דור העתיד של עולם העיצוב (מערכת לג'יט)

מבזק מילאנו: מה קרה כשלג'יט הגיעה לארוחת מישלן?

דור העתיד של המעצבים, המגמות השולטות, כל מה שחדש בעולם חדרי הרחצה וארוחה חלומית אחת ובלתי נשכחת

את היום השני שלנו פתחנו כמובן עם הסלונה דל מובילה, יריד העיצוב העצום והמרשים אליו התקבצו כל מאות של מותגים להציג את המוצרים, החידושים והקולקציות שלהם. הגענו ברכבת יחד עם האדריכל ערן בינדרמן שמוביל את הכתבות עם הטאץ' האישי, המקצועי והמדויק שלו ויצאנו לחקור את המגמות, הצבעוניות והטרנדים בעולם העיצוב וכמובן להחשף לקולקציות החדשות. מוזמנים להצטרף.
 
מתחם הצעירים של היריד (מערכת לג'יט)

בהתרגשות גדולה, קפצנו ישר אל מתחם הצעירים 'Salone Satellite' לראות את הדור הבא של עולם העיצוב. שם, נחשפנו לטכנולוגיות מתפתחות, גופי תאורה מסקרנים וכיסא אחד שריגש אותנו במיוחד. הכתבה המלאה תעלה בקרוב בלג'יט, השארו מעודכנים.

טכנולוגיות מתפתחות (מערכת לג'יט)
הכיסא המדובר (מערכת לג'יט)

תרנו אחרי המגמות העכשוויות בעולם הריהוט והבחנו במספר אלמנטים שחזרו ונכחו אצל המותגים הגדולים. ראינו לא מעט בוקלה ופינות מעוגלות שעיטרו את הפריטים החדשים. כמו כן, הצבעים הדומיננטים השנה בין העיצובים השונים היו גוון ירקרק, לצד גוון אדמתי, שהולכים מצוין ביחד ומחזקים את הקשר שלנו לטבע ולמקורות. בקרוב, תעלה בלג'יט כתבה מלאה עם כל המגמות הבולטות של שבוע העיצוב, תמשיכו לעקוב.

מגמה עגולה (מערכת לג'יט)
בוקלה בפנדי קאסה (מערכת לג'יט)
להפסקת הצהריים פגשנו את השף Uroš Fakuč ממסעדת המישלין DAM, שבישל לנו ארוחה מושקעת וטעימה מתוך מוצרי 'אסקו'. המשכנו ביריד וצילמנו את המותגים המובילים בתחום חדרי הרחצה והסניטריה, שחשפו בפנינו חדשנות וקולקציות שעוד לא ראינו. גם על האירוע הקולינרי המיוחד הזה וכל מה שחדש בעולם חדרי הרחצה, תוכלו לקרוא בקרוב מאוד בכתבה נרחבת בלג'יט.
ארוחה חלומית (מערכת לג'יט)
בינדרמן לצד השף המעוטר כוכבים (מערכת לג'יט)
כדי לקבל את כל העדכונים וההמלצות בזמן אמת תעקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...