צרכנות  טורים אישיים  יעל אונגר / האותיות הקטנות
עבדים היינו
יעל אונגר
פורסם: 12.04.06, 08:08
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 134 תגובות ב-134 דיונים
91. ל 10 רק כי אני אוהב אותך שאתה מנצח אותם:
(13.04.06)
תבקש מסמך חתום על ידם שאין להם כל תביעות עתידיות נגדך לאחר הניתוק הסופי!!!!
92. 82 - כמה קבלת על הטוקבק???
(13.04.06)
אנו לא עם מטומטם אנו עם מאמין בחברות הגדולות שלא ידפקו אותנו וינצלו את מבטחינו בם אך הן שטופות זימה חמדנות ובצע כסף וממון לרוב לא בוחלות בשום אמצעי ומבטלות כלאחר יד את האמון הנרכש והופכות פניהן לפניו של הגזלן המצוי ושודדות אותנו לאור יום נאון וחוק לוקח לנו זמן להאמין שדופקים אותנו אבל בסוף נתחיל להתנתק לאט לאט וניקח רק את החברות הזולות ביותר עם חבילות ההיצע הטובות ביותר והזולות
93. הצעת מומחה
רן טרף   (13.04.06)
יש לקבוע בחקיקה שיראו הודעת מנוי בכתב או בטלפון למוקד שירות של חברה בדבר רצונו להתנתק מהשירות/מנוי כאקט ניתוק בפועל בחלוף 72 שעות.
94. לבדוק טוב טוב את החיובים של יס
בודק   (13.04.06)
אוהבים להכניס פה ושם בלי שתרגישו, ביחוד כאשר עוברים דירה או כשהם ביזמתם מחליפים לכם את הממיר
95. מה בכלל הקנסות שלהם?יש להם סמכות לחוקק ולהעניש?
נעלחדש ,   בבית   (13.04.06)
לא כל התצנייה ולא כל חוזה הם תקינים וחוקיים. לא מובן לי מה פתאום חברה מסחרית מענישה נשים ובאיזו סמכות? מה פתאום יש קנסות למי שלא רוצה להמשיך להיות לקוח? אם טוענים שהוא קיבל הנחות מיוחדות, אז לידיעתכם, אי אפשר להתקבל כלקוח בלי הנחות מיוחדות ומבצעים מזוייפים. זאת חובה.אז מה הם באים בטענה שהיה "מבצע" וזה מחייב? זה קשקוש. נעל.
96. יעל אונגר הכנסי נא, כתבת כתבה יפה מאוד בעברית נהדרת
אייל   (13.04.06)
עם רוח חג אביבית והצלחת אף להעביר את מסר העולם החדש בצורה יפה וקלילה. כתבה מצוינת עם טון ביקורתי אבל לא ממורמר. חג שמח.
97. למי שלא יודע ישנו חוק במדינה שאם מסתיים מבצעהחברות חיייבים ל
פולי   (13.04.06)
להודיע ללקוח...ולא ישנה אפשרות תביעה אני הצלחתי.....במלואו...כל הסכום
98. זהירות מביטוח 5555555
אודי ,   רמת-השרון   (13.04.06)
כשבני נולד התקשרו אלי מחברת הביטוח שכנעו אותי לעשות ביטוח עם חסכון חודשי.לאחר שנתים ולאחר ששמעתי על מעללי חברות הביטוח(כשצריך אותם לך חפש...)החלטתי לבקש את כספי ולחסוך לבד דיברתי עם נציגת השרות שכמובן ניסתה לשכנע ולהסביר כמה טובה החברה ושאני בידיים טובות.הסברתי לה בעדינות שאני לא מונין ומבקש לקבל את כספי כמובן עם קנס יציאה.הבנתי שאין בעיה ותוך 30 ימי עסקים אקבל את הכסף שחסכתי .לאחר שבועים הרמתי טלפון לשרות הלקוחות ע"מ לברר מתי אקבל את החסכון לתדהמתי נודע לי שלא התחילו לטפל בתביעה בגלל שלא שלחתי צילום של תעודת הזהות ומרגע קבלת הצילום יתחילו לטפל בבקשה ומכאן יתחילו 30 ימי העסקים.אף אחד אפילו לא טרח להתקשר ולעדכן אותי כמובן שמספר הטלפון שלי ברשותם הרי הם דואגים להתקשר אלי ולעדכן אותי בכל תוכנית חדשה או כל דבר אחר מיד!!!!בקיצור הרגשתי שמשחקים איתי בצורה הכי מסריחה שיכולה להיות.אחרי שערבתי את פניות הציבור זרזו את בקשתי ולאחר שבועים נוספים סוף סוף הודיעו לי שהצק נשלח בדואר עברו יומים עברו ארבעה והצק לא הגיע .התקשרתי שוב לפניות הציבור ושם נשבעו לי שהצק יצא בדואר ואפילו יש אישור משלוח "בוא נחכה עוד כמה ימים"לאחר 12 יום הצק כמובן לא הגיע .התקשרתי לחברה אימתי עליהם שאני מגיע למשרדים ועד שלא אקבל את הצק המחורבן לא אעזוב.לבסוף לאחר חודשיים!!! שבהם כספי צבר ריבית בחברת 5555555 ולא אצלי בחשבון הבנק קיבלתי את הצק. זהירות מכל החברות שמציעות מחירים זולים ומבצעים מדהימים --כשצריך אותם לך חפש ......
