רכב  תחבורה ציבורית
כמה עולה להסיע אופניים ברכבת?
שחר הזלקורן
פורסם: 21.04.08, 13:58
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 90 תגובות ב-90 דיונים
31. אלוהים, איזה חולי יש בארגון הזה
ירדן   (21.04.08)
היום אני קולטת את זה, פשוט מקום מושחת, בירוקרטי, ומלא שוחד ואוכלי חינם, ושוב אני בטוחה שמוטלת על המקום הזה קללה, המנכ"ל איש לא דתי בכלל, אפילו אתאיסט גמור, נתן הוראה להחליף מזוזות מרוב כל המקרים שקרו שם, כאילו שזה עזר להם:) צריך להחליף את המנוולים ששם, את כולם!!!!
32. הם יכולים לעשות מזה כסף
...   (21.04.08)
דברים כאלה בדרך כלל מושכים אנשים אנשים יסעו יותר ברכבת וזה גם יותר טוב לסביבה, אנשי הכנסת מתחשבים רק בעצמם בגלל אנשים כמותם נהרס לנו העולם.
33. הפתרון הפשוט הוא לצרף לכל רכבת קרון משא בסיסי
קתו הזקן   (21.04.08)
ללא קירות, ללא גג , מאלו שהוצאו משימוש עקב גיל-להובלת מטען אינם תקינים יותר, אבל ל50 זוגות אופניים אין משקל! = אבל זה פתרון פשוט מדי למהנדסי הרכבת, וגם יותר מדי זול. (בחינם)
34. ל-16
(21.04.08)
טיפשה זה לטובת הארץ - או שאולי לא באמת אכפת לך מאיכות הסביבה
35. יישר כוח ל"ישראל בשביל אופניים"
אופנן ,   אזרח העולם   (21.04.08)
כל הכבוד ל"ישראל בשביל אופניים" על המאבק העיקש למען זכותנו הבסיסית -להעלות אופניים על הרכבת, כפי שקורה בכל מדינה מתוקנת (וגם לא מתוקנת). על החתום: אופנן www.ofanan.com
36. מדינה מפגרת גם בתחבורה גם במים חבל ועצוב
אורן ,   מרכז   (21.04.08)
37. אין כמו רכיבה - בטוחה - על אפניים
(21.04.08)
כשהגעתי לפני כ-30 שנה מהולנד לתל אביב, השתמשתי באפניים. זול, בריא ומאד ירוק. למהרה ירדתי מהם, כי רציתי לחיות. היום יש שבילים לרוכבי אפניים. ואני כבר שכחתי איך לרכב (כן, בהחלט שוכחים). כל כך חבל שרכבת ישראל לא עושה את המאמץ הקטן ומאפשרת במקום ללכת לחדר כושר לעשות כושר בדרך לעבודה.
38. להעלות אופניים לרכבת עכשיו
דני ,   ת"א   (21.04.08)
39. למה בשוהם אין רכבת?
דני ,   שוהם   (21.04.08)
וכבר אמרתי שאין כמו שוהם, אין כמו שוהם ושוב פעם אין כמו שוהם. מקום מעולה ענשים מעולים הכל יפה ירוק ופורח. אז קדימה רכבת לשוהם ואז זה יהיה המקום המושלם.
40. ברכבת לא רואים עמותות כאלה ממטר
איילת   (21.04.08)
הרבה יותר חזק עוד הלחץ של חברות בעלות המוניות והאוטובוסים - קרי - הקוראים לעצמם "תחבורה ציבורי". "למה לבזבז כספים להסעת אופניים - שיסעו באוטובוס או במונית..!"
41. זהו שברכבת מי שפותר את הבעיות כולם בעלי רכב פרטי
רוני   (21.04.08)
ולא רוכבי אופננים.
42. רכבת ישראל=המיץ של הזבל!!
העולם הרביעי, ,   הפרטה עכשיו!!!   (21.04.08)
שמים ז** על הנוסעים מלא איחורים וצפיפות.. ומחירים בשמיים- רקובים נמאסתם
43. הרי כל הקמפיינים של רכבת ישראל ושות' מבוססים על כמה שפחות
להשקיע בסביבה   (21.04.08)
כמו לדוגמא כרטיס שמשלב רכבת וחופשי יומי באוטובוס. ומן הצד השני מקיימים חניונים לכלי רכב בסמוך לתחנות רכבת. ומה דעתכם על אוטובוסים שאוספים מתחנת הרכבת אתכם בשירות מיוחד כמו של אגד או של דן. אם היה אפשר להכניס אופניים לרכבת הרי שהרבה אנשים שנוסעים באוטובוסים ובשאר אמצעי התחבורה שציינתי למעלה היו עוברים לאופניים. ובנוסף ואולי הכי חשוב הסיבה הדומיננטית לכך שרכבת ישראל אינה רוצה לאפשר כניסת אופניים לרכבות היא: אופניים תופסים הרבה מקום תחשבו על כמה מקום הם יפסידו אם תתאפשר כניסת אופניים לקרונות במיוחד בשעות הבוקר כאשר הרכבות עמוסות עד אפס מקום. עזבו אתכם אופניים בקרונות מדוע שלא יגבילו את כמות האנשים בכל קרון???. או יגדילו את כמות הרכבות נמאס כבר מהצפיפות!.
