דיגיטל  קטעי קישור
יום ללא סלולרי. דיווח ומסקנות מחזית המאבק
גיא ווסט
פורסם: 05.04.05, 15:30
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
31. מסכימה עם דני שצריך לשנות טקטיקה
ענבל   (06.04.05)
אבל למה רק שבוע? כל אחד שיעשה את החושבים שלו לפני כל שיחה ו- SMS אם זה באמת חיוני ולא סובל דיחוי עד שיגיע לטלפון קווי או לפגישה. התרגלנו לעשות המון שיחות ולשלוח המון מסרים מיותרים רק מפני שזה כל-כך זמין. אם כל אחד יוריד רק 25% מזמן האוויר שלו כבר ירדו הרווחים של חברות הסלולר והם ינסו לפתות אותנו בחזרה ע"י הוזלות אמיתיות.
32. להיכנס....חשוב
ניר   (06.04.05)
בסדר..החרם עבר טוב, מה עכשיו? חרם עוד חודש?! זה לא מספיק!! צריך חרם פעם בשבוע..פעם בשבועים..לא פעם בחודש!! וחצמזה.. החברות הן פרטיות..הן יכולת פשוט להשאיר מחירים כי הן יודעות טוב טוב שאני לכם לאן ללכת..הן כולן פשוט ישאירו מחירים ויעשו "מבצעים" שלא יודיעו שהם מסיימים אחד והופ קפץ לכם החשבון כמו שהן תמיד עושות..צריך חברה חדשה..שתעשה מחירים טובים ותראו שכולם עוברים אליה, לתת איזשהו תמיץ ממשי לחברות הסלולר.. חוצמזה..אחלה של מרד..60% זה טוב..אבל צריך להמשיך.
33. על החרם ועל עיתונאות
אהרון   (06.04.05)
עיתונאות בעיני, זה קודם כל לספק מידע, וזאת דרך עריכת תחקירים. במקום ללהג בהגיגיים, ב"סיפורי מסע אישיים", וכו' אולי תהיו עיתונאים ותביאו בפנינו את העובדות: כמה בכמה ירדה כמות השימות הסלולריות, מה הפילוח של הירידה בשיחות וכדומה. לאחר שהמידע יהיה פתוח לציבור יהיה אפשר לדון בהמשך הדרך, להעלות רעיונות, להבין האם "דיגדגנו את הפופיק של החברות הסלולריות", וכו'. אך במקום זה הרבה יותר קל לשבת מול המקלדת ו"להפריח יונים באוויר". עיתונאים - קדימה לעבודה ! יום פורה ומחייך לכולם.
34. גם אני החרמתי!
גלעד   (06.04.05)
35. צודק דוד האדום - צריך לשנות את הטקטיקה
ענבל   (06.04.05)
אבל למה רק שבוע כשאפשר באופן קבוע? כל אחד מהמשתמשים צריך לעשות חשבון על כל שיחה ו- SMS האם זה באמת נחוץ, ואם זה כל כך דחוף או שניתן לחכות עד שהוא יגיע לטלפון קווי או לפגישה. כך כל אחד מאיתנו יפחית הרבה מזמן האוויר שעליו הוא משלם כל כך יקר וגם, לא פחות חשוב, יפחית את הקרינה המסוכנת שגופו קולט. אז חברות הסלולר ינסו לפתות אותנו להשתמש יותר ע"י הוזלה אמיתית.
36. בואו נמשיך בחרם. בסוף הם ישברו
רמי   (06.04.05)
37. גם היום יצאתי מהבית בלי הפלצפון
קיפוד ים   (06.04.05)
וחבל שאנשים ממשיכים לדבר כרגיל במקום להיאבק בגזירות בטענה ש"זה כל כך נוח" וכל החרטבונה הזה. אני לא מוכן לשלם כל מחיר בשביל עוד טיפת נוחות. פעם היתה סיסמה כזאת "יש לי כוח, אני הלקוח", אז זהו שאין בגלל כאלה שלא מחרימים.
38. לשלוח SMS כתגובה?
דן   (06.04.05)
אם אני מבין נכון את טוענת שעל מנת שהמאבק יהיה יעיל יותר צריך לשלוח הודעות SMS עם המילה מחאה. אבל כך החברות ירוויחו על ההודעות האלה. לכן, אין זו תהיה מחאה אלא פרס. תחשבי על זה...
39. להפוך את החרם מפסיבי לאקטיבי -- לתקוף
שי   (06.04.05)
כל חברות הסלולר מציעות שירותי שיחה ללא תשלום - אם למרכז השירות (054* באורנג') או לכל שירות אחר. פשוט לחייג ולהשאיר את הטלפון פתוח הנזק שיגרם לחברות הסלולר יגרום להם להבין שלאנשים נמאס מזה שדורכים עליהם!!!
40. גם אני השתתפתי בחרם , מקווה שיהיו כאלו עוד עד שיורידו מחירים
(06.04.05)
41. תשקלו אופציה
שירלי   (06.04.05)
גם אני הייתי לחלק מהחרם , כי אני מסכימה לגמרי עם ההליך והדרך . רק כדאי לידע עוד ועוד אנשים כדי שזה יעבוד . ועוד יותר כדאי שמי שהתחיל את החרם הזה , לא יענה לנייד שלו כשמתקשרים אליו מאיזה תוכנית רדיו .......... ניראה לי שזה בכל זאת חשוב ....... אני מחוברת לחברת מירס , אני בקושי משתמשת בקו עצמו , אולי 2 שיחות ליום , היתר אני עושה בקשר ישיר - ווקי טוקי . פחות נזק ופחות קירבה לראש שלי ..... וגם המחיר שם הוא גלובלי , לא משנה עם מי אתה מדבר ומתי משהו כמו 250 שקל בחודש . הקטץ' הוא שלא משנה אם דיברת או לא , אתה צריך לשלם (לפי דעתי זה לא ממש קטץ' כי בסופו של דבר הרי מדברים ) .
42. השביתה הבאה ב 5.5 ואחרייה ב 6.6.....
www.nezeq.co.il   (19.04.05)
כנסו לנזק www.nezeq.co.il כדי לדעת עוד.
תגובות קודמות
חזרה לכתבה