99. זהירות משירות WOW בשילוב עם YES
חיה מירון ,   אלפי מנשה   (13.04.06)
לעולם אל תתפתו לקבל שירות WOW מחברת YES. בתקלה מתמשכת בביתי שנמשכה 5 ימים עם ביקור של 3 טכנאים שונים כל אחד מחברה שונה . פעם זה של WOW ופעם זה של בזק בינלאומי, פקעה סבלנותימהשירות שלהם והלחטתי להתנתק מהם. ולהפתעתי עבור הם קנסו אותי ב- 199 ש"ח בכל שהייתי מנוי לשנה, אולם עבור ה- 6 ימים שלא היה לי חיבור אינטרנט בביתי הם זיכוי אותי ב- 0.6 ש"ח מבינים אני חוזרת פעם נוספת 0.6 ש"ח ומהי טענתם - נכון צדקתם בניחוש. אני אשם - קודם כל שלא נשארתי בבית כל אותם ימים על מנת לשבת ולחכות לטכנאי המתאים שהרי אלו שהיו אצלי הם הרי באו רק לביקור לכוס קפה. ושנית שהעזתי להתנתק מהם ועוד העזתי לומר להם שהשירות שלהם שווה ל..... לכן חוזרת אני ומזהירה אתכם ממבצעים שונים שקושר אותכם למספר רב של חברות שהרי במצב כזה אתם הלקוחות הקטנים אינם יכולים לעשות דבר מול קבוצות הענק האלו.
100. בטלו את כרטיס האשראי שמחויב
עמיתב ,   מודעין   (13.04.06)
יש בעיה עם ספק שממשיך לחייב בטלו מיד את כרטיס האשראי שממנו יורד החיוב. והזמינו חדש, איזה פלא פתאום החברה מתחליה לרוץ אחריכם. מנסיוני זו הדרך הטובה ביותר להסדיר את העניין. בהצלחה!!!
101. תמי 4-משתוללים חופשי והכדאיות נושא לבדיקה.
מאיר יודקוביץ ,   ת"א   (13.04.06)
1.הם מעלים מחירים לפילטרים שלהם כל הזמן,ומאחר שאתה רוכש אותם אחת ל-6 חודשים אז הם מנצלים את זה שקשה לעקוב,אבל בדוק הם מעלים כל הזמן.וגם כדאי לבדוק אם הם לא מונופול כדי שיהיו תחת פיקוח, 2 היותר חמור-הם מחייבים אותך על פילטרים שטרם קיבלת ושיכולים להישאר בהמתנה לאיסוף אצליהם הרבה זמן ( במקרה של איסוף עצמי) 3.לאחרונה חוייבתי 260 שקל על פילטר ומנורה +הוצ' משלוח ואני מתחיל להרהר באופצית רכישת בקבוקים שמחירם מזמן צנח וטעם המים שלהם הרבה יותר טעים מאלה של תמי 4 שטעמם לא משהו ולא נותנים פיתרון לאבנית.
