מתחם דיזיין סיטי. חו"ל בישראל

מתחם דיזיין סיטי: לא רק עיצוב אלא גם פאשן

מתחם דיזיין סיטי החדש ליד ירושלים מציע לקהל הישראלי את חוויית השופינג המעוצבת והחו”לית שכולנו חולמים עליה, עם מאות חנויות עיצוב, מגוון אפשרויות בילוי ובעיקר השקעה יוצאת דופן בלוק של המקום שמתבטאת בתקציב ענק, בעבודה עם מיטב המעצבים ובתוצאה מרהיבה. עיר העיצוב הגדולה בעולם - דווקא בישראל

מאת הגר אברהם, מוגש מטעם דיזיין סיטי
פורסם:
אחד הדברים שגילינו בשנה האחרונה הוא כמה הבית שלנו חשוב וכמה חשוב לנו לעצב אותו. אז תחזיקו חזק, כי בעוד זמן קצר עומד להיפתח ליד ירושלים מתחם עיצוב, בילויים ולייף סטייל שיאפשר לכם לעצב את הבית וגם להתאוורר ולבלות באווירה שמזכירה את הבירות הגדולות של אירופה. האווירה החו”לית, שמתחילה עם השופינג, העיצוב והאירועים של שעות היום, מתעצמת החל מהשעה שבע בערב, אז הופך המקום לחלל אירועים ענק ובו ברים, הופעות ואירועים בכמות ובאיכות שלא היו מביישות את פריז או לונדון.
במתחם החדש דיזיין סיטי - העיצוב הוא לא רק מה שנמכר במאות החנויות, אלא מתבטא בכל פרט קטן כגדול, החל ממנורת רחוב וכלה במזרקה עצומה המתנשאת לגבהים וכוללת מופעי אש.
3 צפייה בגלריה
דיזיין סיטי
דיזיין סיטי
דיזיין סיטי. עיר העיצוב הגדולה בעולם
(באדיבות דיזיין סיטי)
המתחם המעוצב משתרע על פני כ-180 אלף מ”ר, תוכנן על ידי האדריכל הבינלאומי שלמה גרטנר, ועוצב בשיתוף כמה מהמעצבים המובילים בארץ ובעולם. הפיצ’רים המיוחדים שמחכים לבאי המתחם כוללים בין היתר: טרקלין מעצבים ראשון מסוגו שיעוצב על ידי מעצב-העל גדי הלפרין ויכלול את ספריית העיצוב הגדולה במזרח התיכון, מלון בוטיק עם ריהוט של חברת BNB שעוצב על ידי דניאל חסון, חללי עבודה משותפים מעוצבים על ידי ינאי פרישר גוטמן וכן מתחם הוניז’ן, שהוא העתק של מלון הוניז’ן הידוע מלאס וגאס.
השקעה של יותר מ-900 מיליון שקל מצד יזמית הפרויקט קס גרופ יצרה כאן מקום שכמותו לא רואים בכל יום – ודאי לא בארץ, אבל גם לא בחו”ל
במתחם זה ירוכזו מיטב הרשתות מתחום המסעדנות וכן מסעדות שף ייחודיות. נוסף על כל אלה מציע הדיזיין סיטי מתחם בשם דיזיין האב שעיצב האדריכל אלברט אסקולה ובו יוצגו תערוכות, פריטי אמנות, חנויות, אירועי פופ אפ ועוד. השקעה אדירה של יותר מ-900 מיליון שקל מצד יזמית הפרויקט קס גרופ יצרה כאן מקום שכמותו לא רואים בכל יום – ודאי לא בארץ, אבל גם לא בחו”ל.

שעה נסיעה וארץ אחרת

3 צפייה בגלריה
מתחם דיזיין סיטי
מתחם דיזיין סיטי
מתחם דיזיין סיטי. שעה מהמרכז
(באדיבות דיזיין סיטי)
על פי סקר גיאוקרטוגרפיה, יותר מ-96% מתושבי ירושלים – עיר שסובלת מהיעדר היצע בתחום החנויות לעיצוב הבית – עתידים לבצע את הקניות שלהם במתחם דיזיין סיטי. אבל אין כל ספק שהשילוב של עיצוב מרהיב, מגוון אדיר של חנויות עיצוב ושפע של אפשרויות נוספות בתחום הבילוי יביא לכאן גם את תושבי המרכז. אלה יגלו בקרוב שבמרחק של כשעת נסיעה הם יכולים להגיע ממש לארץ אחרת, שמציעה חוויות פאן ופאשן שלא קיימות במקומות אחרים בארץ, ואפילו לחזור בסוף יום של כיף עם רהיטים או עם אקססוריז חדשים לבית.
דיזיין סיטי, רק שעה מהמרכז, על כביש 1, תוביל את מהפכת העיצוב שישראל הייתה כה זקוקה לה
דיזיין סיטי, רק שעה מהמרכז, על כביש 1, תוביל את מהפכת העיצוב שישראל הייתה כה זקוקה לה. כאשר ישראל מדורגת בטופ 10 של המדינות שמשקיעות בעיצוב הבית, רק טבעי שתקום כאן בארץ עיר העיצוב הגדולה והראשונה כדי להציג תערוכות עיצוב בינלאומיות וגלריות לאמנות מהנחשבות בעולם שיתארחו במקום.
כבר היום, כשלושה חודשים לפני הפתיחה, הסקרנות והציפייה מורגשות בקרב אדריכלים ומעצבים מכל הארץ. אין ספק שהרגלי הצריכה בעולם העיצוב עומדים להשתנות: משוטטות וחיפוש אחר חנויות עיצוב הפזורות ברחובות ובמרכזי תעשייה לתחנה אחת שמכילה יותר מ-200 מותגי עיצוב מהארץ והעולם. דיזיין סיטי המוקמת בפארק ישראל במעלה אדומים תוביל את אחד ממרכזי העיצוב הבולטים בעולם.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button