צרכנות  טורים אישיים  יעל אונגר / האותיות הקטנות
עבדים היינו
יעל אונגר
פורסם: 12.04.06, 08:08
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 134 תגובות ב-134 דיונים
121. זהירות מנטויז'ן הם רמאים ושקרנים- קראו מה עשו לי
מאיה ,   ירושלים   (13.04.06)
לאחר כחודשיים שטרם הותקן לי קו ה ADSL למרות שנטוויזן התחייבה שבתוך מקסימום 10 ימים......יום אחד אני מקבלת מכתב מבזק שמודיע לי שאין אפשרות בזמן הקרוב לחבר אותי לקו, טלפנתי לנטויזן לבטל נעסקה אך הם שוב הבטיחו שבתוך מספר ימים הכל יסודר.....עברו מספר חודשים וסוף סוף יש לי ADSL רק שאחרי חודש אני במקרה בדקתי את החיובים וגיליתי שנטוויזן חייבו אותי מחיר הרבה יותר גבוה-כמעט כפול. התקשרתי אליהם והתשובה היתה שהם החליטו להעלות את המחיר בגלל שקיבלו הןראה מ YES ואף הגדילו והמליצו לי לעבור לכבלים....כמובן שמיד התקשרתי ל YES שהתעצבנו לא מעט ודרשו מיש לקיים שיחת ועידה שגם כמו השיחה הקודמת בנטויזןהוקלטה והפעם בנוכחות ייס לא יכלו להשתמש בטיעון האחרון ואמרו שמדובר בטעות והיא תתוקן. מה אומר לכם עשרות ומאות טלפונים כמובן כולם על חשבוני וכל פעם מריבות וויכוחים על אותו הנושא אפילו איימתי שאתבע אותם על רמאות וגניבה כי זה שיש להם את פרטי כרטיס האשראי שלי לחיוב של סכום מסוים לא נותן להם רשות לחייב בסכום כפול הלי אישורי ובלי יידעתי. מה אומר לכם שוב עברו ימים ועשרות שיחות טלפון בינינו. עד שהגיעו מים עד נפש ובשיחת טלפון בה דרשתי שהשיחה תוקלט ודרשתי בשל הרמאות שלהם לנתק אותי ואת העסק של אחי, נתתי להם את כל פרטי העסק, וכמובן שלחתי להם גם מייל. וראו פלא ברגע שהתקשרתי לנתק עסק פתאום הכל הסתדר. אז השנה אני נשארתי בנטויזן אבל ברור שלא אמשיך איתם בשנה הבאה!!! אתם קולטים? קודם הם גונבים כסף-כן לקחת כסף בלי רשות זו גניבה, לא כך חונכנו?? אח"כ מלכלכים על חברה אחרת ולסיום-מכבדים הסכמים רק אם מדובר בבעלי עסק.
122. הוראות קבע
הפיתרון   (13.04.06)
במידת הצורך מבטלים ואז הם יכולים לחפש
123. בזק -רמאות אחת גדולה
יצחק ,   גבעתים   (13.04.06)
ספק השרות של בזק "WOW" כאשר אינך משלם משהו על שרות שהיא מספקת מיד מתקשרים מיד דואגים לאיים בניתוק ועוד כהנה וכהנה. הני עברתי לפני שנתיים לחברת הכבלים ובעקבות זאת הוחלף מכשיר המודם . המתקין אמר בשעתו כי הכל כשורה. במבוכי החיובים לא שמתי לב כי בחיוב חשבון הטלפון ממשיכה WOW להוריד לי בחיוב החודשי כ- 130 ש"ח .לפני מספר שבועות שאלתי למה אני משלם זאת ואז נאמר לי כי עלי היה להחזיר את המודם ורק אז יפסיקו החיובים. האם ספק השרות לא ראה במחשב שלו כי אני מנותק וכי אין כל פעילות במודם , בדיוק כפי שהיא יודעת לדרוש אם אין תשלום. החברה מסרבת להחזיר את הניכוי שלא כדין במשך שנתיים. תגידו האם אין זו רמאות לשמה?
124. נטוויז'ן - רק אחרי צעקות ואיומים ניתקו את המנוי
צ   (13.04.06)
סלקום נבלות עם רשיון היה להם מנכ"ל זה עם הקרחת מהשב"כ לשעבר כתבתי לו ואפילו לא טרח לענות שלח לי פקידים פניתי למחלקה משטית שלם לנסות להגיע לעמק שווה לא מעניין אותם מסרנו לעו"ד שכמובן הכפיל ושילש את הסכום ואין עם מי לדבר גם ברשות להגנת הצרכן לא נמצאה אוזן קשבת כמו ליפול לחול טובעני וכל מי שכותב כתבות זה סתם איו מי שיעזור לצרכן שנפל גוף כזה.
