1 צפייה בגלריה
בדיקה בדיקת קורונה מבחנה ב עמדה ב שכונת שייח' ג'ראח ב מזרח ירושלים
בדיקה בדיקת קורונה מבחנה ב עמדה ב שכונת שייח' ג'ראח ב מזרח ירושלים
בדיקת קורונה. ארכיון
(צילום: AP)
תלמידי תיכון בחולון יחויבו לעבור בדיקת קורונה לאחר שמנהל התיכון זיהה בצילומים ברשתות החברתיות תלמידים רוקדים במסיבה המונית בניגוד להנחיות.
מנהל תיכון אורט בחולון, שלומי גנון, החליט היום (שני) לחייב את תלמידי החטיבה העליונה בבית ספרו לבצע מחר בדיקות קורונה לאחר שנחשף ברשתות החברתיות לצילומים ממסיבה רבת משתתפים שנערכה בסוף השבוע בבית דגן בניגוד להנחיות, ובהן זיהה כמה תלמידים מבית הספר. המנהל פנה לאגף החינוך העל-יסודי בעירייה והעלה חשש ממשי לפתוח את בית הספר ללמידה מחשש שהפרת הנהלים החמורה תוביל לשרשרת הדבקה.


ראש העיר חולון, מוטי ששון, התערב בנושא ולאחר שעירב את גורמי החירום בהם אגף הביטחון העירוני, פיקוד העורף ומד"א, הוחלט לבצע מחר לכל תלמידי החטיבה העליונה והצוות החינוכי בבית הספר בדיקות קורונה. בעירייה החליטו כי רק לאחר קבלת כל התוצאות ייפתח בית הספר שוב ללמידה פרונטלית.
במנהל החינוך העירוני בודקים האם הייתה נוכחות של תלמידים נוספים מבתי ספר בעיר באותה המסיבה. "אני מבקש מכל ההורים ומהתלמידים לגלות אחריות אישית וציבורית ולשמור על ההנחיות שאוסרות, בין היתר, על התקהלות", אמר ששון. "כל פעולה שכזו עלולה להקפיץ את התחלואה ולהפוך את חולון במהירות לאדומה, מה שיביא שוב לסגירתם של מוסדות החינוך והעסקים בעיר".