האזינו לפרק מסדרה חדשה של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. שנתיים מאז הסגר הראשון, החיים של כולנו כמעט עברו טלטלות ובהרבה תחומים לא ייראו כמו שהיינו רגילים. גם אם עוד אי אפשר לחגוג את סוף המגפה, התקופה הארוכה כבר מאפשרת לנו להביט רגע מלמעלה, להסתכל אחורה וקדימה ולצלול לעומק אחד הנושאים.
הפרק השלישי בסדרה עוסק באהבה, יחסים וזוגיות. עורכת ynet יחסים לורי שטטמאור הסבירה על הזינוק בשימוש באפליקציות ההיכרויות (לצד העלייה בצריכת פורנו), וגם שיתפה בתחושותיה כרווקה בימים של סגרים וריחוק חברתי - ובדייט שנחתך מהר.
מורן לי קוגן, יועצת זוגית ומינית, דיברה בפתיחות על הסיפור האישי שלה - נשואה עם ילדה, שהתגרשה אחרי שהבינה שהיא נמשכת גם לנשים. זה קרה כשהחיים קצת נעצרו ואפשרו לה לחשוב אם ככה היא רוצה להמשיך, היא אומרת.
חדי אקסלרד, יועצת משפחתית וזוגית ומרצה ללימודי משפחה, ניתחה את השינויים המשמעותיים - התלות בטינדר, הדברים שמחפשים בבני זוג שמקודם אולי פחות היו חשובים, וגם סיר הלחץ של הזוגיות והשפעותיו. יש גם צד חיובי, לדבריה.
גירושים אמרנו אבל אי אפשר בלי חתונה. שרה מרים ליבן סיפרה על ההתלבטויות, הדחיות, האירוע החריג שהועבר למשפחה בארצות הברית בזום - ואיך היא עדיין מתרגשת וקוראת כל יום שישי ברכות מיוחדות שנשלחו כמו פעם, בגלויות. האזינו לפרק בנגן שבראש הכתבה.
1 צפייה בגלריה
מורן לי קוגן
מורן לי קוגן
מורן לי קוגן. "זה לא נתן לי מנוח, התחלתי לראות את המחירים שזה גובה"
(צילום: יונתן אבינועם)
בכל יום אטילה שומפלבי וסיון חילאי בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום, ובימי חמישי מדי שבועיים מעין רודה בוחנת את העולם שנתיים לתוך הקורונה בסדרת פרקים מגזיניים. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.