102. שורה תחתונה-אין מספיק חוקים? נגד חברות האשראי
שלום הדרומי   (13.04.06)
כן ,,, או שאין חוקים , כיצד להתנהל -- האזרח מול חברת האשראי או שיש והאזרח לא מודע להם,,לא אספר לכם שוב שגם אני נפגע ,נטוויזן,יס,בזק ,ועוד,,ורק אחרי מאבק מורט עצבים ,איך שהוא מחלק אני מקוה מאוד, שסימתי,,,זה ממש סיוט ,כשאני נזכר בזה ,זה כאילו רודף עדיין אחרי,,, שורה תחתונה , האשמה היא חד משמעית חברות כרטיסי האשראי,,, כןכן,, ואף אחד לא הזכיר מי למעשה עומד מאחוריהם ומי המנהלים שלו מקבלים משכורות ענק-על ידי דריסת האזרח בכל מיני דרכים -- נו לא ניחשתם? כן נכון הבנקים, הבנקים, הבנקים לכן ,הגיע הזמן שהנושא יגיע לכנסת ויפטרו את הבעיה==לדוגמה כל עיסקה חייבת להיות לה תאריך התחלה ותאריך סופי .. החברות הטועות למינהם .יחוייבו בשליחת שיק בסכום הטעות ללקוח מיידית,ועודןעוד-- דיי ריבונו של עולם היגיעו מים עד נפש....
103. זהירות מנטוויזן 2
SHAINS   (13.04.06)
גם לי הם נתנו קנס מיותר של 200 שקל וזה למרות שקיבלתי מכתב מהם שמסביר שאני לא אקבל חיוב מהם בעקבות השהיית קו הנציגה שלהם לא הודתה בטעות ובאותה נשימה הציעה לי מבצע "מאוד משתלם!" אחרי מאבק ארוך קיבלתי את כספי.
104. תגובה 66 לך עשה חמוצים
wiser   (13.04.06)
105. גם אני נפגע נטוויזן, גרמו לי נזק של 600 ש"ח
חיליק   (13.04.06)
לערך לפני מספר שנים. ואם שופטים כמו בישראל ללך תתבע!!עדיף להפסיד
106. HOT הגרועים ביותר
אחד שנפל   (13.04.06)
כשבקשתי להתנתק לא ידעתי איזה סבל נוראי מחכה לי ,נתחיל בזה שלא היו מוכנים לתת מס' פקס לשלוח הודעה על ביטול. לאחר חודש עוד לא ניתקו אותי בטענה שלא ביקשתי להתנתק. בסופו של דבר גנבו לי עוד חודשיים של תשלום אחרי שכבר עברתי דירה. ואין עם מי לדבר ואף אחת מהפוסטמות לא רושמת פרטים בנוגע לכל שיחה שהתקשרתי וכך יצא ששילמתי יותר ,הרבה יותר. וכאחד שעובד מאוד קשה אין לי את הזמן והכוחות לנהל איתם מאבק עבור מה שמגיע לי , ושוב גוף גדול ומכוער כמו HOT מנצל זאת, ראו הוזהרתם!!!!!!
107. רוצים להתנתק מאיזו חברה שלא תהיה?
שימרית   (13.04.06)
תודיעו לחברה שלכם לנתק אתכם ואז תנו הוראה לבנק לבטל את הוראת הקבע, או לחברת האשראי לבטל את החיוב החודשי. עובד נפלא. חג שמח
108. נסיון מר עם סלקום! תיזהרו!!!!!!!!!!!!!!!!
אורנה   (13.04.06)
הם מעלים תעריפים עד שהגיעו ליותר מ-600 ש"ח בחודש (וזה לפני שנתיים!!) בנוסף כששדרגתי אצלם מכשיר סלולרי, הם נתנו לי פתק חינם להרכבת דיבורית. הפתק אבד לי והם לא הסכימו לוותר לי על תשלום של 50 ש"ח!!!!למרות שאני לקוחה שלהם כבר 12 שנים!!!!! מה שעשיתי פשוט-עברתי לפלאפון השארתי את המכשיר הארור שלהם אצלי רק עם מענה קולי. משלמת להם "רק" 80 ש"ח בחודש וזהו. היה שווה רק בשביל לדפוק אותם.
109. אם אני הצלחתי להתנתק מ"יס" - אז כולם יכולים
זהירות מyes   (13.04.06)
אבל זה היה ביזע דם ודמעות!
110. ל- 26 אני כבר התנתקתי מ-הוט בגלל נותני השרות החוצפנים
לקוחה מאוכזבת   (13.04.06)
111. ומה עם הסכמי עבודה??
מישהו ,   אילת   (13.04.06)
מחתימים אותך על חוזה ל-12 חודשים ואם אתה מתפטר קודם אתה משלם קנס שנע בין 2000 ש"ח ל-10000 ש"ח אבל למעביד מותר לפטר אותך מתי שבא לו בלי לשלם לך קנס.
