טריות ועדינות (Unsplash)

תאווה לעיניים: 5 חשבונות אינסטגרם מעוררי השראה ותיאבון /מאכלי ים

על טעם ועל ריח אין להתווכח, אבל לגבי צלחות מאכלי ים, יש פה קונצנזוס יפה ומדויק. דגנו לכם חמישה חשבונות אינסטגרם יפיפיים, שמושים את כל הטוב שיש לים להציע

אין משהו שמדבר יותר טריות ועדינות ממאכלי ים. דגים או פירות ים, ממקור מים מתוקים או מי הים המלוחים, יש משהו מלכותי ואלגנטי במאכל הזה. מנות שדורשות עבודת סכין טובה ותמיד מלוות באסתטיקה גבוהה. מוזמנים לצלול איתנו אל מעמקיהם של החשבונות הבאים ולראות מה עלה לדייג היום בחכה.

 

meidansiboni
 
ממבט ראשון אפשר להתבלבל ולחשוב שהשף מאחורי העמוד הזה מגיע אלינו מארץ השמש העולה, אך לסושי מאסטר של ישראל, מידן סיבוני, אין כלל שורשים יפניים. המשחק שלו בשקיפויות, חיתוכים נקיים וסידור פיסות הדגים הטריים אחת-אחת, יוצר קומפוזיציות מהפנטות, שנותנות הרבה כבוד לחומר הגלם.
sushi_chefff
 
כמו אבני חן משובצות על תכשיט, אמנות הסושי היא לגמרי חגיגה לעיניים עם מגוון הצורות, הצבעים והמרקמים. הקומפוננטים השונים מאורגנים בדיוק רב, עטופים יחד ואז נפרסים בחתך אחד, שחושף את כל הטוב שמסתתר בפנים.
Le Bernardin
 
מסעדת לה ברנרדין הוקמה על ידי שני שפים אחים צרפתים בפריז. ב-1986, מצוידים כבר בשלושה כוכבי מישלין, הצמד החליט להעביר את המסעדה לניו יורק. שם, הדג הוא ללא ספק כוכב המנה והמסעדה מגישה מאכלי ים בלבד, לרוב דג טרי ופשוט, אבל בהחלט אפוף אבקת כוכבים.
restaurantbarworld
 
הפלטפורמה הדיגיטלית, מפיצה השראה קולינרית ומביאה את תוצריהם של מיטב השפים והמסעדות בעולם לקדמת הבמה. ככזו, בעמוד שלה מתחבאים צילומים נהדרים של מאכלי ים, שפותחים את התיאבון ואת הראש לרעיונות הגשה והצעות צלחות מקוריות.
bompasandparr
 
סושי הוא מאכל די נפוץ כיום וסושיות רבות מפוזרות ברחבי הגלובוס, אבל האם נתקלתם באחת שמגישה מנות זוהרות בחשכה? מאחורי הרעיון המטורף הזה עומד הסטודיו הלונדוני בומפאס ופאר. הסטודיו לעיצוב קולינרי של השותפים סם בומפאס והארי פאר, דוגל בפרויקטים מחקריים, קונספטואליים וחדשניים שמצליחים להגשים חלומות פרועים לידי מציאות.
רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...