אמני איפור (Pexels)

יותר מעוד איפור ערב: אמני האיפור שכדאי לכם להכיר

אלו הם האמנים שמטפחים חשבונות אינסטגרם מטורפים שלא תוכלו להוריד מהם את העיניים

 
למה להסתפק במסקרה עדינה וליפסטיק אדמדם כשאפשר להתפרע? ארבעת האמנים הבאים הרוויחו את כינויים בכבוד ומשתמשים בגוף כאמצעי ליצירה מקורית. הם מתנסים בצבע ובקומפוזיציות ויוצרים עם איפור אמנות מרתקת על גבי הפנים.
 
mimles@
המאפרת המקצועית מוונקובר, מימי צ'וי (Mimi Choi), היא סנסציית טיקטוק ומחזיקה חשבון אינסטגרם עם כמעט שני מיליון עוקבים. בסגנון סוריאליסטי ויוצא דופן, היא יוצרת מראות תלת-ממדיים מתעתעים. עם דמיון מופרע, היא מטשטשת את הגבול בין המציאות לעבודות שלה. היא פורסת ומחלקת את פניה, משכפלת איברים שונים, כך שקשה להבחין איפה האיפור מתחיל ואיפה הוא נגמר, והתוצאה, תמיד מפתיעה.
the_wigs_and_makeup_manage@
האמנית מאחורי החשבון המצליח, היא ונסה דאוויס (Vanessa Davis). שורשיה האנגליים והמקסיקניים אולי יסבירו את חיבתה לגולגולות; היא מכנה את עצמה כ-'SKULLTRESS' ולוקחת את המבנה האנטומי למחוזות חדשים. כל עבודה שלה מורכבת מדפוסים ומלאה בפרטים, היא משתמשת בצבעי ניאון חיים ובטכניקות מעורבות כדי ליצור בכל פעם יצירה מטריפה חדשה.
 
lylexox@
האמן ליל ריימר (Lyle Reimer) מוכר בשם 'Lyle XOX', יוצר מעין פסלים על פניו. הוא עובד בטכניקה מעורבת ומשלב אובייקטים תלת-ממדיים. היצירות שלו מורכבות מחפצים ברדי מייד; קולבים, רולים לשיער, צעצועי ילדים ישנים וכל מה שעולה על דמיונכם, שהוא מוציא מהקשרם ומדביק במעין קולאז'. הוא עובד עם כל מה שבא ליד, חפצים חסרי ערך ואשפה והופך אותם ליצירת אומנות חדשה.
DainYoon@
אמנית האשליות, דיין יון (Dain Yoon), מציירת על פניה סצנות סוראליסטיות שעלולות להתפרש כעיבוד בתוכנת עריכה. על ידי דימוים חופפים ועיוות פרספקטיבות, האשליות הפוטו-ריאליסטיות שלה מבלבלות את הצופה ומבטאות איך רושם ראשוני לא תמיד מספר את כל הסיפור.
רוצים להתעדכן בכל פעם שעולה כתבה? עקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...