר בפרק הראשון בעונה החדשה של "תרגיע", ברור שלארי דייויד הגיע להיפרד
גיבור העל של המיזנתרופיה שב לעונה האחרונה (וה-12 במספר) של הסיטקום הפופולרי, והפעם נראה שזהו באמת הסוף. לצד המחאה הרגילה נגד הזיוף האנושי, דייויד גם נוקט בכנות מפתיעה ולא אופיינית. עוד מוקדם לדעת איך תיגמר הסדרה, כזכור ב"סיינפלד" הוא שלח את גיבוריו לכלא - אבל בהחלט יש למה לצפות
עינב שיף
|
06.02.24
הכי רחוק מבראנג'לינה: דונלד גלובר הפך את "מר וגברת סמית'" ליצירה בדמותו
הסדרה החדשה, שנעשתה על בסיס קומדיית האקשן בכיכובם של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, שונה בכל מובן מקודמתה מלבד השם - כשגלובר, שגם מגלם את הדמות הראשית, מעמיד במרכזה את מערכת היחסים של שני המרגלים שמפתחים רגשות אחד כלפי השנייה. עד שתוכרז עוד עונה, אנחנו הרווחנו בינג' לסופ"ש חורפי
סמדר שילוני
|
03.02.24
אין צורך להציע לנו שוב את ניקול קידמן בדמות קרירה ומיוסרת, כבר שבענו
עלילת הסדרה Expats עוקבת אחר נשים שעשו רילוקיישן בעקבות בן זוגן, ובראשן דמותה של קידמן שעברה עם משפחתה להונג קונג, כשברקע ניצבת טרגדיה משפחתית. אבל כשכבר בפרק הראשון הדרמה מתפזרת להמון כיוונים, מבטאת הכול באופן משעמם, ודואגת שננטור טינה לכל הדמויות - אין ספק שמדובר בבזבוז זמן
סמדר שילוני
|
01.02.24
דווקא בימי מלחמה, "אדוני האוויר" דומה יותר לדיווח מאשר ליצירה עם אמירה
הסדרה בהפקתם של סטיבן ספילברג וטום הנקס מלווה את טייסת הפצצה 100 של חיל האוויר האמריקני, שהשלימה משימות רבות מול האויב הנאצי באירופה וגם ספגה אבדות רבות. כמו ביצירות דומות בז'אנר, הפקת הענק, התחקיר היסודי והסצנות הריאליסטיות והבומבסטיות הן עניין של טעם - יש מי שיוקסם ויש מי שיגלגל עיניים. בהתחשב בתקופה הנוכחית, אפשר להשאיר את "אדוני האוויר" למשוגעים לדבר
סמדר שילוני
|
28.01.24
סופיה ורגרה אומנם מרשימה, אך היא לא מצליחה להציל את "גריסלדה"
היוצרים של "נרקוס" חוזרים בסדרה חדשה המבוססת על סיפורה של סוחרת הקוקאין גריסלדה בלנקו (בגילומה של כוכבת "משפחה מודרנית"). אך כשהתסריט עצלני ונשען בעיקר על תפאורה נוצצת המתובלת בפמיניזם מאולץ, הסיפור מלא הפוטנציאל הופך לעוד מלכודת אלגוריתם מעוררת פיהוק
סמדר שילוני
|
26.01.24
גם עם פתיחה מאתגרת לעונה השלישית, "מנאייכ" אחת הדרמות הטובות שהופקו פה
כשיוצרי הסדרה האהובה מבקשים לעלות מדרגה ולשמור על סף ריגוש עלילתי, עם חקירה חדשה שמגיעה עד למחוזות הממשלה הגבוהים - הסיכון ליפול לקלישאות או לנוסחתיות שמוכרות לנו מאינספור סדרות פוליטיות אמריקאיות גדל. ואכן, לרגעים היא מאבדת מהמנוע הדרמטי ובוחרת בסצנות אקשן חסרות נשמה במקום דרמה גרעינית, אבל "מנאייכ" עדיין מותחת ומשאירה טעם לעוד
סמדר שילוני
|
