סדרת הרובוטים של moooi (באדיבות moooi)

מבזק מילאנו: לג'יט נוחתת בשבוע העיצוב

אז איך נראה היום הראשון שלנו? מורוסו משתלטת על התיאטרון, פורשה כמו שמעולם לא דמיינתם, רובוטים מפיצי ריח ומסיבת קוקטיילים של דיור ופיליפ סטארק

אחרי שנתיים של עיכובים ודחיות, המהדורה השישים של שבוע העיצוב במילאנו סוף-סוף יצאה לדרך ואנחנו מלאים התרגשות לסקר אותה. משלחת מערכת לג'יט ארזה את המזוודות ועלתה על המטוס למילאנו לשבוע שחוגג עיצוב. יצאנו לסקר את כל האירועים השווים, לפגוש את המעצבים המובילים פנים אל פנים ולהיחשף לחידושים ועיצובים מעוררי השראה. לאירוע המיוחד הצטרך אלינו האדריכל ערן בינדרמן שמוביל את הכתבות עם הטאץ' האישי, המקצועי והמדויק שלו. אנחנו כמובן דואגים גם לכם ולוקחים אתכם למסע שלנו עם עדכונים יומיים, שלא תישארו מאחור.

 

את היום הראשון שלנו פתחנו ביום השקת המיצבים לעיתונות. כגוף העיתונאי היחידי מישראל שהוזמן מטעם התערוכה, קיבלנו הצצה ראשונה למיצבים המובילים ושמחנו לפגוש את הקולגות שלנו מרחבי העולם. הביקור הראשון שלנו היה במיצב של חברת הרהיטים 'מורוסו', מיצב מרשים שהתקיים בתוך חלל תיאטרון ייחודי. גרם מדרגות המתפתל מזמין את המבקרים להיכנס ומוביל אותם דרך הקומות השונות, חושף בכל פעם זווית נוספת מהקולקציה החדשה. כחלק מהתצוגה המרהיבה, צמחייה טבעית השתלבה עם חלקי טקסטיל, התמזגו אחד בשני וטשטשו את הגבול ביניהם, כשממבט ראשון, קשה להבחין בין השניים והטקסטיל נטמע ונראה כחלק בלתי נפרד מהטבע הירוק. המחשבה מאחורי היצירה היא ליצור חומרים שמתכתבים עם הטבע, נובעים ממנו ולא מפריעים לו.

במבנה התיאטרון (מערכת לג'יט)
חברת הרהיטים מורוסו (מערכת לג'יט)

המשכנו בדרכנו אל המיצב של יצרנית הרכב 'פורשה'. בתוך כיכר פנימית קסומה ומלאה באור שמש, פגשנו את אמנית הפרחים המוכשרת רובי ברבר, שיצרה מיצב אמוציונאלי וניסיוני בשיתוף פעולה עם מותג הרכב, יצירה שממחישה איך אמנות וטכנולוגיה משתלבות יחד. תעקבו, הכתבה המלאה תעלה ממש בקרוב.

הפסל הבוטני במיצב של פורשה (מערכת לג'יט)

משם, נסענו ל-'moooi' ובהתרגשות עצומה פגשנו את המעצב ההולנדי שמאחורי המותג, מרסל וונדרס. וונדרס חשף את הקולקציה החדשה והמסקרנת שלו עם ענקית האלקטרוניקה LG, שיצרו יחד סדרה של רובוטים מפיצי ריח חכמים שחשים את הנוכחים בחלל. במעט נונשלנטיות וכריזמה מתפרצת, סיפר לנו על ההחלטה האמיצה שתפסה את כולנו בהפתעה, כשהחליט לסגור את הסטודיו שלו ולהתחיל בדרך חדשה ולא נודעת.

ערן בינדרמן ומרסל וונדרס (מערכת לג'יט)
הקולקציה של moooi (מערכת לג'יט)
 
בין מיצב אחד לאחר, נחשפנו לאמנים חדשים, מותגים ותיקים שממלאים את העיר בהשראה. את הערב סיימנו עם מופע וקינחנו בקוקטייל באירוע השקה של בית האופנה העילית דיור והמעצב הצרפתי פיליפ סטארק. השילוב המצליח הזה הוליד את Miss Dior, חידוש לכיסא האייקוני הכיסא Dior Medallion. הכיסא הוצג על רקע מופע אינטנסיבי המלווה בתאורה ומוזיקה מקורית מדויקת, ששמה את הספוט על שלל הווריאציות בעיצוב, צבע וחומר. לאחר המופע, יצאנו לגינה איטלקית שיקית לחגוג את סיום היום הראשון לצד אפרול שפריץ וריקודים
פיליפ סטארק פוגש את דיור (מערכת לג'יט)
קוקטייל מבית דיור (מערכת לג'יט)
כדי לקבל את כל העדכונים וההמלצות בזמן אמת, מוזמנים לעקוב אחרינו באינסטגרם

אולי יעניין אותך גם...