מבוכה במשטרה: בלשי היחידה המרכזית של המחוז הצפוני, בשיתוף חוקרי יחידת חשיפה של מח"ש, פשטו הבוקר (יום שני) על בית של שוטר בגליל המערבי וגילו מעבדת סמים שהתנהלה בו.
1 צפייה בגלריה
מעבדת הסמים שנמצאה בביתו של השוטר
מעבדת הסמים שנמצאה בביתו של השוטר
אחת ממעבדות הסמים שנתפסו
(צילום: דוברות המשטרה)
חוקרי מח"ש עצרו את השוטר, שיובא בצהריים להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים. מלבדו, יובאו להארכת מעצר שישה חשודים נוספים בבית משפט השלום בנצרת. השוטר, נציין, אינו משרת במחוז הצפוני, למרות מקום מגוריו. מח"ש אישרה את הפרטים בעקבות פניית ynet.
המשטרה מסרה כי מעורבותו של השוטר התגלתה במסגרת חקירה סמויה שהחלה במחוז הצפוני. הבוקר הפכה החקירה לגלויה, ויחד עם אנשי מח"ש פשטו השוטרים על בתים ביישובים דיר אל אסד וכיסרא, עצרו שבעה חשודים ותפסו שתי מעבדות שהכילו יותר מ-500 שתילי מריחואנה. החשודים הם תושבי דיר אל אסד, עבדון, מעלות, ירכא ועראמשה.
לאחרונה נעצר שוטר המשרת ארבעה חודשים ביחידת להב 433 בחשד שהעביר מידע ממאגר פנימי לארגוני פשיעה וגורמים עברייניים. בשבוע שעבר שוחרר השוטר למעצר בית, לאחר שהמשטרה לא הצליחה לבסס את החשדות נגדו.
קצין ביחידה המובחרת של המשטרה זיהה שהשוטר החשוד נכנס לפרטים של עבריינים במערכות המידע - ודיווח על כך לממונים עליו. בעקבות כך החלה החקירה הסמויה של מח"ש.
ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בחקירה שנמצאת בראשיתה ומעצר שבוצע על פי האמור, רק הבוקר. טרם התקבלו חומרים במחלקת משמעת, וצפוי כי יועברו בימים הקרובים. עם קבלת החומרים תישקל נקיטה באמצעים מנהליים כמקובל".