המשטרה בארצות הברית עצרה שליח פיצה ברשת Papa John's בחשד כי הוא זה שרצח ביריות בנובמבר שעבר את עורכת הדין ג'ורג'ט קאופמן ופצע את בעלה דניאל. לפי החוקרים, הוא ביצע את הרצח בטקסס משום שהאמין כי השניים הם חברי כת יהודית הסוגדת לשטן ורוצחת תינוקות.
1 צפייה בגלריה
ארה"ב טקסס אל פאסו רצח שליח פיצה ג'וזף אנחל אלוורז רצח את עורכת דין ג'ורג'ט קאופמן
ארה"ב טקסס אל פאסו רצח שליח פיצה ג'וזף אנחל אלוורז רצח את עורכת דין ג'ורג'ט קאופמן
ג'ורג'ט קאופמן והרוצח ג'וזף אלוורז. תקף אחרי שראה דגל של ביידן
כוחות מיוחדים עצרו את השליח, ג'וזף אנחל אלוורז בן ה-38, בשבוע שעבר ליד סניף הפיצה שבו עבד באל-פאסו, אחרי שהחוקרים הצליחו לחשוף את זהות הרוצח ולסגור עליו באמצעות מעקב אחר טלפונים שהיו בסמוך לזירת הפשע.
בני הזוג קאופמן נורו למוות ב-14 בנובמבר בערב: תחילה ירה אלוורז בג'ורג'ט כששבה הביתה, וכשבעלה דניאל הגיח מהדלת משום ששמע את רעש הירי – נורה גם הוא. הוא נפגע מחמישה קליעים, בין השאר בראשו, אך הצליח להגיע לביתו של שכן כדי להזעיק את כוחות החירום וההצלה. דניאל שרד, אבל מותה של אשתו נקבע בזירה.
לפי מסמכים מבית המשפט בטקסס, כעת מתברר שאלוורז החזיק באמונות דתיות ופוליטיות קיצוניות: הוא האמין שבאזור Memorial Park שלידו גרו בני הזוג מתבצעים טקסי סגידה לשטן שבהם נערכות "הפלות של עוּבּרים בדרכי קסם". אלוורז סבר כי משפחות הגרות בארבעת הבתים שבפינת הרחובות שבה שוכן ביתם של בני הזוג קאופמן הן חלק מכת שטנית המשתתפת בטקסים האלה. הוא הגדיר את תומכי ההפלות כ"מפלגה שטנית יהודית", טען כי הפלות הן "הקרבת ילדים יהודית", והסביר כי בחר לתקוף דווקא בבית הקאופמנים משום שראה שתלוי בו דגל תמיכה בג'ו ביידן. הרצח אירע 10 ימים אחרי הבחירות לנשיאות, ושישה ימים אחרי שביידן הוכרז כמנצח.
החוקרים גילו כי בערב שבו ביצע את הרצח שלח אלוורז מכתב לכתובת דואר אלקטרוני של הצבא האמריקני, ובו דיווח על "הטקסים השטניים" שלדעתו נערכים בפארק והכריז כי הוא מתכוון לרצוח את תושבי הבתים הסמוכים. במכתב דרש שהמשטרה "תעצור את כל מעשי הרצח נגד תינוקות". מדבריו של אלוורז נשמעים הדיהן של תיאוריות קונספירציה כמו תיאוריית QAnon, שתומכיה האשימו בכירים דמוקרטים ויהודים בחברוּת בכת שטנית עולמית שבין השאר ניזונה מדמם של ילדים.
בעקבות ההודעה על לכידתו של אלוורז אמר דניאל קאופמן כי הוקל לו לשמוע שהרוצח נתפס, אבל הוסיף כי עובדה זו לעולם לא תחזיר לו את אשתו.