שישה מהשוטרים שהיו מעורבים באירוע הירי במסגרת ההתפרעות בדיר אל-אסד שבגליל, שבו נפצע קשה אזרח מירי - ייחקרו במחלקה לחקירת שוטרים, במטרה לברר האם הפצוע ספג ירי מצד השוטרים - שירו באוויר. זאת לאחר שבשבוע שעבר הוחרמו כלי הנשק שלהם לצורך בדיקה בליסטית.
בהתפרעות האלימה נפצע תושב היישוב, בן 43. הוא פונה על ידי צוות של ארגון חיאן לבית החולים לגליל בנהריה. בהתפרעויות נפצעו גם ארבעה שוטרים באורח קל, אחד מהם נפגע בראשו מאבן שנזרקה מגובה. צוותי מד"א פינו את השוטרים לבית החולים רמב"ם בחיפה.
המהומות פרצו כששוטרים הגיעו לחתונה שבה נורו יריות. ההמון הצית שתי ניידות של מג"ב. כוחות משטרה נוספים הוזעקו למקום.

1 צפייה בגלריה
התפרעויות בדיר אל אסד
התפרעויות בדיר אל אסד
זירת ההתפרעויות
(צילום: פאדי אמון)
המשטרה מסרה באותו יום כי השוטרים הראשונים שהוזעקו למקום שוחחו עם בעל השמחה בפתח המתחם, והותקפו על ידי חלק מהחוגגים ועל ידי תושבים נוספים שהגיעו מחוץ למתחם. השוטרים ירו באוויר והמתפרעים פרצו לניידות המשטרה וגנבו מתוכן ציוד. במקביל, מתפרעים אחרים הציתו שתי ניידות שחנו בסמוך.
יום למחרת ההתפרעויות נעצרו 11 חשודים, בהם קטינים. מעצרם של שבעה מהם הוארך. חלק מהעצורים טענו כי הוכו במהלך המעצר, ושהשוטרים "זרעו הרס" בבתיהם במהלך החיפושים. מהמשטרה נמסר כי אכן נערכו חיפושים אחר נשק בבתי חלק מהחשודים, ואם ננקטה נגדם אלימות - ניתן להתלונן במחלקה לחקירות שוטרים.