הגראד פינאלה (באדיבות tory_chocolates)

תאווה לעיניים: 5 חשבונות אינסטגרם מעוררי השראה ותיאבון / קינוחים

תמיד נשאר בשבילם מקום אחרי כל ארוחה ויש אפילו שטוענים שקיימת במיוחד עבורם קיבה נפרדת. ללא ספק אי אפשר לסיים בלי הגראד פינאלה- נבחרת המתוקים שלנו

'אין חגיגה בלי עוגה' שרים הדצים, עוד מילדותנו אנחנו מבינים שאין אירוע או ארוחה טובה בלי סיומת מתוקה. קינוחים הם ללא ספק קטגוריה רחבה למדיי; שוקולדים, פטיסרים, קינוחי שולחן, עוגות ועוגיות, מודים שהיה לנו קשה לבחור. תחת מסגרת נוקשה של חמישה חשבונות בלבד, ליקטנו את הטוב ביותר מכל העולמות. תזהרו, זה ממכר.

 

cedricgrolet
 
ממלכת הפטיסרים שייכת ללא עוררין לצרפת ואחד מהשפים קונדיטורים הידועים בפריז ורוקסטאר אמיתי, הוא סדריק גרולה. גרולה מזוהה עם קינוחים קלאסיים, להם הוא מעניק פרשנות עכשווית משלו והיהלום שבכתר, קינוחי הפירות שלו, אותם הוא מדמה לאלמנט העיקרי ממנו הם מורכבים. משחקי טקסטורות וטכניקות צביעה מדייקים את המראה הריאליסטי ושכבת שוקולד דקה המתפצחת ומגלה את הקסם שמסתתר בפנים.
tortikannuchka
 
Rustam Kungurov הוא שף שמתמחה בעוגות קומות מרהיבות עם עסק וחשבון אינסטגרם עם מיליוני עוקבים. הכל מתחיל בקונספט יצירתי וממשיך בדיוק, הקפדה על פרטים ותצוגת תכלית מרשימה בכל תוצר. הוא משתעשע במשחקי מרקמים כמו שקיפות של ג'לי, שוקולד דמוי טראזו או שכבות שוקולד דקיקות שיוצרות תלת ממד מעניין. הוא משתמש בשיטות צביעה מגוונות של ריסוס, צביעה ידנית במכחול או ערבוב גוונים בטכניקת שיש. את תהליכי העבודה על העוגות המטורפות שלו הוא חושף בסרטונים ממכרים, שקשה להוריד מהם את העיניים.
hugh_dessert_dining
 
מסעדת יו היא מקום המבוסס על טהרת הקינוחים וממוקמת בטאייפי שבטאייוואן. המסעדה מציעה תפריט משתנה של קינוחי שולחן מצולחתים במקום, עוגות בהזמנה ופטיפורים קטנים בגודל ביס מושלם. על רקע שחור קודר או חגיגת פירות קיציים וצבעוניים, האסתטיקה היא מרכיב עיקרי במקום והקינוחים, כמו התמונות שלהם, מתעדכנים ומשתנים בהתאם לעונה.
thequeenswhisk
 
סברינה, האישה שעומדת מאחורי עמוד האינסטגרם הבא, מכינה מבחר עוגיות וקאפ קייקס מתוקים במיוחד. את מטעמיה היא מציעה להזמנה והתאמה אישית לכל מאורע. עוגיות רויאל אייסינג, עוגיות חמאה פריכות עם קרם, שכבת הציפוי איתה היא מציירת ומקשטת אותן באלגנטיות רבה ובכל נושא העולה על הדעת. לצידם הקאפקייקס, אשר לרוב בעלי מוטיבים פרחוניים עם זילופים עדינים, שמחקים מרקמי עלי כותרת טבעיים ומלבלבים.
tory_chocolates
 
עוד מימי בני המאיה, צרכניו הראשונים ועד השוקולטיירים החדשניים והמתקדמים של ימינו, השוקולד שומר על מקומו בכבוד בעולם הקולינריה. החשבון האחרון מיועד לכל אותם אוהבי השוקולד המושבעים ומוקדש למותג ישראלי 'טורי'. שמו של בית השוקולד המקומי מחבר את שמותיהן של שתי הנשים שהקימו אותו, האחיות טלי אוספנסקי ואורי אדלר. מה שהחל בתשוקה גדולה ובמעבדת שוקולד בתוך ביתן הפרטי, הפך עם הזמן לעסק קטן ומוקפד המנוהל כיום על ידי טלי, השוקולטיירית מבין השתיים ומציע פרלינים בצבעים מדהימים ומוצרי שוקולד איכותיים אחרים במארזים מעוצבים.
רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה חדשה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...