3 צפייה בגלריה
מיקה בוחניק, קארין אלטורי, מאי ברנס, אנדי רם וחילי טרופר
מיקה בוחניק, קארין אלטורי, מאי ברנס, אנדי רם וחילי טרופר
מיקה בוחניק, קארין אלטורי, מאי ברנס, אנדי רם וחילי טרופר
(רקפת בנימיני)
מרכזי הטניס והחינוך בישראל אירחו הערב (שלישי) את שר התרבות והספורט, חילי טרופר. במפגש, שנערך במרכז ברמת השרון, הוצגה בפני השר פעילות הארגון ב-17 מרכזי הטניס מקריית שמונה בצפון ועד ערד ואופקים בדרום, לרבות תכניות טניס לצעירים, טניס הישגי-חברתי, טניס תחרותי וטניס למבוגרים.
דגש מיוחד ניתן בדברים לתכניות המקודמות על ידי המרכזים בפריפריה ובחברה הערבית. אנדי רם הציג בפני השר את תכנית "הד סטרט" על שם אביו, עמי רם ז"ל, המתקיימת בשיתוף עם עמותת ערכים בספורט, ומטרתה להעניק לילדים פעילויות העשרה מעבר לאימוני הטניס השבועיים ובכך להרחיב עבורם את ההזדמנויות להעצמה ספורטיביות וחברתית. התכנית הושקה מכבר במרכזי הטניס והחינוך באופקים ובטבריה, כאשר בהמשך תושק גם בקריית שמונה, ערד וסאג'ור שבגליל.
3 צפייה בגלריה
חילי טרופר
חילי טרופר
חילי טרופר
( רקפת בנימיני)
בנוסף,מאמן נבחרות ישראל לשעבר, רונן מורלי, הצגי בפניי טרופר את המיזמים החדשים בטניס בחברה הערבית, שהושקו ברהט, טייבה וג'דיידה-מכר. במסגרת מיזמים אלה מגיעים צוותי אימון של מרכזי הטניס והחינוך בישראל לבתי הספר ביישובים הערביים ומלמדים את הילדים את יסודות המשחק, במקביל להכשרת מורות ומורי חינוך גופני מקומיים כמדריכי טניס מקומיים. השר טרופר מסר במפגש כי משרדו מקדם בימים אלה תכנית חומש לספורט בחברה הערבית וכי ייבחן את שילובם של מיזמי מרכזי הטניס והחינוך בישראל במסגרת התכנית.
עוד נפגש השר עם שחקניות האקדמיה לטניס של המרכזים, מיקה בוחניק, קארין אלטורי, מאי ברנס והמאמן אייל אומיד. את השר ליוו בביקור ארז וידר, מנכ"ל מרכזי הטניס והחינוך בישראל, לילו צרפתי, מנהל תפעול המרכזים ואייל תעוז, מנהל אסטרטגיה ופרויקטים.
3 צפייה בגלריה
ארז וידר
ארז וידר
ארז וידר
(יח"צ)
וידר מסר: "אני מודה לשר חילי טרופר על הביקור ושמח על חתירתו לקדם את הספורט עבור ילדי הפריפריה הגיאוגרפית והחברתית בישראל, לרבות מהחברה הערבית, כאמצעי לצמצום הפערים החברתיים בישראל ומתן הזדמנויות אמיתיות להעצמתם. זהו גם אחד מהדגלים שנושאים מרכזי הטניס והחינוך בישראל ונעשה ככל יכולתנו להמשיך ולסייע בקידום ילדי הפריפריה מכלל החברה בישראל דרך משחק החיים – הטניס".