Viva Magenta (חברת פנטון)

קבלו אותו: צבע השנה של פנטון ל-2023

חברת הצבעים מזמינה אתכם להיות נועזים ולבטא את עצמכם

מדיי שנה בתחילת חודש דצמבר, מכריזה חברת 'פנטון' (Pantone) על צבע השנה שלהם, הגוון שלדעתם ממחיש באופן מדויק ביותר את הזמנים שלנו. אתמול בלילה, חשפה אוטוריטת הצבעים את 'Viva Magenta' ממשפחת הגוונים האדומים, שמביא איתו עוצמה חדשה. על פי החברה, מקורו של הצבע הנבחר מושרש בטבע והוא מייצג אומץ וחוסר פחד או גבולות. גוון חי ומלהיב שמעלה קונוטציות חיוביות של שמחה, אופטימיות וחגיגה. הוא לא נחבא אל הכלים, צבע השנה נועז, בולט ונוכח.

הבחירה הזו שואפת לייצג את אורח החיים הנוכחי ולפענח מה הרגע הזה אומר לנו. הרקע להחלטה מגיע בזמנים לא קונבנציונאליים ולאחר שלוש שנים שמגפת הקורונה נחתה עלינו, השפיעה ונתנה את אותותיה על כל הבט בחיים שלנו. זוהי תקופה בה מצאנו דרכי תקשורת חדשות, אמצעים שונים להתחבר ולבטא את עצמנו דרך מסכים במרחב הדיגיטלי. על פי החברה, הצבע בא לעודד ביטוי עצמי, דבר שדורש מאיתנו פתיחות, להיות פגיעים, חשופים, ואמיצים.

"בעידן זה של טכנולוגיה, אנחנו מחפשים לשאוב השראה מהטבע ומהמציאות. 'PANTONE 18-1750 ויוה מג'נטה' מוצאו ממשפחת האדומים ובהשראת האדום של כנימת קוכיניאל, אחד הצבעים היקרים ביותר השייכים למשפחת הצבעים הטבעיים וכן אחד החזקים והמבריקים שידע העולם" מסבירה הסמנכ"לית ליטריס אייזמן (Leatrice Eiseman). "מושרש מבראשית, PANTONE 18-1750 Viva Magenta מחבר אותנו מחדש לחומר המקורי. קורא את כוחות הטבע, PANTONE 18-1750 Viva Magenta מגלוון את רוחנו, עוזר לנו לבנות את הכוח הפנימי שלנו".
 
רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...