44. זוג אופניים לכל 80 מושבים אבל שככו לציין שבקרון נכנסים 300
יום א   (21.04.08)
עליתם פעם לרכבת ביום ראשון בבוקר? ראיתם מה זה שאין לך מקום אפילו לעמוד? בקרון אחד נכנסים 300 איש כאשר בפועל יש אולי 80 מושבים!. עוד מעט ונהיה כמו היפנים שמעמידים סדרנים מחוץ לקרונות על מנת שיוכלו לדחוס את האנשים פנימה.
45. למה גם לא באוטובוסים??בלוס אנגלס יש מתקן לשני זוגות מקדימה
סתם 1   (21.04.08)
46. בקושי יש מקום לאנשים אז אופניים?
נוסע ,   תל אביב   (21.04.08)
רכבת ישראל לא עושה שום דבר עבור המשתמשים בה. יחס מחפיר. גם כשקונים מקום בקרון שמור לא בטוח שיש משמעות לקרונות השמורים מאחר ויש המון אנשים שנכנסים לשם ויושבים בלי לשלם שמור. ניהול על הפנים. גם לא כלכלי, גם לא מתחשב בנוסעים, פשוט שירות ישראלי מטומטם טיפוסי.
47. אני עם האופניים שלי נוסע לת"א רק באוטובוס
שגיא ,   דרום   (21.04.08)
וגם בלי, כי הנסיעה ברכבת עולה יותר
48. הכל אינטרסים!
רועי   (21.04.08)
למישהו שם למעלה, פשוט לא מתאים שיסעו באופניים וישתמשו ברכבת. זה יכול להיות אגד, ארגון נהגי המוניות, המוסכים או יבואני הרכב. וכולם, מקורבים מאוד לצלחת....
49. אופניים ברכבת
שי ,   עמק הסיליקון   (21.04.08)
הרבה קישקושים כרגיל. אני גר בקליפורניה והעידוד לנסיעה לעבודה על אופניים הוא עצום! שימו לב ללינק הבא: http://bicycling.511.org/ אני נוסע שלוש פעמים בשבוע לעבודה עם האופניים וחוזר ברכבת. יש שני קרונות שמתאימים לאופניים והם לא קשורים לקרונות הרגילים. כל קרון יכול לקחת 24 זוגות. הרכבת לא עוצרת בתחנה ליותר מדקה וזה כולל ירידה ועלייה של רוכבים עם אופניים ונוסעים רגילים. פשוט תענוג. כמובן שגם האוטובוסים מותאמים ושכל הכבישים (חוץ מ-HIGHWAYS) כוללים נתיב אופניים מיוחד רחב כמעט כמו נתיב רגיל ולא כמו שבילי האופניים המטופשים בארץ (חלקם על המדרכה...). בקיצור - תענוג להיות רוכב אופניים בקליפורניה. מקווה שעד שאני אחזור לארץ העניינים ישתפרו - אבל אין בי הרבה תקווה.
50. אני על מתקפלות...
דן   (22.04.08)
strida.com swissbike.com
51. ל-16 : תגבותך מעידה על בורות.
אורי ,   תל אביב   (21.04.08)
לצערי תגובתך מעידה על בורות גמורה. בכל המדינות המתוקנות יש אפשרות לעלות על רכבת עם אופניים. זו אחת הדרכים למנוע זיהום אויר ופקקים. אם יש אנשים המוכנים לעשות זאת למה למנוע זאת מהם? אני רוכב אופניים וזו הסיבה היחידה בגללה אינני מגיע באופניים לעבודה. מקווה שביארתי עבורך את הדברים. לילה טוב
52. מה קשור?
רוכב ,   תל אביב   (21.04.08)
אין מקום לזוז ברכבת, זה מחדל! אבל זה התירוץ בשביל מחדל נוסף? זה כבר אידיוטי
53. אז נשלים אם חיינו ברפובליקת בננות?
רוכב ,   תל אביב   (21.04.08)
אין מקום לזוז ברכבת, נכון, וזה מחדל! אבל זה התירוץ בשביל מחדל נוסף? זה כבר אידיוטי
54. קדימה, הגיע הזמן להזיז את זה!
