2 צפייה בגלריה
ניקול ראידמן אביגדור ליברמן
ניקול ראידמן אביגדור ליברמן
"הכול שקרים". ליברמן מגיב לראידמן
(צילום: דנה קופל, הדר יואביאן)
בחלק מהראיונות הקודמים הוא לא השיב ישירות - הפעם יו"ר ישראל ביתנו כבר אומר מפורשות: הטענות של ניקול ראידמן שלפיהן הוא ביקש להרחיק ממנו את חבריה מהקהילה הגאה - אינן אמת. "הכול שקרים, אין שם מילה אחת של אמת", אמר ח"כ אביגדור ליברמן לאתר "וסטי".
"אין לי שום עניין לתת יד למסע ההשמצות של נתניהו", אמר ליברמן כשנשאל בנושא. "עמדתנו ברורה: אנחנו בעד נישואים אזרחיים, אנחנו בעד לתת את כל הזכויות לקהילת הלהט"ב. לא במקרה אלי אבידר עומד בראש תא להט"ב בתוך המפלגה שלנו. עמדתנו ברורה מאוד וגם התייחסתי לכך בפוסטים שלי בפייסבוק, זה גם עלה במפגש עם ראשי קהילת הלהט"ב. אני כן מדבר על זה, אבל לא מתכוון לשחק לידיים שלהם".
ראידמן, הנחשבת מקורבת לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, אמרה ל"אופירה וברקוביץ'" כי "בכל פעם שהוא היה מגיע, היה לנו 'נוהל ליברמן'. היו מרחיקים ממנו את כל החברים ההומואים שלי. הוא המציא את צו ההרחקה. דיסטנס חברתי, 20 מטרים. ליברמן לא יכול היה לשבת בחלל או בקרבתם של הומואים". היא טענה שליברמן אמר לה: "אני עם התרנגולות שלך לא יושב". ראידמן הסבירה שנענתה לבקשה של יו"ר ישראל ביתנו כי "היה לי בעל שהיה החבר הכי טוב שלו והייתי צריכה לכבד אותו".
2 צפייה בגלריה
אביגדור ליברמן בריאיון בזום
אביגדור ליברמן בריאיון בזום
ליברמן בריאיון בזום
מהאגודה למען הלהט"ב נמסר: "אין כל מקום לגילויי להט"בופוביה משום סוג, גם לא באירועים פרטיים. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מכך שליברמן הצהיר שהוא ומפלגתו תומכים בשוויון זכויות מלא ללהט"ב, והדבר גם התבטא בתמיכת סיעת ישראל ביתנו בהצעות חוק חשובות לזכויות להט"ב שעלו בכנסת הנוכחית".

"הם רוצים שתהיה פה איראן"

בריאיון בזום אמר גם ליברמן כי "במקרה של הפסד נתניהו בהחלט עלול להגיד לאנשיו 'לעלות לכנסת', כמו שבארה"ב פורעי חוק עלו על גבעת הקפיטול. זהו תסריט שצריך לקחת בחשבון. נתניהו כבר קרא לתומכיו לעלות למשרד המשפטים, לכן אין סיבה להניח שבמקרה של הפסד הוא ינהג אחרת".
בסוף השיחה הזהיר ליברמן מתוצאות הבחירות אם נתניהו יצליח להרכיב קואליציית 61: "תהיה פה איראן, קואליציה הכי פונדמנטליסטית בתולדות המדינה - קואליציה של סמוטריץ', דרעי, ליצמן ובן גביר. הם רוצים שתהיה פה באיראן, הם גם לא מסתירים את זה. פעם היו מתביישים, אבל הם אומרים את זה בצורה ברורה. אנחנו מצידנו נעשה את מה שלימדו אותנו – להילחם עד הכדור האחרון. נגמרים הכדורים – לוקחים סכינים. אז אנחנו נילחם".
הריאיון המלא יתפרסם מחר באתר "וסטי"