מתוך עמוד האינסטגרם superplastic

סופר סלבס: הכירו את הסטודיו שיוצר משפיעני רשת שנמכרים כ-NFT

הם עומדים מאחורי לא מעט משפיעני רשת, סוחפים אחריהם מיליונים שעוקבים באדיקות אחרי התוכן הפרובוקטיבי והבועט שלהם, הכירו את SUPERPLASTIC

הסטודיו ליצירה וניהול ידוענים מונפשים SUPERPLASTIC, הוא ללא ספק שם שכדאי לזכור. הסטודיו הוקם על ידי האמן והיזם פול בודניץ (Paul Budnitz) בארה"ב ואחראי לדמויות אנימציה המכונות 'אמנים סינטטיים'. כל אמן כזה גורף אלפים, אם לא מיליוני עוקבים במדיות החברתיות השונות וזה לא נעצר שם, היקום המונפש שיוצרים בסטודיו המצליח נכנס לעולם האמיתי עם צעצועים ופריטי לבוש במהדורות מוגבלות שהוא מייצר על סמך אותן הדמויות.

ג'יי בלווין, להקת הגורילז, יצרנית הרכב פולקסווגן, הם רק חלק קטן מהשמות הגדולים שעבדו לצידו. אחד משיתופי הפעולה האחרונים הוא SUPERGUCCI, שם איחדו כוחות עם מותג האופנה היוקרתי גוצ'י כמובן. מדובר בסדרת עבודות NFT, שיצרו יחד עם מנהל הקריאייטיב של בית האופנה, אלסנדרו מישל וצמד הכישרונות המונפשים Guggimon ו-Janky, שני משפיעני אופנה ויוצרי תוכן אלים ואדג'י. האחד חתול ואייקון אופנת רחוב והשני, ארנב אספן גרזנים ותקליטן. בכל יצירת NFT משולבים האלמנטים של הקולקציה 'גוצ'י אריה' והיא מגיעה יחד עם פסל קרמיקה לבן בגובה של כעשרים סנטימטרים בעבודת יד.

עוד שיתוף פעולה שהושק לאחרונה, היא קולקציית NFT בשלושה חלקים עליה עבדו יחד עם פריס הילטון. הקולקציה נושאת את השם 'Paris: Past Lives, New Beginnings' ומבטאת את תדמיתה של הילטון בעיניי הציבור במהלך שני העשורים האחרונים, לצד המסר 'האמת תשחרר אותך', שמרמז על הפוסט טראומה וההתעללות בצעירותה של הילטון שחשפה ודיברה עליה בעבר. לחיזוק העצמה הנשית היא בחרה לשתף פעולה עם אחת הדמויות הנשיות בחבורה, Dayzee. "היא רוח חופשית, שוברת כללים ובוסית בדיוק כמוני" מסבירה הילטון את החיבור.

כשהעולם עבר למסכים והחיים קורים ברשתות, זה לא מפתיע ששדות הפרסום והבידור מיישרים איתם קו ועושים מהפך בתחומיהם. ידוענים פיקטיביים שמתקשרים ומשפיעים בעולם האמיתי, דמויות וירטואליות שמשתפות תוכן ומפרסמות את אותם המותגים. SUPERPLASTICהוא ללא ספק שחקן מפתח בתחום, הוא יוצר יקום שלם ופנטזי, משפחה שהולכת ומתרחבת עם עוד ועוד אמנים סינטטיים שמצטרפים לחגיגה.

 

 

רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...