נייקי ברנסאנס (STR4NGETHING)

איך מותגי האופנה היו נראים בתקופות הרנסנאס?

הבינה המלאכותית עוזרת לנו לעבור מסע בזמן ומחברת בין אופנת הרחוב לתקופת הרנסאנס

על אפקט מנדלה שמעתם? מדובר בזיכרון קולקטיבי, תופעה בה חלק גדול מהאוכלוסייה זוכר באופן שגוי אירוע משמעותי. יש כאלו שסוברים שזו ראיה לקיום מציאויות מקבילות, יש כאלה שמאמינים שאחראיות עליו קונספירציות ואילו אחרים טוענים שזה בסך הכל עיוות של הזיכרון שלנו.

האמן הדיגיטלי המסתורי (STR4NGETHING)
אופנת הרחוב במסע בזמן (STR4NGETHING)
חוגג אופנה (STR4NGETHING)

האמן הדיגיטלי המסתורי המזוהה כ-'STR4NGETHING', נוגע בדיוק בנקודה הזו. בסדרה החדשה 'WR0ng ER4' הוא מציג קולקציית בגדים שעוצבה בעזרת בינה מלאכותית ומדמיין עולם בו מותגי האופנה שלנו היו מאז ומעולם חלק מהתרבות שלנו לאורך הדורות. לצד פרטים האדריכליים, ריהוט עץ וזהב, שטיחים, מסגרות תלויות על הקירות ותאורה דרמטית, האמן מטמיע את הלוגואים ופריטי הלבוש של חברת בגדי הספורט 'נייקי' בציורי רנסנאס ותקופת הבארוק.

הפורטרטים הדיגיטליים שלו מראים דמויות מכוסות פנים לובשות חליפות 'נייקי', טרינינגים וקפוצ'ונים רחבים וגלימות ספורטיביות עם לוגו החברה מתנוסס עליהם. בגדים בצבעי בורדו, ירוק זית, צהוב וכתום עמוק וגזרות מוקצנות. האמן משחק בתפיסה שלנו; ממבט ראשון זה נראה קצת מוזר וזר, אבל במבט שני זה כבר מתחיל לשכנע. קולקציה עם ניחוחות של אופנה עילית ספורטיבית, שרבים היו רוצים לראות את עיצוביו מתממשים ומתגשמים על מדפי החנויות.

' STR4NGETHING' לא עוצר, ממשיך לנסוע בזמן ולצד אלו הוא מציג קולקציה של נעליים ותיק במראה עתידני. בצבעים בהירים מונוכרומטיים שלגמרי יכולים להשתלב באופנת הרחוב בשנות 2050. בעזרת צילום בינה מלאכותית הוא חוגג אופנה ורואה את מותגי העל כחלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו.

אולי יעניין אותך גם...