אחרי ההחלטה של ארגנטינה הלילה (בין ראשון לשני) לוותר על אירוח טורניר קופה אמריקה שצפוי להיפתח בעוד שבועיים בשל תחלואת הקורונה הגבוהה בה, המשך ישיר להודעה דומה של קולומביה בשל המהומות בה, המארגנים חיפשו מארחת חדשה, כשאחת האפשרויות הייתה לא אחרת מאשר ישראל.
גורמים בישראל פנו לקונמבול, ההתאחדות הדרום אמריקאית, על מנת לארח את המשחקים בארץ, אך הוחלט בסופו של דבר לקיים את הטורניר בברזיל. ההתאחדות הדרום אמריקאית שלחה מסמך רשמי למארגנים הישראליים, ובו נכתב: "תודה רבה על ההצעה. בגלל לוחות הזמנים הצפופים, הלוגיסטיקה והמרחק, ולמרות היחסים הטובים עם ישראל, בחרנו ביעד אחר לקיום הטורניר".
3 צפייה בגלריה
קווין דה בריינה
קווין דה בריינה
יגע לישראל? קווין דה בריינה
(צילום: getty images)
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי
(צילום: רויטרס)
גורם רשמי שביצע פנייה לחברת טורנאוס הסביר את הניסיון: "פנינו בהצעה לארח את משחקי הקופה אמריקה במדינה הכי נקייה מקורונה עם מגרשים מצוינים, שאירחה כבר קבוצות גדולות ומצויה בקשרי חברות עם ההתאחדות הארגנטינאית".
עוד נודע ל-ynet כי מחזיקת הגביע הצרפתי, פריז סן ז'רמן, שתגיע ארצה בתחילת אוגוסט למשחק הסופר-קאפ הצרפתי נגד האלופה ליל, ביקשה בין היתר מהמארגנים לנצל את הגעתה לישראל לטובת משחק נוסף בבלומפילד.
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
סיטי במגעים מתקדמים. פפ גווארדיולה
(צילום: EPA)
מי שעשויה לשחק מולה היא מנצ'סטר סיטי, שנמצאת במגעים מתקדמים להגעתם. בסוף השבוע שעבר הסיטיזנס, שזכו באליפות אנגליה, הפסידו בגמר ליגת האלופות לצ'לסי. מעבר לכך, גם ברצלונה עשויה להגיע למשחק ראווה בישראל בקיץ הקרוב.