112. תגובה למס' 20
מוטקה ,   כדור הארץ   (13.04.06)
חוסר האמון שיש לי בחברה הישראלית הביא אותי למצב בו אני חושש שאם אעביר לך נניח את הדואר האלקטרוני שלי אגלה לפתע שנעשיתי מנוי לעשרים שנה להוט או ליס או לאיזה זבל אחר. ועכשיו ברצינות. החברות הישראליות גרועות יותר מהמאפיה הסיציליאנית. אין טעם שתאיימו עליהם שתעברו לחברה אחרת - באחרת יזיינו אותכם יותר. בג'ונגל כמו בג'ונגל אין דין ויש דיין שגם הוא חלק מהמאפיה. אני מנסה כבר שלשה חודשים להשתחרר משידורי הזבל של הוט ולעבור חזרה לשידורי הזבל של יס ולא מצליח. כאשר סוף סוף עונים לטלפון אני מקבל הודעה לקונית מפקידה מתורגלת ומאומנת היטב בזו הלשון "נכנסת לנוהל ניתוק. תוך 3 ימים ייצרו איתך קשר לצורך הניתוק". שקר גס ומנוול שאין מאחוריו דבר וחצי דבר. וכפי שנאמר בכתבה, בצדק, גם אחרי הניתוק תגלה שממשיכים לשדוד את חשבון הבנק שלך - אין טעם לפנות לחברות האשראי - הם המציאו את המאפיה ושותפים בה. 120 האפסים שבחרנו לכנסת לא ישנו דבר - גם להם ישנם אינטרסים אפלים וכמו שאמרו חז"ל "לא מאיימים על יונה עם יין". חג שמח לכל עם ישראל למעט עובדי הוט.
113. תביעה יצוגית לגבי חברת הוט
שרון לוי ,   חיפה   (13.04.06)
אני מבקשת לחזק את ידי משה בקשר לתביעה היצוגית - חברת הוט. גם אותנו הם טרטרו כמו כן רימו ולא עמדו בהבטחות שלהם.בנוסף לכך תמיד מעלים את מחיר אותו מבצע רק בכדי להרוויח יותר על גבי הלקוחות- שרות גרוע ולא אמין.
114. תשלום בגמר מיבצע
י. בו חיים   (13.04.06)
לדאבוני שחכחתי כי מיבצעי עם מעריב היסתיים וכאן מתחיל מסע היסורים לכל החב" בחוזה האחיד מותר להעלות בבת אחת את המחיר בלי לידע את הצרכן (איך אומרים שיעכוב) וההעלאה היא שך 40% בשום אופן לא הסכימו לזכותי (מותר לנו לינהוג כך) ולאחר מסע פיתוי מבזה מצידם ויתרתי על התענוג אם כי עדיין לא ראיתי את חיובי כרטיס האשראי . ולסיום לכל הגולשים מגיבים האשם הוא לא במערכת האין מישפט שלנו כאם ב120 המופלאים הישבים בהיכל העוקם בירושליים שמיתפלשים בעפר לרגלי האוליגריכה הישראלית ולא משנים את החוק הנוגע לחוזים האחידים כך שהצרכן יהיה מוגן ולא משנה באיזה אמצעי תשלום הוא משלם.
115. נטוויזיון חתונה קתולית!!!!!!! זהירות
מוטי ,   י-ם   (13.04.06)
ביקשתי להתנתק מנטוויזיון בעקבות חוצפה ושירות לקוי ע"י מנהלת בשירות הלקוחות,ניסו לשכנע אותי ולהישאר תוך הצעות שונות ולא הסכמתי ומשביקשתי לנתק סופית לאחר הקפאה התחילו טלפונים מכל מיני בעלי תפקידים לנסות ולשכנע אותי להישאר. האינטואיציה שלי אמרה לי כי עלי לוודא סופית ניתוק ואז הסתבר לי כי לא ניתקו מאחר והבקשה לא נשלחה ספקס עם צילום ת.ז וזאת למרות שאף אחד מהנציגים לא טרח לבקש בקשה כתובה. ניסיתי לשלוח להם פקס ומשום מה הפקס לא מגיע אליהם לאחר התעקשות שלחתי את הבקשה במייל וביקשתי אישור וגם אז אמרה לי נציגה כי הפקס לא הגיע וגם המייל לא רק לאחר שאמרתי לה כי אני רוצה לדבר עם בכיר מצאה את בקשתי. בקיצור הם מנסים למשוך זמן ולהתיש אותנו בתקווה שנתייאש. בכל התקשרות צריך להיות תנאי שמקבלים את ההסכם עם התנאים שהוצעו לעיון לפני כניסתו לתוקף.
116. אירגון צרכני שירות-הדבר הבא
צרכן   (13.04.06)
117. תתקפו, אל תבקשו להתנתק.
(13.04.06)
נכון, זה לא יפה וזה מנוגד לחלוטין לחינוך הטוב שקבלנו מהגננת בלומה. אבל אם אתם רוצים לקבל תוצאות, כשמדובר בהתנתקות מספקי שירותים, לעולם אל תפנו בנימוס, כאחד מן הישוב. כמו המכתבים שאתם מקבלים מהספקים, ממס הכנסה או מקופת חולים. כבר בפניה הראשונה תתפרצו בזעם, תאיימו, תגכירו למקבל המכתב שהוא אישית ישא בכל ההשלכות וההוצאות (של השד יודע מה) ואם דרישתכם לא תכובד תוך 24 שעות (או 7 ימים) אתם תגישו נגדו ונגד המעסיק שלו תביעה שהוא יתחרט עליה. בנוסף לפקס ולדואר הרשום, רצוי גם להתקשר ואחרי השלום המנומס וקבלת השם המלא של מקבל השיחה, לפתוח בצעקות. הכל, מאיומים בתביעה ועד הבטחה שתלכלך עליהם בעיתונות . יכול מאוד להיות שמקבל השיחה יתרוק את הטלפון. הדבר הבא שהוא יעשה זה לבצע את מה שאתם דורשים. ינסו אולי לדבר ללבכם, בנחמדות. אל תקנו את הזיבולים האלה. אל תגידו "לא תודה" אלא תשמרו על הקו התקיף של צעקות. הכותב ניסה את הדרך הזו מספר רב של פעמים, גם עבור מכרים. זה תמיד עובד.
118. אתם יודעים שבכל שידרוג של טלפון נייד אתם ממשיכים לשלם
גם על הטלפון הקודם ,   וגם על החדש?????????   (13.04.06)
119. איך מתנתקים מפלאפון????
אביבה ,   רמת-גן   (13.04.06)
מישהו פה רשם : לא משלמים ואז קצת ריביות חודש חודשיים ואז הם כבר מנתקים לבד וכרטיס אשראי אין שום בעיה לבטל ואז אחרי שניתקו משלמים את החוב שנשאר וזהו לא חייבים להם יותר כלום אם זה עובד אני עושה את זה עכשיו וממליצה לכל חבריי. הם פשוט הבטיחו לשנות לי את החבילה - אנחנו חברה קטנה של שני פלאפונים לפי השימוש ונחשו מה - השאירו על החבילה הכי יקרה שייש. חגגו על חשבוני וחשבון השותפה שלי מעל 1000 שקלים ולך דבר ללמפה. אבל כשאמרנו שמתנתקים אין מה לעשות. אנחנו כלואות אצלהן לעוד שנתיים. לדעתי חייבים להעביר חוק בכנסת של קווים ניידים ללא שינוי מספר כך שאם אתה עובר חברה אף אחד לא יחייב אותך בשינוי המספר. ולא חייבים לקנות מכשיר עם מעבר חברה. אז זה יהיה כמו שצריך. אשמח אם תסבירו לי איך מתנתקים מפלפאפון.!!! החולירות.
120. תשימו אנטנה אנשים, ותדברו בסלפון רק שיחות חירום קצרות
מיכל ,   סביון   (13.04.06)
לי אין כבלים. יש לי אנטנה, אין לי חיוב חודשי של 200 שקל בחודש ואני חוסכת בשנה 2400 ש"ח. מבחינת פלאפון יש לי את אותו מכשיר כבר 5 שנים ותאמינו לי שהוא עושה את העבודה. לא צריך לשדרג לא צריך דור שלישי ורביעי. זה סתם יותר כסף שלרובנו אין וגם כל החידושים הם שידרוגים שאין בהם ממש צורך אז תנסו לחשוב רגע כמה עולה לי השידרוג לעומה מה אני מקבלת תמורת תוספת התשלום עבורו. מכל מקום אני משלמת על הפלאפון שלי משהו כמו 40 שקלים בחודש ויש חודשים שזה אפילו 26 ש"ח קיצר אני לא מחשיבה את עצמי כמשועבדת לפלאפונים ולספקי הכבלים והלווין. אבל זה רק בגלל שישי לי הרבה מודעות לנושא ובאופן מכוון אני נמנעת מלשדרג ומלחתום עסקאות שנתיות כמו שחברות הכבלים נוטות לסגור איתכם. קיצר קצת יותר מודעות והינה התחמקתם מלהיות עוד קורבן אומלל של חברות הכבלים והסלפונים.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה