לראשונה מאז שהצית את עצמו, איציק סעידיאן הקליט את עצמו מברך את רופאיו לרגל "יום הרופא". בהקלטה שפרסם היום (שלישי) בית החולים שיבא בתל השומר, נשמע סעידיאן אומר: "שלום רופאים יקרים, אני איציק סעידיאן רוצה לאחל לרופאים יום שמח ומאושר ולהודות לבית חולים שיבא, למחלקת כוויות ולכל הרופאים, לפרופסור חייק ודוקטור חרץ, ולכל האחים והאחיות, יום שמח".
כזכור, סעידיאן הצית עצמו ב-12 באפריל מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה ונפגע באורח אנוש. הוא שירת כלוחם בחטיבת גולני, לחם במבצע צוק איתן והשתתף בקרב הקשה בסג'עייה, שבו נהרגו שבעה חיילים. הוא הוכר כסובל מפוסט-טראומה וקיבל 25 אחוזי נכות.
2 צפייה בגלריה
איציק סעידיאן
איציק סעידיאן
איציק סעידיאן
(מתוך פייסבוק)
2 צפייה בגלריה
דגל ישראל בחדרו של איציק סעידיאן
דגל ישראל בחדרו של איציק סעידיאן
דגל ישראל בחדר האשפוז
(צילום: דוברות ביה"ח שיבא בתל השומר)
בשנים שחלפו מאז נאבק כדי להגדיל את אחוזי הנכות, אך בקשותיו נדחו. מאז אותו אירוע הוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ ביחידה הלאומית לטיפול בכוויות של בית החולים שיבא בתל השומר. נכי צה"ל רבים יצאו להפגין לאחר המקרה תחת הסיסמה "כולנו איציק סעידיאן", במחאה על היחס שמקבלים מאגף השיקום של משרד הביטחון.
בחודשים האחרונים הוא שב להכרה והחל לתקשר עם הסובבים אותו. את חדרו פוקדים מדי יום המוני נכי צה"ל, בעיקר הלומי קרב, שמספרים לו בהתרגשות על השינוי שמתחולל בעקבות מחאתו.