המיצב הקסום של teamlab (מערכת לג'יט)

לג'יט בעיר האורות: כל מה שמעניין ביריד העיצוב הצרפתי

אנחנו ממשיכים לתור בעולם ולסקור את התערוכות המובילות והפעם, Maison et Objet בפריז

ברחנו ממזג האוויר הסוער ונחתנו בפריז שטופת השמש, שקיבלה אותנו בחום הישר אל יריד העיצוב הגדול Maison et Objet. תחת הכותרת היוקרתית New Luxury: From Uber Luxury to Lux Populis, השנה היריד התעטף בגלאם, שואף לדחוף את הפנטזיה לקצה גבולותיה ואין עיר שצועקת יוקרה יותר מפריז.

טום דיקסון ל-VitrA (מערכת לג'יט)
מותגים מקומיים (מערכת לג'יט)
למרות החזרה לשגרה, בשיטוט בין חללי התצוגה, בלטה ההיעדרות של השמות הגדולים בתערוכה. את מקומם, תפסו השנה מעצבים מקומיים רבים, שמרביתם גם הסתפקו בביתנים צנועים למדיי כדי להציג את תוצריהם לראווה. בין שלל הביתנים אפשר היה להבחין שהצבעוניות העזה והגוונים העשירים והלא מתביישים הגיחו לקדמת הבמה, עם צבעים תוססים שמרמזים על החזרה לחיים.
היישר מעיר האורות (מערכת לג'יט)
פלטת צבעים תוססת (מערכת לג'יט)
צבעים חיים (מערכת לג'יט)

המגמה הירוקה ממשיכה להעסיק את המעצבים וריחפה מעל המיצגים השונים, עם מוצרים עשויים חומרים טבעיים וממוחזרים. גם המותגים המובילים הצטרפו למאבק ודאגו לציין את האחריות התאגידית בה דוגלים עם הליכי ייצור נטולי פליטת פחמן. לצד זה, הם ממשיכים להשתכלל וניכר שימוש רחב בטכנולוגיה. המגמה לא פסחה על מותגי האופנה והאמנות, שם השתמשו במדפסות תלת ממד בדרכים יצירתיות במיוחד.

חוזרים לשגרה (מערכת לג'יט)
עיצוב אחראי (מערכת לג'יט)
המהדורה היוקרתית (מערכת לג'יט)
מחר, נמשיך לשדר לכם את המיצגים הכי מעניינים שיש לפריז להציע ובהמשך, ריאיון מיוחד עם אחת הנשים היותר מוערכות בסצנת העיצוב. אז הישארו מעודכנים ותעקבו אחרינו, יהיה מעניין.

אולי יעניין אותך גם...