הטבע עם נגיעה של זוהר

הזוהר של הקמפינג: 10 דרכים חלומיות להתפנק בטבע

ם אתם אוהבים את הטבע, הרוגע שהוא משרה, ההרפתקאות שהוא מציע והירוק בעיניים? אבל מצד שני מי לא רוצה פינה נעימה עם מיטה נוחה ומקלחת חמה בסוף יום?

קרלה רטאוס
פורסם:
13.12.2021

1 צפייה בגלריה
הטבע עם נגיעה של זוהר
הטבע עם נגיעה של זוהר
הטבע עם נגיעה של זוהר
(Unsplash)

בין אם זה אוהל בוטיק, בית עץ מפואר, כיפות תחת השמיים או קרוואנים מצוידים היטב, הגלמפינג הוא השילוב המושלם בין האסקפיזם שהטבע מציע ונוחות מפנקת. זוהי למעשה מגמה, שהולכת ומתחזקת בשנים האחרונות, מחברת בין הקסם של הקמפינג עם שירותים של בית מלון. אז נכון שהחורף כבר כאן, אבל זו ממש לא סיבה שצריכה לעצור אתכם. להפך, רוב האתרים ויחידות האירוח מאובזרות בכל טוב ומתאימות גם לעונה הקרה. מהמגוון העצום, אספנו לכם עשרה יעדים ודרכים שונות להנות מהטבע עם נגיעה של זוהר שיעוררו השראה לחופשה הבאה שלכם.


אוהלי הבועות הם דרך נפלאה לספוג את הנוף מסביב. במלון בועות הממוקם בעמק גואדלופה שבמקסיקו ושוכן בלב כרם, האורחים יכולים להנות מרקע הגפנים והכוכבים, מאכלים מעודנים וכמובן יין משובח.


אם אתם מחפשים יוקרתי וקרוב לבית, בוואדי ראם בירדן מתחבאת פנינה עם אוהלי כיפות מרווחות ונוחות. עם נוף מרהיב שנראה כאילו נחתתם על המאדים, דרך הגג השקוף תוכלו לצפות באלפי כוכבים מעל ראשכם ולהתפעל מהעמק האדום המקומי.


עוד אלטרנטיבה, הפעם כחול לבן, הוא הגלמפינג מבית סלינה. הרעיון מאחורי ההצלחה של סלינה טמון במחשבה מתמדת על הנווד הדיגיטלי והפתרונות המעוצבים שהם מציעים שמשלבים עבודה ופלז’ר. באווירת זולה מדברית לבנה תוכלו לחוות את מצפה רמון המוכר כפי שאף פעם לא עשיתם.


קרוואנים הם ללא ספק אחת הדרכים הפופולריות ביותר להנות מהסביבה בצורה נוחה ועם ניידות שמאפשרת גם להנות בדרכים וגם לכבוש יעדים שונים. הדגם החדשCLIFF של החברה הגרמנית SUNLIGHT משדרג את חווית הקרוואן המוכרת עם עיצוב פנים חם ומפנק. גולת הכותרת שלו, הגג הנפתח עם מיטה זוגית, מהווה מקור נפלא לאור יום וכמובן לנופים נהדרים.


מתחם AUTOCAMP הוא אתר קמפינג יוקרתי הכולל אוהלים מפוארים, קרוואנים מפנקים ומועדון מרווח. 80 קרוואנים של חברת AIRSTREAM תוכננו בהתאמה אישית עבור מתחם הנופש. במתחם הקמפינג אזור טרקלין מעוצב, מדשאות, ערסלים, השכרת אופניים ואפילו בר עם בירה בוטיק.


אם גם לכם יש חלום ילדות ישן של בית על העץ, זאת ההזדמנות שלכם להגשים אותו, עם נגיעה של גלאם כמובן. המלונות של TREEHOUSE משלבים ערכים אקולוגיים, נוחות ועיצוב מודרני מהפנט לחופשה בלתי נשכחת. בטבע המרהיב של שוודיה במבנה אדריכלי שנראה כאילו צף בין העצים, תוכלו לצפות בזוהר הצפוני בשמיים או להנות מאור יום גם בלילות הקיץ.


אוהבים לישון על המים? שמונה אוהלים בנויים על רפסודות מחכות לכם באמצע אגם polderwind בבלגיה, שבקרבת העיר התיירותית ברוז’. זהו למעשה ביתן צף, אז תכינו את המשוטים כי הגישה אליו נעשית באמצעות קאנו בלבד.


ואם באוהלים עסקינן אז למה לא אוהל טיפי מסורתי אבל עם טוויסט. מצוידים בחשמל כמובן, מיטה נוחה ועיצוב חם ומסורתי על רקע הקניונים של מדבר יוטה ושכבות אבן חול מוזהבת.


יער ירוק עם נוף לנהר, שלכת משגעת וצבעונית או כמו כדורי בדולח על רקע השלג הלבן, הביתנים הקנדים השוכנים בקצה ההר הן חוויה שמתאימה לכל עונות השנה. זוהי נקודת מוצא מעולה לסייר באזור, אך עם עיצוב פנים מודרני, ג’קוזי מפנק וקמין מחמם לא בטוח שתרצו אי פעם לצאת.


יוקרה לא אומר בהכרח שפע, לפעמים דווקא הפשטות מנצחת, בטח אם היא מגיעה בלוקיישן משגע. בתי הזכוכית הייחודיים של THE 72 HRS CABIN ממוקמים במספר יעדים במערב שוודיה שמזמין אתכם להשאיר את לחצי היום-יום מאחור ולהירגע ולהנות מהטבע.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button