כוכבים עולים (באדיבות יריד Maison & Objet)

Take care: יריד העיצוב הצרפתי דואג לעתיד שלכם

כל מה שמחכה לכם ב-Maison et Objet בינואר הקרוב

היום נסגר שבוע העיצוב באיינדהובן ואנחנו כבר נושאים עיניים אל אירוע העיצוב החשוב הבא. מהדורת החורף של יריד העיצוב הפריזאי 'Maison et objet' יראה אור בחודש ינואר ואנחנו מתכוננים לקראתו. השבוע הכריזו על הנושא הנבחר 'Take care', שקורא לנו להתחבר אל האני הפנימי שלנו, לאחרים ולסביבה. האירוע יעסוק בדאגה אחד כלפי השני ולפלנטה שלנו, נושא שבא לעודד את המותגים הגדולים כקטנים לגלות אחריות, שקיפות והכללה מול הצרכנים.

 

"כשאנחנו מחליטים על הנושאים שלנו אנחנו בוחנים מקרוב את החברה של ימינו שמשמשת תמיד כנקודת מוצא. היום, בשנייה שאנחנו יוצאים החוצה, מכות בנו סוגיות תרבותיות, סביבתיות וסוגיות של זהות. החברה משתוקקת למודלים חדשים, וזה משהו שמותגים יכולים לספק, מתן פתרונות המכוונים לסביבה, שמירה על מומחיות, לעודד את כולנו לדאוג לאחרים או להתמקד ברווחה שלנו. מה שמעניין אותנו זו העלייה בקולות שמרימים את הכפפה. אנשים מתחת לגיל 25 שמרכיבים את דור Z ומחכים בקוצר רוח למשהו שיתבצע. כיום, מערכת אתיקה חדשה מכתיבה את הסוג של פעילות צרכנית שאנו רואים", מסביר וינסנט גרגואר (Vincent Grégoire), מנהל הקריאייטיב של משרד העיצוב והייעוץ 'NellyRodi'.
 
שטיחים בעבודות יד (באדיבות יריד Maison & Objet)
לדאוג לעצמנו (AEThion)

התמה השנתית מתחלקת לארבע קטגוריות; הראשונה- לדאוג לעצמך, לא רק מבחינה גופנית, הנושא אינו מזניח גם את הבריאות הנפשית שלנו ומעודד את המבקרים והצרכנים לקחת את הזמן, לנקות את הראש ולשאוב השראה בין השאר במיצב “Slow Hospitality”, אירוח איטי. קטגוריה אחרת דואגת לטבע שלנו ומציגה מותגים בעלי תודעה חברתית וכאלו שמציעים פתרונות אקולוגיים לצד מיצב בשם "Grounded", הממחיש סוג חדש של מותרות שבלבה פשטות.

 

התת נושא השלישי מבקש לגלות עניין ודאגה לאחרים דרך עבודות שמחדשות קשרים בין דורות, מחברות בין מעמדות ומציגות עיצוב מכליל ומגוון. היום יש עלייה של מותגים ששמים דגש על ייצור עם חומרי גלם ובעלי מלאכה מקומיים. הקטגוריה הרביעית מתמקדת בדאגה למורשת והמומחיות שלנו ויקחו בה חלק מותגים שדואגים שהמורשת שלהם תעבור הלאה לדורות הבאים וכאלו שמפתחים את קהילת היוצרים המקומית.

מה מחכה לנו ביריד הצרפתי (AEThion)
מתחשבים בסביבה- בקבוק A6 של Memobottle (באדיבות יריד Maison & Objet)
גופי תאורה Aquatiques של Charlot & Cie (באדיבות יריד Maison & Objet)

המהדורה הקרובה של האירוע המסחרי באה לגשר בין תרבויות, להציע דרכים חדשות ליצירה, להנציח מקצועות אומנות ולהניע אותם קדימה.

אל תפספסו.
 
 
רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם
 

אולי יעניין אותך גם...