125. זהירות מ"עמותות צדקה" שמחתימים אותך על הוראת קבע
(13.04.06)
הם יקחו ממך כפול, יותר חודשים ויסבירו לך שזה היה ממש פיקוח נפש והצלת חיים....
126. ל-20: ציין את הכתובת למייל. אני מצטרפת!
אלכסה   (14.04.06)
127. ל-26: את ההתנתקות יש לבצע במאורגן. לקוח אחד אינו מבהיל אותם.
אלכסה   (14.04.06)
128. ל-73: הבעיה שלי איתם שהם לא הסכימו לקבל הוראת קבע.
אלכסה   (14.04.06)
129. מי הם המתפרנסים מצרותיהם של אחרים -האם הם ישנים טוב?????
מסובך הוצל"פ   (13.04.06)
130. איך להתנתק מהר מספקיות אינטרנט ?
דנה   (14.04.06)
תגידו להם שהמחשב שלכם התקלקל או (אפילו יותר טוב מזה) שמכרתם את המחשב ולכן השירות שלהם כבר לא נחוץ לכם !!!! ככה עשיתי עם "אינטרנט זהב" שהם נותני השרות הכי גרועים בעולם !!!! (כי כשביקשתי משהו "רגיל" אמרו לי שאם אני רוצה - אני צריכה להיות לקוח V.I.P ולשלם יותר כסף ממה ששילמתי עד אותו היום... לכן, אמרתי להם שמכרתי את המחשב וניתקו אותי מייד !!!!!!
131. שירות גרוע ביותר בתדיראן
גדי282   (16.04.06)
לפני שנה קנינו מקרר תדיראן 590 ליטר עם אחריות ל5 שנים היום שנה לאחר מכן אנחנו מבינים כמה חשוב האחריות כי עד היום ביקרו אצלנו 10 טכנאים עד כדי כך שבפעם ה 9 היה ראש ענף מיזוג וקירור בחברה בחור בשם אילן אשר אמר לנו כי אם שוב תיהיה תקלה המקרר יוחלף בחדש אבל היום יום ראשון חול המועד פסח נאלצנו להתקשר שוב כי המקרר שבק חיים בשבת וכל האוכל הבשר והדגים פשוט במקום להיות בהקפאה היו בתוך תנור והסריחו בשעה 7 בבוקר התקשרנו ואז התברר כי רק בשעה 8 יהיה עם מי לדבר התקשרנו בשעה 8 והבטיחו כי טכנאי יגיע עד השעה 12 ואז התקשרתי בשעה 10:45 לערך כי הדבר כבר בלתי נסבל שבערב חג היה טכנאי מספר 10 ו3 ימים אח"כ שוב יגיע טכנאי?החלטתי לא לוותר ולדרוש בכל תוקף כי יחליפו לנו את המקרר ומיד והתירוצים חזרו על עצמם שאין עם מי לדבר ואין על מה לדבר על החלפה אלא שיבוא טכנאי ויראה ויבדוק ויתקן ולשאלתי ומה יקרה אם הטכנאי יאמר שא"א לתקן את המקרר מה עושים אמרו לי שיחכו לאחר החג ורק אז יראו מה אפשר לעשות ולהחליף אם יוחלט כי המפעל סגור אתם מבינים? אני לא מבין אני צריך להיות בלי מקרר אם המקרר התקלקל כי המפעל סגור. רק לאחר צעקות ומריבות ארוכות זו הפעם השניה אחרי שגם בפורים היה לי פורים עצוב לשבת על הטלפון ולריב שאינני רוצה את המקרר הפגום הזה אצלי בבית ואני רוצה מקרר חדש שעובד ולא מקרר שכל טכנאי החברה יבואו לתקנו אני נענה בתשובה כי המקרר לא פגום. אתם מבינים? אני לא מבין 8 פעמים טכנאים מגיעים אלי הביתה יוצא כל חודש טכנאי מגיע למקרר חדש והמוצר לא נקרא פגום? וגלית האחראית אומרת לי ומסבירה לי כי מקרר פגום זה מקרר שלא עבד מיד. שמעתם מקרר שכל חודש מגיע טכנאי לתקן אותו זה לא מוצר פגום. אני מבקש להחליף את המוצר והאחראית אומרת לי שהיא לא יכולה אני אומר לה אז תעבירי אותי למנכ"ל קושניר שיתן הסכמה כן להחליף מיד והיא לא יכולה להעביר אותי והוא לא מתעסק עם לקוחות. אתם הבנתם? אני לא!!!!!!!!!!!!!!! בפורים שלחו לי את אילן ראש ענף מיזוג וקירור אחרי שכבר לא ויתרתי ודרשתי להחליף ונאמר לי שאם הוא יאמר שצריך להחליף המקרר יוחלף והוא בא ותיקן ואמר לנו כי אם תיהיה שוב בעיה