הצוללת הצהובה (באדיבות Airbnb)

OMG: חללי האירוח המטורפים בעולם

חברת 'Airbnb' רוצה שתדמיינו את בית הנופש הכי הזוי שאתם יכולים לחשוב עליו והיא אפילו תעזור לבנות אותו

ישנתם פעם בתוך חללית? ביליתם לילה במגף? ומה לגבי תפוח אדמה ענק? זה אולי נשמע כמו בדיחה, אבל כל אלו הם בתי נופש אמיתיים, שעומדים לרשותכם בפלטפורמת השכירויות 'Airbnb' הפופולארית. רובכם כנראה התנסיתם בה, אך לא הרבה מכירים את קטגוריות הנכסים שלה, אחת מהן היא 'OMG' וכוללת אפשרויות לינה במקומות מפתיעים וייחודיים ביותר.

לאחרונה החברה יצאה בקול קורא ופנתה ליוצרים, אדריכלים, מעצבים, חובבי עשה זאת בעצמך ואנשים יצירתיים עם רעיונות מטורפים לעצב את בית הנופש הכי משוגע שיוכלו לחשוב עליו. היא מציעה 10 מיליון דולר שיעזרו לבנות מאה מבנים ולהפוך את היצירות למציאות, שכמובן יעמדו לרשות משתמשי האתר שיוכלו להזמין מקום אליהם. היוזמה הזו מגיעה כחלק ממגמה רחבה בעולם התיירות, בה מחפשים מתארחים חוויות, מקומות לינה מקוריים וייחודיים, שהופכים למעשה ליעדים עצמם.

תפוח אדמה במשקל 6 טון (באדיבות Airbnb)

ההצעות שיתקבלו ייבחנו על ידי פאנל שופטים שמורכב מאיקון אופנה בת מאה שנה, איריס אפפל (Iris Apfel), קויצ'י טאקדה (Koichi Takada) מייסד משרד האדריכלות 'Koichi Takada Architects' המזוהה בעיצוב בהשראת עולם הטבע, קריסטי וולף (Kristie Wolfe) שעומדת מאחורי כמה מבתי האירוח המיוחדים והמובילים בקטגוריה וברוס ווהן (Bruce Vaughn) בוגר ענקית האנימציה 'דיסני' וכיום מתפקד כסמנכ"ל מוצר יצירתי ניסיוני בחברה. הם ייבחרו את ההצעות הכי טובות על פי קריטריונים של יצירתיות, רעיון חד פעמי ומעורר השראה ויצירת חלל פנים מסקרן וחוויתי בדיוק כמו חלל החוץ. לצד זה, הם מחפשים קונספט ישים שיהיה ניתן לבנות אותו כבר בשנה הקרובה עם מחשבה ירוקה ובת קיימא.

בין הנכסים המובילים בקטגוריה כיום תוכלו לפגוש את תפוח האדמה הגדול ביותר וכנראה היחיד שמציע שירותי הארחה. מאחוריו עומדת אחת השופטות והמארחת הוותיקה קריסטי וולף, שכאשר ועדת תפוחי האדמה של איידהו בארה"ב הוציאה מכלל שימוש את האביזר הענקי בגודל שישה טון, היא מיד לקחה אותו לחיקה והפכה אותו לבית נופש מבוקש. צוללת צהובה שנרכשה בעלות דולר אחד בלבד, רוהטה ועוצבה על פי הקונספט עם צלחות מכ"ם וקסדות שמכניסות לאווירה הימית או אוטובוס דו קומתי ישן ששודרג לבית הארחה מקורי בעיצוב רטרו.

רטרו סטייל (באדיבות Airbnb)
אז איפה תרצו לישון בנופש הבא שלכם?
 

אולי יעניין אותך גם...