• אחת המכוניות הזולות, משעממות ואפרוריות למראה, זכתה לשדרוג מפתיע
  • הסדנה העוסקת בעיקר במכוניות על שיפרה את דאצ'יה דאסטר, אבל רק במראה
  • ספק אם תראו אחד כזה כאן, אבל הערכה בכל מקרה יקרה מהרכב
צב מירוץ: עיצוב קרבי ומוחצן הוא הדבר האחרון שאפשר לייחס דאצ'יה בכלל ולדאסטר בפרט. רכב הפנאי הרומני זוכה אמנם לפופולריות גדולה ובדרך כלל זה קורה בקטגוריה זו הודות למראה מושך וקרבי, אבל אלה רחוקים ממנו כפי שצניעות רחוקה מלמבורגיני אוואנטדור בירוק זרחן. הדאסטר עשה לעצמו שם המבוסס על תמורה יוצאת דופן, מידות נדיבות, צריכת דלק נמוכה של מנוע הדיזל, יכולת שטח מפתיעה בגרסאות כפולות הנעה וכמובן תג-מחיר נמוך במיוחד.
אז כאשר סדנת שיפורי הרכב הגרמנית פריור דיזיין - המתמחה בשיפור מראה של דגמים אקזוטיים מבית פורשה, פרארי, למבורגיני ומקלארן - בחרה להציג השבחת מראה קיצונית לרכב הזול, אי אפשר היה להתעלם.
מה בתפריט: מעצבי הסדנה החליפו למעשה את כל הפגושים ביחידות שונות ואגרסיביות יותר, מלפנים עם פתחי אוורור גדולים, מאחור עם מסיט אוויר עצום וצמד צינורות פליטה ענקיים. המרכב עצמו הונמך באמצעות מיתלים שונים, צמיגי כביש דביקים ורחבים הותקנו על חישוקי ענק שחייבו הרחבה של בתי הגלגל. התוצאה הסופית מרשימה ויוצאת דופן מבחינה ויזואלית, למרות שמנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר עם 115 כ"ס בלבד, נותר ללא שינוי. כך גם תיבת שישה הילוכים ידנית והנעה כפולה.
מה אנחנו חושבים: אין לנו באמת הרבה מה לומר על הקונספט הזה. כן, הוא יוצא דופן ואין ספק שימשוך (והוא מושך) הרבה תשומת לב ומסייע ליחסי הציבור של הסדנה. אבל הוא מיותר מכל בחינה אחרת כמובן. למען האמת, הוא די וולגארי ולחלוטין לא לעניין בהתחשב בכך שלא השתנה מאום מבחינה מוטורית. שחררו.