רכב  חדשות  בארץ
הטריק המסריח של רישום הבעלות
צביקה בורג
פורסם: 16.12.05, 12:10
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 432 תגובות ב-432 דיונים
31. אלה לא נבחרי ציבור - אלא נבחרי פשע
מזועזע עמוקות ,   תל אביב   (16.12.05)
32. עם כל הכבוד..
דורון ,   מרכז   (17.12.05)
מספר הידיים שכלי רכב עובר לא רלוונטי באופן חד משמעי למצב הרכב, אלא יותר למיקוח. גם בארה"ב לא ניתן לדעת כמה ידיים הרכב עבר ע"י עיון ברישיון, ובכלל, תמיד יהיה אפשרי להוסיף: הערות מיוחדות, ואז לציין רק אם הרכב יד ראשונה\ליסינג\השכרה. רכב, בכל מצב מומלץ לקחת לבדיקה.
33. מסריח, מסריח, מסריח....
דידי   (17.12.05)
34. כל הכבוד למשרד התחבורה
בעל מגרש ,   עכו   (17.12.05)
לבטל רישום ידיים והקפיד לרשום חב' לשעבר אפילו עם שם החברה
35. צריך לפרט ברישיון במספר הבעלויות אם הבעלות
יובל ,   הרצליה   (17.12.05)
פרטית או אחרת- ולא להוריד סעיף זה.
36. למרות ששר התחבורה מאכזב תמיד.....
(17.12.05)
בעלים יד ראשונה, יראו חשבונית קניה מקורית. יד שניה יראו הסכם קניה מהם. מיד שלישית אין כבר משמעות מלבד מצב הרכב
37. רישום קילומטרים במבחן שנתי רעיון גדול (מס 15 )
שרון ,   תל אביב   (17.12.05)
38. צודק ב100 אחוז. מישהו כאן שילם הרבה כסף עבור החוק
אלי   (17.12.05)
39. שוב הכנסה לבעלי ממון
צבי ,   תל אביב   (17.12.05)
כמו בכל דבר שבו יש אולי קצת סדר ואפשר לזהות מהשהוא ולא לטובת בעלי ממון מנסים"לתקן" שלהם יהיה הכנסה יותר גדולה ו הציבור הרחב יפסיד ויפול למנפולציות שנעשה ע"י אנשי האוצר-"השומרים על קופה הציבורית לבעלי ממון ואולי כמה פירורים עבור עצמם, כמו תפקידי בכולמיני מקומו-חברות זו קבוצה מושחתת כמו השרים האחרונים
40. גם ירושה זו יד נוספת. זה/זו נהג/ת אחר/ת, טיפול אחר!
מה זה השטויות האלו ,   סבתא עם גלגלים   (17.12.05)
הנהג מתחלף, צורת הנהיגה משתנה, אופי השימוש ברכב משתנה... זו יד לכל דבר.... בטח מישהו ממשרד התחבורה רצה להעביר את הרכב לבן שלו והחליט לשנות בשביל כולנו לאינטרסים האישיים שלו....
41. מה הבעיה להוסיף סעיף "הועבר במשפחה"?
ולא להסתיר את ,   הידיים האחרות?   (17.12.05)
42. איזה ברון ליסינג שיחד מישהו במשרד התחבורה..לא מופתע
(17.12.05)
43. חברים! בעוד כ-3 חודשים תתחשבנו עם הנוכלים! בחירות!!!
שוורץ   (17.12.05)
שערוריה! עד כמה אפשר "לדפוק" את אזרחי המדינה! נא להתחשבן עם ה"נשמות הטובות" בקלפי.
44. פתרון פשוט-מי שיוכיח שירש או קיבל מתנה
נתן   (17.12.05)
רכב ,מבן משפחתו,יוכל לגשת למשרד התחבורה ולבקש שלא "יוסיפו לו יד".
45. מם.הידיים
מבין   (17.12.05)
קניתם יד ראשונה!!! רק נסע אבא נהג שבת,אמא לא מבינה כלום,הבן המשתולל וקורע והבת שנוסעת עם בלם יד10 ק"מ.העיקר יד ראשונה.
46. חוצפה! איפה הח"כ שיחוקק נגד זה??
חיים   (17.12.05)
47. עוד מעט הבחירות (כנסו)
מייק   (17.12.05)
הבכירים במשרד התחבורה עלולים להתחלף בעקבות הגעתו של שר חדש אולי. אז חייבים מהר מהר לקבל כמה שיותר שוחד בכמה שפחות זמן - כי אחרי זה אחרים יקבלו את זה.
48. מושחתים נמאסתם
ברק   (17.12.05)
49. בכמה כסף שיחדו את משרד התחבורה?
