יצרנית הרכב החשמלית ריביאן, שהציגה בשנה שעברה את ה-R1T, טנדר חשמלי ראשון, חושפת כעת יכולת תמרון יוצאת דופן - סיבוב מקום, בדומה לרכב זחלילי או כלי עבודה יעודיים. זה המקום להזכיר כי היצרנית הקטנה שמעטים הכירו עד לפני שנים אחדות, תהיה מעורבת בפיתוח יחידת ההנעה החשמלית לפורד F150, לאחר שענקית הרכב הוותיקה רכשה חלק בריביאן בשווי 500 מיליון דולר.
הסרטון שמפרסמת ריביאן מגיע כחודש בדיוק לאחר אירוע חשיפת אב הטיפוס השנוי במחלוקת לטנדר של טסלה, הסייבר טראק. המופע המהוקצע בדרך כלל של אלון מאסק כשל הפעם באופן מביך עם מספר הדגמות שנכשלו (כמו עמידות השמשות), ומאוחר יותר ספג היזם ביקורת על תצוגת יכולת לא שוויונית (גרירת פורד F150 2X4).

היכולת לסובב את הטנדר של ריביאן במקום נובעת מהעובדה שה-R1T מצויד בארבעה מנועים חשמליים – אחד לכל גלגל - המאפשרים כפי שמדגים הסרטון לסובב בצד אחד גלגלים לפנים, ובצד האחר - לאחור. כך מסתובב הרכב במקום, בדיוק כפי שמקובל בכלים זחליים. עם 750 כ"ס ו-148 קג"מ שמפיקה יחידת ההנעה החשמלית כאן, הסבסוב יכול להתבצע בקצב אדיר. אגב, היצרנית טרם אישרה האם גם גרסתו הסדרתית של הטנדר תציע אפשרות כזו.
הריביאן R1T מציע ממדים דומים לפורד F150 עם 5.5 מטר אורך, 2 מטר רוחב ובסיס גלגלים של 345 ס"מ. הוא מבטיח ביצועי כביש מרשימים עם 3.3 שניות ל-100 קמ"ש וטווח נסיעה של 640 ק"מ בגרסה הבכירה, יכולות עבירות ראויה תודות לזוויות גישה נטישה טובות (30/34 מעלות בהתאמה) ומרווח גחון מרשים (35.8) לצד יכולת גרירה של חמישה טון.