שנאמר שהוא אמר שיחליפו את המוצר והנה ערב חג היה טכנאי במקום להחליף ועכשיו בחג שוב במקום להחליף אומרים לי שישלחו טכנאי . אתם הייתם מסכימים לזה? אני בטוח שכמו שאני לא רוצה שיבואו אליי כל חודש טכנאי ולא כל שבוע ואפילו לא פעם בשנה. אני חייב לומר לכם הטכנאים כאלו נחמדים ואדיבים אבל אני לא רוצה לראות אותם כל יום וגם אם הם כ"כ אוהבים לבקר אצלי בבית שיבואו לשתות קפה אבל לא לטפל לי במקרר אוי סליחה שחכתי אין חלב הוא פשוט החמיץ כי המקרר במקום לקרר פשוט חימם את החלב. אגב אין לי בשר לעשות על האש כי בהשר פשוט התבשל במקרר מצחיק אהה. כן תלמדו כשהמקרר לא מקרר מסתבר שהוא מחמם. אז אם למישהו מכם אים תנור שפשוט יבקש מתדיראן את המקרר שלי והוא יעשה לכם את העבודה . סוף דבר לאחר מריבות היום חול המועד פסח הובטח לי כי המקרר יוחלף. יחליפו? נחכה ונראה בנתיים מדובר בחברה שהאמינות שלה נמצאת בספק. והשירות שלהם מתחת לכל ביקורת. אם אתם רוצים לקנות מקרר או כל מוצר אחר תחשבו לא פעמיים אלא 100 פעמים לפני שאתם חושבים על מוצרי של תדיראן הרי אם הוא יתקלקל המנכ"ל לא מטפל בלקוחות והעובדים לא רשאים להחליף מוצר מקולקל. שאלה מענינת אולי מנכ"ל תדיראן יענה עליה או שזה גם לא התפקיד שלו מה הוא כן עושה בחברה? אהה בעצם אני יודע הוא צריך לדאוג שהחברה תרוויח ואין לו זמן ללקוחות בואו נפסיק לקנות תדיראן ואז המנכ"ל יגלה שאם זה לא התפקיד שלו לטפל בלקוחות לא יהיו לקוחות. חג שמח לכולם אני מקווה שלכם היה בשבת אוכל ושתיה קרה כי לנו האוכל הקר התבשל במקרר.
132. איך אפשר לפנות ישירות לעו"ד יעל אונגר?
מאיה   (23.04.06)
133. מתחננת שתיזהרו מאורנג' כנסו
(01.05.08)
קניתי מכשיר ב 3000 ש"ח שעשה הרבה בעיות כל שבוע, החזרתי ונאמר לי שאקבל מכשיר ששווה כספית פחות ולכן את התשלומים על המכשיר הישן יעצרו. דיברתי עם נציגה בשם קרן אמיר שהבטיחה לי זאת, בפעמים הבאות שהתקשרתי ראיתי שהתשלום ממשיך לרדת, כל פעם נאמר לי כי הם רואים במסוף שלהם שיש בקשה לעצירת התשלום בגין ציוד קצה (הפלפון), כך חצי שנה לאחר חצי שנה של מאבקים, הודיעו לי שאותה בחורה לא עובדת יותר בחברה שלהם. ואין שום רקורד במחשב לכך שהובטח לי על הפסקת תשלומים בגין המכשיר שאינו ברשותי כבר. לחילופין הוצע לי החזרים על סך 20 ש"ח בחודש על שיחות, לעומת ציוד קצה שאני משלמת 149 ש"ח, חוצפה. הם משקרים לי בפנים. זהירות אנשים לא להתקרב לאורנג'
134. זהירות מאורנג'
השמרו מאורנג'   (01.05.08)
קניתי מכשיר ב 3000 ש"ח שעשה הרבה בעיות כל שבוע, החזרתי ונאמר לי שאקבל מכשיר ששווה כספית פחות ולכן את התשלומים על המכשיר הישן יעצרו. דיברתי עם נציגה בשם קרן אמיר שהבטיחה לי זאת, בפעמים הבאות שהתקשרתי ראיתי שהתשלום ממשיך לרדת, כל פעם נאמר לי כי הם רואים במסוף שלהם שיש בקשה לעצירת התשלום בגין ציוד קצה (הפלפון), כך חצי שנה לאחר חצי שנה של מאבקים, הודיעו לי שאותה בחורה לא עובדת יותר בחברה שלהם. ואין שום רקורד במחשב לכך שהובטח לי על הפסקת תשלומים בגין המכשיר שאינו ברשותי כבר. לחילופין הוצע לי החזרים על סך 20 ש"ח בחודש על שיחות, לעומת ציוד קצה שאני משלמת 149 ש"ח, חוצפה. הם משקרים לי בפנים. זהירות אנשים לא להתקרב לאורנג'
תגובות קודמות
חזרה לכתבה