דימא בושנאק בת ה-19 נורתה אמש (יום א') למוות ברכבה בכפר הבדואי ואדי סלאמה שבגליל המערבי. הצעירה, תושבת הכפר, היא קורבן הרצח ה-78 בחברה הערבית מתחילת השנה - חודש בלבד לאחר שנחצה קו 50 הקורבנות. דודה של הצעירה, תושב טייבה, אמר כי "אנחנו בהלם ועוד לא יודעים מי עמד מאחורי הרצח. מחכים להבין את הרקע".
בתיעוד הירי שבפתח הכתבה, ניתן לראות כי הרוצח ירה בדימא, וכשאיבדה שליטה על הרכב - הוא ירה בה מטווח אפס, ברח ואז חזר בריצה כדי לוודא הריגה.
2 צפייה בגלריה
דימה בושנאק שנורתה למוות בגליל המערבי
דימה בושנאק שנורתה למוות בגליל המערבי
"אנחנו בהלם ועוד לא יודעים מי עמד מאחורי הרצח". דימא בושנאק
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בכפר ואדי סלאמה
זירת הרצח בכפר ואדי סלאמה
הרצח ה-78 בחברה הערבית מתחילת השנה. זירת הרצח בוואדי סלאמה
בושנאק הותירה אחריה זוג הורים ואח אחד. קרובי משפחתה סיפרו כי המשפחה תמשיך לגור בטייבה על אף הרצח, וכי "רק בגלל שדימא רצתה להתקדם בחיים - יש אנשים שהחליטו לאיים על חייה, עד שבסופו של דבר רצחו אותה". הם לא פירטו מי הם אותם האנשים, אך ידוע כי בעבר הוצת רכבה של האם, והמשטרה לא הצליחה לעצור חשודים. בימים האחרונים בושנאק הרגישה שמישהו עוקב אחריה ואף קיבלה איומים על חייה, וסיפרה למכריה שהיא חשה בסכנה. היא עבדה בבית עסק בראמה, והייתה מפרנסת את משפחתה ותכננה להמשיך את לימודיה חרף האיומים.
ממד"א נמסר כי צוותי מד"א הוזעקו לזירה סמוך למסגד בשכונת ענאן. חובשים ופרמדיקים העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים זיו בצפת, אך שם נקבע מותה. דן ריומין, פרמדיק שהגיע לזירה, סיפר כי "כאשר הגענו למקום הבחנו בצעירה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם פצעי ירי. הענקנו לה טיפול ראשוני ופינינו אותה תוך פעולות החייאה לבית החולים, שם לצערנו נקבע מותה".
כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום, אך לא הצליחו לעצור חשודים. בושנאק היא האישה השישית שנרצחת השנה בחברה הערבית, ובסך הכול נרצחו מתחילת השנה 16 נשים.