25.01.24
"בלגרביה: הדור הבא" היא לא "אחוזת דאונטאון" - אבל היא בהחלט מהנה
הסדרה מבית היוצר של ג'וליאן פלוז, עוקבת אחר סיפור אהבתם של קלרה ופרדריק, ששריטות הילדות שלו רודפות אותו. אומנם לא מדובר ביצירה יוצאת דופן, אבל היא בהחלט שווה את הזמן שלכם, כשהיא עונה על הקריטריונים הבסיסיים של דרמות תקופתיות, עם דמויות מהמאה ה-19 שאנשים במאה ה-21 יכולים להזדהות איתן
סמדר שילוני
|
24.01.24
גם הצורך באסקפיזם לא מצדיק את הצפייה ב"אוטו אוכל VIP"
בריאליטי הבישול מתחרים שישה זוגות מפורסמים על חך הקהל, אך כשהתחרות נעדרת כל עניין אמיתי - מדובר בפורמט פרווה שבמקרה מצא את דרכו לפריים-טיים. בעוד חלק מהזוגות אכן מבדרים במידת מה (השבחים לכוכבי "קופה ראשית") - התוכנית כה רדומה שהצפייה בה הופכת למשימה מאתגרת
סמדר שילוני
|
23.01.24
"שום, פלפל ושמן זית" היא התשובה הנכונה לשאלה "מה משדרים בזמנים כאלה"
תוכנית הבישול המיתולוגית של חיים כהן שבה למסך ואין דבר מרגיע ממנה. כהן לא לוחץ, ולא מנסה בכוח לפצח את המצב החדש. התוצאה היא ערבוב טבעי ואנושי בין הטרגדיה והשגרה, שמזכיר לנו שעם ישראל חי, בועט ואוכל כנאפה
סמדר שילוני
|
20.01.24
גם ג'ודי פוסטר לא מצליחה להשיב את "בלש אמיתי" לימי תהילתה
עם בוסית חדשה מאחורי הקלעים וקאסט משובח, "בלש אמיתי: ארץ הלילה" מתגלה כסדרה מרשימה ויזואלית ומשוחקת מעולה. אבל העלילה דחוסה מדי ודוחפת לכיוון האימה, הדמויות קלישאתיות - וההשוואה לעונה הראשונה הממכרת לא מרפה
סמדר שילוני
|
16.01.24
"שלוש נשים" מתיימרת לעסוק במיניות נשית, אך סצנות הסקס בה מוכיחות אחרת
הסדרה, שבה סופרת מתארת את סיפורן של נשים במסע למימוש תשוקותיהן, זועקת שהיא מנסה לעורר דיון על המיניות הנשית - בסגנון "בנות" לפניה, אך מתקשה לומר משהו קונקרטי. וכשסצנות הסקס המרובות מזכירות את מה שהורגלנו אליו מנקודת המבט הגברי, התוצאה היא דרמה סבירה ולא פורצת דרך
סמדר שילוני
|
15.01.24
"טד" דבילית ולא מחדשת דבר, ועדיין היא הדבר הכי כיפי על המסך כרגע
הסדרה הקומית החדשה של סת' מקפרלן מביאה את הדובי עם הפה המלוכלך, בדיבובו כמובן, מהקולנוע למסך הקטן - וזה עובד. הפורמט הטלוויזיוני מתאים לסיפור הפריקוול הניינטיזי, הכימיה בין הדמויות עדיין כובשת, והחבילה כולה מציעה תשורה יקרה מפז בימים אלו: היא תגרום לכם לצחוק
יוני בינרט
|
13.01.24
"אקו" סובלת מתקינות פוליטית מסרסת - עוד כישלון ברצף העגום של מארוול
הסדרה החדשה אודות גיבורת העל החירשת וקטועת הרגל מאוהבת יותר בייצוג האתני-חברתי שלה מאשר בסיפור. התוצאה המאולצת ממחישה שוב את הבעיה הגדולה של מארוול כרגע: קברניטיה טועים לחשוב שהמותג שלהם גדול מגיבורי העל האהובים ספיידרמן, קפטן אמריקה, איירון מן ואחרים, ובוחרים להתמקד בדמויות חדשות או שוליות
