על אף שנשמה בכוחות עצמה, הבוקר (חמישי) בעקבות כשל נשימתי נדם ליבה של הודיה מעודד אחרי יותר מארבעה חודשים אחרי התאונה הקטלנית שבה איבדה את שני ילדיה, הללי (6) וטוב ראי (3), ואת העובר שנשאה ברחמה.
ישי ראוכברגר, אחיה הבכור של הודיה, סיפר ל-ynet כי אחרי שהוגדרה כצמח ועברה טיפולים רבים במשפחה לא חשבו שהיא עוד תקום על רגליה, ומטבע הדברים ניסו להיתלות בתקווה שעוד יקרה נס. "זה מאוד עצוב לי", אמר ראוכברגר שהודה כי הוא מנסה להתנחם בכך שאחותו הקטנה, השלישית מבין שישה, כבר לא סובלת. "נהגנו לעשות הכול ביחד, גם ביום התאונה הם היו בדרך אלינו כדי לעשות שבת יחד עם ההורים", סיפר האח.
5 צפייה בגלריה
משפחת מעודד
משפחת מעודד
הבעל ביקש להתפלל עבור אשתו. משפחת מעודד
(מתוך פייסבוק )
5 צפייה בגלריה
הקבר של הודיה וברקע הילדים מימין לשמאל : מלאכי, טוב ראי, הללי.
הקבר של הודיה וברקע הילדים מימין לשמאל : מלאכי, טוב ראי, הללי.
( צילום: שאול גולן)
5 צפייה בגלריה
הלווייתה של הודיה מעודד
הלווייתה של הודיה מעודד
הלווייתה של הודיה מעודד
(צילום: שאול גולן)
בשל הסמיכות לחג בני משפחתה של הודיה ישבו שבעה קצרה, וראוכברגר הוסיף כי הם לא ירצו להטריח אנשים במהלך החג. "גם בחג הזה נישאר כל המשפחה ביחד", אמר. "היא סבלה המון ועכשיו היא מתאחדת עם ילדיה. יש בזה משהו מנחם, או יותר נכון זה מרגיש שדברים באים על מקומם. היא לא ידעה בשום שלב שילדיה נהרגו", אמר האח בעצב והוסיף: "זה חג הגאולה שלה, היא נגאלה מייסוריה".
בעלה של הודיה, יניב מעודד, נפצע באורח אנוש בתאונה - ואחרי שבועיים בתרדמת שב להכרה והתבשר באמצעות אנשי מקצוע על הטרגדיה שפקדה אותו. הוא קיבל אישור מהרב לשבת שבעה סמלית על ילדיו, והחל הליך שיקום ממושך בשל פציעתו הקשה. סרטון קורע לב הוא דיבר כמעט ללא קול וביקש מסובביו להתפלל על אשתו "שעדיין צריכה נס ולא מתעוררת".

התאונה התרחשה בתחילת דצמבר, זמן קצר לפני כניסת השבת בכביש 465, סמוך להתנחלות עופרים שבבנימין. רכב פלסטיני שביצע פרסה בקו הפרדה רצוף הגיח מול המכונית של משפחת מעודד שהתנגשה בהם. מותו של טוב ראי נקבע במקום, כמו גם של שני הנוסעים הפלסטינים ברכב שגם היה אסור לשימוש, אחמד סאלם שלש ובן דודו זיאד אבראהים.
אהובה ורפי מעודד, הוריו של יניב שעבד כמחנך כיתה בבית שמש, סיפרו כי הבשורה על התאונה הקשה התקבלה ביום שישי בשעה 19:30 בערב, כשלפתח ביתם הגיע קצין משטרה ובישר להם על כך. "בכל יום שישי אנחנו מתקשרים לפני כניסת שבת כדי לאחל שבת שלום, והפעם הוא לא התקשר ולא הבנו", אמרו. "חשבנו אולי הוא היה טרוד כי רק עבר דירה, בסוף התברר שהייתה לו תאונה". האם ציינה כי היא מקווה שבנה וכלתה יתאוששו בקרוב. "כאב הלב הוא עד השמיים. איך אפשר לעכל? זה שלוש נפשות".
5 צפייה בגלריה
משפחת מעודד
משפחת מעודד
הללי וטוב ראי מעודד ז"ל.
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
5 צפייה בגלריה
הלוויתם של האחים הללי וטוב ראי
הלוויתם של האחים הללי וטוב ראי
הלוויתם של ילדי המשפחה
(צילום: דנה קופל )
שיקי ראוכברגר, אביה של הודיה, ספד בדמעות בהלוויית נכדיו: "באיזו שמחה יניב רקד עם הללי וטובוש לפני הקידוש, כל כך נתגעגע לריקוד הזה", אמר הסב. "חינוך יהודי, תום של ילדים רכים ותמימים. הלב נקרע ודומע מחוסר היכולת להבין אסון שכזה. הרוע התגבר בערב שבת קודש, וסיים את חייהם של נכדינו האהובים, שנגדעו באיבם. נתגעגע לחיוך המתוק והשובב של טובוש, ולצחוק המתגלגל של הללי שלא יהיה עוד".