אחד מרכבי השטח המדוברים ביותר, לנד רובר דיפנדר החדש, יככב בסרט ה-25 בסדרת ג'יימס בונד שיושק תחת השם "אין זמן למות" (No time to die). היצרנית הבריטית שלחה לסט הצילומים כמה אבות טיפוס לצורך הצילומים, שכן הסרט יעלה לאקרנים במקביל לתחילת השיווק, באפריל 2020.

עבור רכב השטח האייקוני תהיה זו הופעה רביעית לצד המרגל המפורסם, ואין ספק שלנד רובר תנצל את הסרט היטב כדי להדגים את יכולותיו של הדיפנדר החדש - וכמובן לגזור קופון שיווקי-תדמיתי יקר ערך. הדיפנדר זכה בעבר ללא מעט ביקורת עקב הבחירה להשתמש בפלטפורמה אחודה ומיתלים נפרדים, לעומת הדיפנדר היוצא שהתבסס על מכלולים חסונים (שלדת סולם וסרנים חיים).

בסרטון שפרסמה היצרנית נראה הדיפנדר בנסיעת שטח מהירה הכוללת קפיצות מרשימות באוויר, וגם התהפכות על צידו. לדברי לנד רובר, מלבד כלוב בטיחות ומושבי מירוץ מדובר ברכב סדרתי ללא כל שינויים מכאניים. מאחורי ההגה חשבה אגב ג'סיקה הוקינס, נהגת פעלולים ומרוצים בריטית, שהתפרסמה לאחר שקבעה שיאי גינס למכסחת הדשא המהירה בעולם ולזו שמזנקת הכי מהר ל-160 קמ"ש.


גם מקומה של אסטון מרטין, החביבה על אנשי סדרת הסרטים המפורסמת והוותיקה בעולם, לא נפקד. הפעם מדובר בלא פחות משלוש מכוניות שונות שיופיע לצד דניאל קרייג. בצד הנוסטלגי תככב ה-DB5 האלמותית, פעם תשיעית בה היא מופיעה בסדרה. גם ה-V8 ואנטאז' שזכורה מהמרדף המפורסם עם טימותי דלתון כבונד ולצדו מרים ד'אבו, כשהם נמלטים מברטיסלבה וכוחות הצבא הסובייטי בסרט "באזור המסוכן" (1987). השלישית תהיה מכונית העל החדשה של היצרנית, הואלהלה, שתיוצר ב-500 עותקים בלבד ומבטיחה ביצועים של מכונית מירוץ עם רישוי לכביש הציבורי.