בועז ,   הוד השרון   (17.12.05)
מי במשרד התחבורה קיבל מחברות הליסינג וההשכרה שוחד תמורת ההצעה הזאת? אין גבול לשחיתות, או במקרה הטוב כאן, לטמטום.
50. אחלה כתבה !!!
טל ,   מרכז   (17.12.05)
מדינת עולם שלישי! נמאס!
51. לגרש את כל סוחרי המכוניות לסיביר.מושחתים
רוי   (17.12.05)
52. אני לא יודע מה האמת אבל - כנסו ותלמדו:
דורון אפרתי   (17.12.05)
במצב הפוליטי ורמת השחיתות הנהוגה כיום במדינת ישראל, אם משרד ממשלתי יוזם שינוי כמו במקרה זה של משרד התחבורה ולא חשוב איזה שינוי, בטוח שאיזה חבר מרכז ליכוד הולך לחגוג על חשבון הציבור.
53. כתבה מצויינת - כל הכבוד!
desmond   (17.12.05)
54. מזמן היה צריך להוריד את מס' הידיים - כנסו
משה - בעל מוסך   (17.12.05)
ומקורית הרכב. לדעתי הנ"ל ממש לא עקרוני וסתם מקשה על מכירת רכב. בענין הוא שככל שיש יותר ידיים הרכב מטופל טוב יותר . כי כל אחד שרוכש רכב הוא מיד מבצע טיפול ותוספות קטנות למיניהן. בינינו מה זה משנה מס' ידיים ומקוריות. ממילא לוקחים את הרכב לבדיקה. אם הוא טוב - קונים. לא טוב לא קונים. אז באמת זה לא שייך מס' ידיים וכ', ואלי סוף סוף השוק המת של המכוניות יזוז קצת. ותחשבו על זה.
55. פוליטיקאים מושחתים, דואגים לסוחרים ויבואני רכב
דני ,   מרכז   (17.12.05)
מכיוון שתהיה עדיפות חרכבים החדשים, כמו כן מי שירצה רכב יד שניה לא יכול לדעת הרבה עליו, כך שסוחרי הרכב ירוויחו, מושחתים, דואגים תמיד לחזקים, אותו דבר כמו כל התחומים, כולל אנטנות הסלולריות המסרטנות אותנו לאחר ששיחדו את שרון
56. אפשר לדאוג גם ליורש וגם למנוע רמאות
אלי ,   דרום   (17.12.05)
כמות הידיים ברכב אינה משמעותית לצורך המכירה למעט אם הרכב הינו במקורו רכב חברה, מדינה, צבא, משטרה ועוד. אפשר לבטל את מספר הבעלים ובתנאי א. תירשם מקוריות הרכב - חברה, ליסינג, פרטית. ב. בזמן הטסט ירשם הק"מ- מצב זה ימנע רמאויות. בזמן בדיקת הרכב הבוחן מביט במונה הוא אינו יודע שטיפלו בו. מבחינתו רכב שהמונה מראה 50 אלף מציג רכב עם אורך חיים גדול יותר מרכב שבפועל עשה 200 אלף ק"מ.
57. כתבת מצוינת
ירון   (17.12.05)
58. יש הסבר
אלי ק ,   חיפה   (17.12.05)
אין ספק - מישהו שם למעלה מקבל משהו בשביל זה, כמו במקרים אחרים.. למה צריך את האפודות הזוהרות האלה מה- 1.1.2006 - אין ספק שהיבואן מרויח מזה הרבה !!
59. נחשו איפה יש קשר בין הון לשלטון
רמי צפוני ,   צפון   (17.12.05)
אפילו בארצות אפריקה הנחשלות והמוסאבות לא הגיעו להשגים כאלה כמו שר התחבורה הנוכחי.(אגרת בטיחות) למה הציבור שותק -כל המקורבים בעלי רכב שרות אותם לא מענין !חברות הרכב יצאו ברווח כפול 35% הנחה ברכישה +מכירה רכב כפרטי + 20% בלי להשקיע גרוש מושחתים נמאסתם
60. חוק מומלץ-חובה לקרוא
אלי ,   אשדוד   (17.12.05)
בארה"ב שבה אין דבר כזה יד ריאשונה או שנייה הרבה יותר קל למכור רכב ובטח לקנות מחירו של רכב אמור להיקבע על פי מצבו המכאני ביום הקנייה ולא על פי ההיסטוריה שלו לדוגמא-קניתי רכב שנת 2004 והפכתי ילד שנייה היום אני לא מצליח למכור את הרכב כי אין קונה שמוכן להיות יד שלישית ולכן אינני מוכר ולא קונה -המשק מפסיד פעולה לתשלום מיסים שלי כאזרח ואני מפסיד הנאה מנהיגה על רכב אחר מספיק כבר עם הדאווין -אני יד ריאשונה
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה