בריאות  איכות חיים
שירות שח"ל, נטל"י או אחר: כמה זה עולה ומה כדאי
דן אבן
פורסם: 10.07.07, 12:28
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 75 תגובות ב-70 דיונים
31. מנויי שחל שימו לב
האמת המרה   (10.07.07)
מנויי שחל הגיע הזמן שתרימו צעקה לא יכול להיות שניידת טיפול נמרץ שאתם משלמים כל כך הרבה כסף בשבילה לא תוכל לתת לכם מענה במקרה של מצב חרום אמיתי 1. ניידת טיפול נמרץ לא יכולה לעבוד עם 2 אנשי צוות 2. בגלל העומס הגדול על הצוותים יש בעיית כוח אדם גדולה מאוד מה שגורם לפראמדיק ורופא ממוצא בשחל לעבוד מעל 250 שעות בחודש. עד שלא תהיה מחאה אמיתית של מנויי שחל לא יהיה שינוי במקרה חרום אמיתי הצוותים למרות רצונם לעזור לא מסוגלים לתת מענה מספיק
32. נטלי הצילו את אבא שלי
דוד פלד ,   תל אביב   (10.07.07)
נטלי הצילו את אבא שלי. הצוות הגיע תוך דקות, היה אדיב, מקצועי, והם חברה מדהימה. מומלץ.
33. חחח- הטוקבקיסטים של שחל נגד של נטלי
שימו לב   (10.07.07)
ממש קרב תרנגולות מי יקח הטוקבקיסטים הממומנים של שחל נגד הטוקבקיסטים הממומנים של נטלי איפה כל שאר הציבור? לא טורח לקרוא את הכתבה המשעממת.
34. אני מנויה בנטלי, יש לי רק לשבח אותם, ותודה.
תמיד אדיבים, ומגיעים ,   במהירות. שנהיה בריאי   (10.07.07)
35. השוני/פער בין שח"ל לנטלי הוא כמו בין מרצדס לסוסיתא תפנימו
ד"ר ידע   (10.07.07)
36. שיווק אגרסיבי
ארי   (10.07.07)
עברתי התקף לב לפני מעט למעלה משלוש שנים. במשך שבועות אחדים הטרידו אותי אנשי ה"שיווק" של שח"ל לפחות 6 פעמים. ההטרדה הסתיימה רק כאשר איימתי עליהם שאתלונן במשטרה. אגב, אני גר קרוב למד"א וסומך עליהם.
37. ל- 26, 29, 31. שלא הזדהו בכלל... לגבי 2 בצוות
אייל ,   תל-אביב   (10.07.07)
אמנם צוות של 2. אבל... יש רופא! ולא פרמדיק וילד מתנדב (אה, ונהג). החייאה גם כך אסור לעשות בעת נסיעה אז מדוע אי אפשר לעשות החייאה מתקדמת?
38. בוא'נה כמה טוקבקים שתולים חחח
גלעם ,   בוגרשוב   (11.07.07)
39. למרות החששות והספקות, קיבלתי שרות מדהים בשחל
רונן צפון   (11.07.07)
למרות שלא ממש התלהבתי לשלם כסף עבור שירותי החירום של אף חברה, ביום שנזקקתי להם, הם הוכיחו את עצמם מעל ומעבר. בהנחה שזה לא יצא להם במקרה, מדובר בחברה איכותית מאוד עם שירות מצוין. קבלו חת חת...
40. לאייל מ37
עובד שחל לשעבר   (11.07.07)
אני לא יודע איזה ניסיון יש לך בעבודה בניידות טיפול נמרץ, אז בו אני יבהיר לך כמה נקודות 1.במקרי חרום מנהל את הצוות בניידת הוא הפראמדיק ולא הרופא וזה מפני שהפראמדיק הוכשר במיוחד לנושא זה. 2.החייאה מתקדמת בדרך כלל מבצעים לא תוך כדי נסיעה , קודם כל מייצבים את החולה ורק אז נוסעים לבית החולים. 3.במצב התקין יושב מאחור עם החולה פראמדיק ורופא ואז כאשר יש בעיה יש דרך לתת את המענה הטוב ביותר כולל החייאה בתוך הניידת בדרך לבית החולים. במצב הקיים היום בשחל כאשר יש בעיה עם החולה הפראמדיק (נהג) צריך לעצור את הניידת ולעבור אחורה על מנת לעזור לרופא. 4. רופאים רבים שמועסקים בחברות הפרטיות אינם בעלי הכשרה מתאימה לטיפול נמרץ ולכן מסתמכים על הפראמדיקים.
41. עזבו אתכם מאמבולנסים
אלקטרופיזיולוג ,   קליפורניה   (11.07.07)
הטכנולוגיה של שחל מקדימה את זמנה , בתור מי שמפתח מוצרים שכאלו,יכולת העברת הא.ק.ג שלהם תמיד הובילה ועם הפיתוח החדש - 3 שנים יקח לאחרים להדביק את הפער . חוץ מזה מה שמעניין זה איך המערכת מצילה ומועילה ולא רק האמבולנסים תקראו http://www.beok.msn.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=4427 http://www.doctors.co.il/xID-5663,xCT-71,m-Doctors,a-Article.html
42. כל הנושא של מסםר אנשי צוות בנייד הוא שטויות
עובד של נטלי לשעבר   (11.07.07)
מספר אנשי הצוות בניידת הוא לא העיקר. מה שחשוב הוא הכשרתם של אנשי הצוות האלה. אני לא יודע מה קורה בשחל או בחברות האחרות, אבל אנ יכן יודע שבנטלי עבדתי עם כל מיני אנשים חסרי הכשרה כלשהי. אין מה לעשות, זה לא מספיק לעבור קורס של שבועיים כדי להציל חיים. בסופו של דבר, זו הסיבה שעזבתי. אני לא מוכן לתת יד להזניית המקצוע.
43. רק נטלי, אין על נטלי
אובייקטיבי   (11.07.07)
נטלי זו החברה הטובה ביותר. אין עליהם. בכל פעם שהיה לי התקף לב, הם הגיעו הכי מהר. מד"א אפילו לא הגיעו. בנטלי יש אנשים מדהימים, אין מה להגיד. כולם מקצועיים מאוד מאוד והניידות שלהם הכי מושקעות. אני מאוד מרוצה מהם. תודה לנטלי
44. אמבולנסים זה לא העיקר. זו הטכנולוגיה שמנצחת
קצת פרופורציה   (11.07.07)
טוקבקיסטים יקרים. נראה לי שלא הבנתם את מהות הנושא. הנושא הוא טלרפואה ולא אמבולנסים. בסופו של דבר לכל החברות יש אמבלונסים וכולן גם עובדות עם מד"א, כך שבעניין הזה אין הבדל אמיתי. החברה הטובה ביותר היא זו שיש לה את המכשירים והטכנולוגיה הטובה והמתקדמת ביותר. במקרה הזה ברור ששחל מובילה כי היא מפתחת בעצמה את המכשירים והטכנולוגיה.
45. קריטריונים לבחירת החברה הטובה ביותר
אחד עם ניסיון   (11.07.07)
אלה הם הקריטריונים לבחירת החברה הטובה: 1.מכשור וטכנולוגיה מתקדמים 2. שרות מקצועי 3. אנשי צוות מקצועיים 4.פה לאוזן 5. ותק 6. מחיר בהצלחה :-)
46. אי אפשר להתנתק מחברת קשב לב !
לקוח בעל כורחו   (11.07.07)
גם אם שולחים להם פקסים בסוף החוזה, ומחזירים את המכשיר, הם ממשיכים לגבות כסף. ראו הוזהרתם
47. שחל-שרותי חירום
א.ש ,   הרצלייה   (11.07.07)
כבר 17 שנה עם שחל-לאחר אירוע שרות אדיב ומקצועי שקט נפשי השווה כל אגורה
48. הייתי מנוי בשח"ל ועברתי לנטלי
ד"ר אובספלד ,   תל אביב   (11.07.07)
בתור אחד שהיה מנוי בשח"ל ועבר לנטלי ברצוני לציין כי בנטלי הצוות באמבולנס מונה 3 אנשים ועומת 2 בשח"ל, המכשיר של נטלי ידידותי יותר, המוקד מקצועי יותר והשירות במוקד נטלי ניתן ע"י רופאם לעומת אחיות בשח"ל. לאור האמור נטלי עדיפה בכמה מונים.
49. חלום ברמזור
איציק ,   תל אביב   (11.07.07)
לפני כ-5 שנים הצטרפתי לשחל הגיע לביתי נציג ולאחר שעתיים של לחץ חתמתי על המסמכים. בהוראת הקבע חתמתי ל12 חודשים. לאחר תקופה גיליתי שהסוכן שיצאה מביתי תיקן את הוראה הקבע ל120 חודש. פניתי לשחל וחשבתי להתלונן על זיוף במשטרה. הגעתי לפגישה עם מנכל שחל והובטח לי שהנציג שעובד מעל 10 שנים יפוטר ללא פיצויים לפני כמה חודשים בעומדי ברמזור בצומת רעננה, ממש חשכו עיני ראיתי את הסוכן הזייפן עומד לידי ברמזור ברכב של שחל ,היום אני שוקל לפנות למשטרה. איציק אחד שחשוב לו שאנשים נוספים לא יפגעו
50. תגובה לאיציק 49
אריק   (11.07.07)
י'מאפן. תשחרר כבר. אין לך במה להתעסק חוץ מלכתוב טוקבקים אינטרסנטיים י'כלומניק. לך תחפש במה להתעסק.
51. האמת מאחורי רפואת החירום
רופא ,   חיפה   (11.07.07)
בתור רופא שעבר כפרמדיק במד"א בזמן לימודיו אמליץ לא לבזבז כסף על מנויים לחברות פרטיות שלא נותנות שום ערך מוסף מעבר למה שמד"א מסוגל לתת חינם. מד"א בשנים האחרונות מקבלת תרומות רבות מאד מחו"ל (בגלל הפיגועים והמלחמות)ת הניידות חדישות ומחליפים אותן לעיתים תכופות (אפילו תכופות מידי בשביל להצדיק את התרומות) האמבולנסים מצויידים בGPS מה שעוזר בקיצור זמן התגובה. מצד שני לחברות הפרטיות ניידות מאוד מיושנות. לאק"ג בבית אין שום משמעות מבחינה טיפולית וזה סתם גימיק למשיכת לקוחות וסחיטת כספים. הצוותים בכל החברות כולל מד"א מיומנים באותה מידה יותר נכון חסרי מיומנות באותה מידה. הרופאים בדר"כ הם רופאים לא מקצועיים שלא מתקבלים לעבודה במקומות רציניים רובם עולים חדשים, פרמדיק הוא בסה"כ חובש משופר לא יותר מזה. אמנם הם חושבים שהם מינימום מנתחי לב אבל הידע הרפואי שלהם מבוסס על קורס של שנה. בסופו של דבר הכל עניין של מזל - כשכבר קורה הגרוע מכל צריך את המזל שתהיה ניידת פנויה בקרבת מקום והסיכוי לקבל את השירות במהירות הגבוהה ביותר מבחינת כמות אמבולנסים/אוכלוסייה היא להתקשר ל 101 בלי דמי מנוי. למי שלא הבין זו אינה פרסומת למד"א. שירות הטיפול זהה גם למד"א אמבולנסים עם 2 אנשי צוות ואפילו 1 לרוב ללא רופא אבל מה שצריך זה לר כמות גבוהה של אנשי צוות מימנים אלה זמן תגובה קצר ביותר בשביל להגיע למקום היחיד שבו ניתן באמת לטפל וזה בית החולים.
52. תגובה לאריק 50
איציק ,   תל אביב   (11.07.07)
אחד שמסתתר בתגובה ללא כתובת מייל רק בשם אריק, 1. או שזה הסוכן שבחלום 2. או איש/אשה מבית שחל שמסתירים דברים מלקוחות. יחד עם זאת אני לא יורד לרמה שלך אפס גדול... אתה מוזמן לברר בכתובת המייל שלי איציק אחד שחשוב לא שאנשים נוספים לא יפגעו.
53. תגובה לאריק...50 +
רונן ,   הרצליה   (11.07.07)
האמת כ ו א ב ת אין מה לעשות ! נגמרו הסיפורים על הקוד הגנטי של שחל ?
54. אנשי שח"ל נטל"י שפוטרו מעבודתם.
חיים ,   כפר שמריהו   (11.07.07)
אין ויכוח שהשירות של החברות האלו נותן שקט וביטחון למבוטח ולכל המשפחה, ובשעת הצורך הצלת חיים. הזמינות, ומהירות ההגעה של מודק רפואי פרטי עדיפה ממד"א שהיא חברה ציבורית שנותנת שירות לכלל האוכלוסייה. כל האנשים שמשמיצים את השירות של החברות כנראה פוטר מאחת מהן והוא ממורמר בעקבות פיטוריו.
55. זיוף
עובד לשעבר בשחל ,   מרכז   (11.07.07)
הכל אמת
56. זיוף
משה ,   מרכז   (11.07.07)
בתור עובד שחל לשגבר במכירות איציק דובר לצערי אמת.
57. סופרים וסופרי סתם !
א.ח. עובד לשעבר בשחל ,   רמת גן   (11.07.07)
לכל הסופרים וסופרי הסתם בשחל ! הבנתם שזו לא הדרך ללכך, רופאים זקנים (רוסים) מוקד דור שלוש......... כן ביקור רופא...לא ביקור רופא... לאן הגעתם ??? מה קרה לכם??? קשה לכם להשלים ! שאתם מספר 2.. או 3.. תספרו את האמת ללקוחות שלכם ! תשלחו מכתב התנצלות ללקוחות כמו לפני שנה. שאתם עובדים לא לפי תקן של משרד הבריאות ( פרמדיק ורופא ) ללא נהג חובש. והכי חשוב...הגיע הזמן להחליף את ההנהלה הכושלת שלכם. א.ח. עובד שחל לשעבר
58. מה שמיכל לא מספרת
משם   (05.09.07)
שקוראים לה דר' מיכל גולבנר והיא מנהלת תחום הרפואה בשחל ככה שהיא לא ממש אוביקטיבית.
59. חברת נטלי לא מפסיקה לפשל
ליאת ,   תל אביב   (14.10.08)
ואני אומרת זאת מנסיון של הוריי שחוו חוויה נוראית איתם.
60. חברת מוניטור
לב   (18.10.08)
על אף ששרות הסוכנת שקיבלה אותי היה מעולה,רוב השירות הרפואי שהגיע לאחר מכן היה ממש ירוד . במוקד יושב לפחות רופא אחד מאד לא מרגיע , צעק עליי מס' פעמים ונתן תחושה של מתנשא . כמו כן ביקש שאתקשר יום אחר לרופא המיקצועי . אז מה בעצם קורה שם באמת ? האם יושבים במוקד רופאים לא מיקצועיים ? אולי עדיף כבר מוקדנית עם קול מרגיע . בנוסף הסוכנת פלטה שקרדיולוג ידע לקרוא יותר טוב את השידורים שלי למוקד . עוד הוכחה אולי שמי שיושב במוקד לא מיקצועי . רק מהחרדה שעולה מהשיחה עם ה"רופא " אפשר לעשות ארוע לבבי .חומר למחשבה ....
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה