Tom Dixon (באדיבות יח"צ)

מבזק מילאנו: לג'יט פוגשת את המעצבים המובילים של שבוע העיצוב

טום דיקסון חוגג עשרים שנה למותג, פסטיבל איקאה עם סבין מרסליס, מיצב קריסטלים מרהיב, מוצרי חשמל ביתיים עם בינה מלאכותית וקארים ראשיד אחד ויחיד

הגענו מוקדם בבוקר, לפני שעות הפתיחה, לחדר פנימי של ארמון מפואר לפגוש את המעצב הבריטי טום דיקסון. לריאיון, הצטרף אלינו האדריכל ערן בינדרמן שמוביל את הכתבות עם הטאץ' האישי, המקצועי והמדויק שלו. זוהי לא פגישתנו הראשונה עם המעצב המוערך, אך הפעם, נחשפנו למיצב מיוחד בשם 'Twenty' שחוגג 20 שנות הצלחה למותג המוכר. דיקסון שיתף אותנו בשינויים העוברים על התחום והדרך בה הוא פועל במטרה לייצר מוצרים שיועילו לסביבה ויעניקו למשתמש ערך מוסף. הריאיון המלא בקרוב בלג'יט.

טום דיקסון בריאיון מיוחד (מערכת לג'יט)

בין לבין, שוטטנו במיצב של בית האופנה היוקרתי לואי ויטון, שאיגד את המעצבים המצליחים בעולם לתצוגה צבעונית, מרעננת ואינסטגרמית במיוחד. האווירה של אזור הטורטונה במילאנו היא שונה, קיצית וצעירה, זהו המקום המושלם לפתוח את הבוקר ולצפות במותגים הגדולים נותנים דרור לדמיון שלהם. בין המקומות שביקרנו, בפסטיבל איקאה פגשנו את המעצבת ההולנדית סבין מרסליס, שעיצבה עבור המותג גוף תאורה עגול ומינימליסטי. משם המשכנו לתצוגה שבמרכזה סיפורים שונים של אנשים ותרבויות מכל העולם, תערוכה שממחישה את הבית הפרטי של כל אחד מנקודת מבטם הרגשית עם חללים פוטוגנים במיוחד שהזמינו לשלוף מצלמות ופלאפונים.

סטודיו Raw edges ללואי ויטון (מערכת לג'יט)
דימוי לחללי הבית באיקאה (מערכת לג'יט)
סבין מרסליס מאירה את איקאה (מערכת לג'יט)
סבין מרסליס לאיקאה (מערכת לג'יט)
פסטיבל איקאה (מערכת לג'יט)

מיצב מסקרן ביותר, שהפעיל לנו את כל החושים, היה יצירתו של הסטודיו Preciosa Lighting. צמד המעצבים המוכשר יצר גוף תאורה ענק עשוי קריסטלים. היחידות השונות יוצרו בניפוח ידני ייחודי וחוברו יחד למעין כלי נגינה מאיר. המיצב כולל חיישנים שמוארים בכל פעם שמנגנים בהם, לשילוב מושלם בין מוזיקה ואור. בין היתר, טיילנו בין אולם התצוגה של Sirnovo, נכנסנו למיצב טכנולוגי של Haier, שחושף מוצרי חשמל ביתיים עם בינה מלאכותית, הביתן של לקסוס ועוד המון יצירות מעניינות

שילוב של סאונד ואור בטורטונה (מערכת לג'יט)
המיצב של Haier (מערכת לג'יט)

את היום סיימנו עם ריאיון של האחד היחיד, המעצב קארים ראשיד. איש מרתק שיכולנו להמשיך ולדבר איתו במשך שעות. שוחחנו על המותגים שהופכים להומוגנים ואיך הכרחי לשמור על טביעת אצבע בעולם שמאבד את זהותו. אל תפספסו את הכתבה המלאה שתעלה בקרוב בלג'יט.

ריאיון מיוחד עם קארים ראשיד (מערכת לג'יט)
כדי לקבל את כל העדכונים וההמלצות בזמן אמת תעקבו אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...