האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: עסקת שחרור האסירים בין רוסיה לארצות הברית שבמסגרתה שוחררה הכדורסלנית בריטני גריינר שנעצרה בטענה להחזקת סם.
כבר קרוב לשנה מאז נכלאה כוכבת ה-WNBA ברוסיה. גריינר, שנעצרה בשדה התעופה במוסקבה בדרכה לשחק בקבוצה רוסית מקומית, הוחזקה בכלא הרוסי בתנאים לא פשוטים. בסוף השבוע, לאחר מאבקים רבים, הודיע הנשיא ג'ו ביידן על שחרורה בתמורה לשחרור סוחר הנשק ויקטור בוט, המכונה "סוחר המוות". זוהי לא הפעם הראשונה בה הרוסים עוצרים אזרחים ממדינה מערבית בכדי להשיג תמורה מדינית (ע"ע מקרה נעמה יששכר). שרון כידון בדקה ביחד עם מגישת המגזין חוץ מהכל ב-ynet radio ענת ברמן וד"ר שי הר-צבי מאוניברסיטת רייכמן מה הרוסים משיגים בשיטה הזו? מה הקשר למלחמה באוקראינה? ואיך המאבק לשחרור גריינר הפך למאבק בין רפובליקנים לדמוקרטים? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
בוט וגריינר
בוט וגריינר
בוט וגריינר
(צילום: AFP)
בכל יום שרון כידון, ישי שנרב ויואב רבינוביץ בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.
מחפשים המלצות האזנה או רוצים להמליץ על פודקאסטים שאתם אוהבים? הצטרפו לקהילת הפייסבוק שלנו פודקאסט להמונים