אמיר בוגן, ניו יורק
|
11.01.24
הפער בין המציאות בחוץ לבין העלילה הופך את "שנות ה-90" לנחוצה במיוחד
העונה השנייה של הסדרה המצליחה אומנם מיטיבה להחזיק יקום שאינו מתקיים רק בקונטקסט של מתקפת 7 באוקטובר, אך משהו בחן ובנשמה שהיה לה הלך לאיבוד וניכרת בה עייפות החומר. עם זאת, היא ממשיכה להתקיים בעולם שעומד על צירו ובכך מספקת אסקפיזם ללא כל הקשר פוליטי או חברתי שקשור לתקופה
סמדר שילוני
|
08.01.24
"האחים סאן" פיצחה את השיטה - והיא פשוט פאן טהור
הסדרה החדשה היא דרמה קומית אפלה, עמוסת אקשן, טוויסטים וסבון משפחתי, שאין בה רגע אחד דל. עם ליהוקים מצוינים כמו מישל יאו זוכת האוסקר, וכשהיא עוסקת בסיפור של צעיר אסייתי שנולד למשפחת מאפייה אבל בכלל חובב אפייה ובישול, "האחים סאן" מצליחה להיות מבדרת ומושכת אפילו עבור לקוחות שמתקשים עם גילויי אלימות על המסך
סמדר שילוני
|
07.01.24
פרק המלחמה של "מחוברים" חוזר ליום בו החיים של כולנו השתנו - והוא מצמרר
הפרק המקדים של עונתה ה-11 של סדרת הדוקו-ריאליטי מלווה את גיבוריה בימים הראשונים והקשים אחרי טבח 7 באוקטובר, והצופה צולל איתם לאירועים המטלטלים. אלא שמוקדם מדי לדעת עד כמה תתרכז שאר העונה בהשלכות המלחמה והאותנטיות של המצולמים כבר מזמן איננה, כשחלקם צפויים מדי ומרוכזים בעצמם באופן כואב לצפייה
סמדר שילוני
|
05.01.24
בפרק המלחמה "קופה ראשית" סיפקה את נתיב הבריחה המושלם
נדמה שבפרק, שנקרא "קופת ברזל", היוצרים הרשו לעצמם להתרחק מעט מההומור הזהיר שבו הם נוקטים בדרך כלל, עם בדיחות ביקורתיות שמתקיימות במקביל לעלילות הנונסנס הרגילות. ועדיין ב"שפע יששכר" מצליחים להלך בין הטיפות, לתמרן בין האזעקות ולייצר פרק רלוונטי, ששומר על הדי. אן. איי. שהפך את התוכנית האהובה למה שהיא
סמדר שילוני
|
02.01.24
"הטַּבָּח" מתיימרת להשכיח את הכאב, אבל מטיחה אותו בפנים שלנו בגרסה אסתטית
על פי היוצר של הדרמה, בכיכובם של גורי אלפי וגל תורן, העונה השנייה "חוגגת אוכל, יצירה, יצרים ותשוקה", אבל כשבמרכזה עומדים שני גברים פגומים במשבר אמצע החיים - קשה לומר שהיא חוגגת משהו. העלילה חוזרת לאותם מאפיינים מהעונה הראשונה, דורי רודף הנשים ונמרוד האומלל, אבל ייתכן שהעובדה שהצופה יודע בדיוק מה הוא מקבל - פועלת דווקא לטובתה
סמדר שילוני
|
01.01.24
למרות הדמות האהובה, "ברלין" לא מצליחה לשחזר את הקסם של "בית הנייר"
סדרת-הבת החדשה של הלהיט של נטפליקס מנסה לשלב בין סוג של קומדיה רומנטית מעוותת לסדרה על שוד מתוחכם, ולא ממש מצליחה. ייתכן שהבעיה היא החיטוט המעיק של יוצריה בחיי האהבה של הדמויות, או דווקא הגיבור הראשי שלה - הנבל המריר והמיזנטרופ "ברלין", שמתגלה כהרבה פחות מעניין מאשר בסדרת-האם
סמדר שילוני
|
30.12.23