סיגל   (21.04.08)
וגם באוטובוסים. נסיעה תחבורית בבינעירוני, אופניים בתוך העיר, כולם יהנו מזה. מועיל לסביבה, מועיל לבריאות, פחות תקציבים עתידיים לבריאות והרבה יותר אנשים נמרצים עם חיוך על הפנים. ברוכים הבאים למאה ה-21!
55. אם אפשר להתאים את הקרונות למזוודות...
נחשון קופלמן ,   מתן   (21.04.08)
לפני כשבועיים נסעתי ברכבת לנתב"ג [נסיעה של 10 דקות מת"א במקום כ-45 דקות ברכב] ולשמחתי ראיתי שיש מתקן מיוחד למזוודות,אז אם אפשר לקחת גם אופניים זה יהיה פתרון נהדר.
56. רק אופניים!!!בריא ירוק חסכוני
חזי ,   שוהם   (22.04.08)
57. בואו וכנסו ! רעיונות כיצד לשפר את רכבת ישראל בשירותיה !!
עוז 100   (21.04.08)
נושאים רבים חייבים להשתפר ברכבת כגון אלו : 1) הגעת הרכבת להוריד את אמת האיחורים 2) נקיון הקרונות - כל הקרונות ללא יוצא מן כל הקרונות חייבים לעבור נקיון חיצוני מושלם ולא כפי שהיא נראית כיום כמו רכבת בארצות נכשלות. 3) הכריזה - בקרונות הישנים הכריזה מתחת לכל ביקורת, כלל לא שומעים ברור מעבר לזה ברכבות ובתחנות הרכבת כאשר הכרוז האנושי קורא ובקולו יש להכתיב לו קצב יותר איטי משום שישנם רבים שאינם מבינים את דבריו. 4) הודעות הכריטזה חייבות להיעשות בכל הרכבות ובכל התחנות בעברית ובאנגלית כמדינה שכה מעונינת בתייירות !!! 5) עצירת הרכבת- רב נהגי הקטרים אינם מתחשבים כלל בנוסעי הרכבות ועוצרים את הרכבת כאילו היה רכבם הפרטי וללא כל התחשבות !! 6) להודיע בכריזה בתחנות לקהל הנוסעים, שיש ראשית לאפשר לנוסעים אשר מגיעים לרדת ראשונים מהרכבת ורק לאחר מכן לעלות !!! 7) להחמיר את הגישה עם קהל המעשנים בתחנות הרכבת ! אף אחד לא חייב לסבול את עשן הסיגריות באוויר התחנה 8)להוסיף יותר קרונות בימי הלחץ שבו אלפי חיילים מתווספים בתחנות. 9) שיפור לבוש מנהלי התחנות עם עניבה וכובע כיאה למנהל תחנה וללא כל בושה ! ועל מנת שהציבור יוכל לזהות אותם. 10) כאשר הרכבת מגיעה לתחנה, יש להאט עוד יותר את כניסתה, משום שכיום היא מגיע במהירות בלתי סבירה אשר אף מסכנת את חיי הנוסעים !! אם כל זה אכן יבוצע לנוחות הנוסעים אז נדע לפחות שיש לנו רכבת ישראלית יעילה, מסורת ומאורגנת כפי שצריך להיות. עוז ישראל לישראלים !!!
58. מה עם הרכבת לירושלים?????
עמית ,   ירושלים הבושה   (21.04.08)
59. הפלית אזרחים ותיקים ברכבת ישראל
משה פורמן ,   רמת גן   (21.04.08)
בהנהלת הרכבת החליטו למנוע מאזרחים ותיקים לרכוש כרטיסי נסיעה מוזלים במכונות למכירת כרטיסים ומחייבים אזרחים ותיקים לעמוד בתור בקופות כדי לרכוש את כרטיסי ההנחה להם הם זכאים על פי החוק. הסיבה היא מחדלי הפיקוח בבקורת הכרטיסים בקרונות הרכבת. הפיתרון הקל שמצאה הנהלת הרכבת הוא קיפוח זכותם של האזרחים הותיקים לרכוש כרטיס במכונה האוטומטית ולחסוך את זמן העמידה בתור בקופה. פניות להנהלת הרכבת לא נענו ברצינות ופניה לשר התחבורה לא נענתה במשך כחודש ימים!
60. מס.33 הקרונות הישנים נוסעים 60 קמ"ש
הנוסע השביעי ,   תל אביב   (21.04.08)
אז לעכב רכבות בשביל 2/4 רוכבי אופנים? תחשוב על רעיון טוב יותר. בנתיים אין מקום ברכבת להכניס סרדין ולא אופנים.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה