דיגיטל  אינטרנט  ביקורשת / ביקורת אתרים
ביקורשת: אתרי חברות הסלולר - סיכום
UPA, ynet
פורסם: 16.02.09, 16:28
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 74 תגובות ב-52 דיונים
31. בפלאפון...
אני   (17.02.09)

כבר כמה חודשים שלא ניתן להוריד צילצולים לנייד באתר של פלאפון,

והם לא עושים כלום כדי לשפר זאת, חבל מאוד!

32. האתר של אורנג' לא מספיק תומך בפיירפוקס
עומר ,   ירושלים   (17.02.09)
אם אורנג' היו מסתכלים הם היו רואים ש-15% מהמשתמשים שלהם מגיעים אליהם דרך פיירפוקס ולא יכולים להפעיל חצי מהעניינים שם. על זה שילמתם?
33. נראה אתכם מוצאים מידע על מסלול חיילים באתר של פלאפ
אבי ,   רעות   (17.02.09)
היום ניסיתי והגעתי לאתר של הופ
34. האתר של סלקום...
אלכס ,   צפון   (16.02.09)
בעיני מצועצע למדי ...ולא נוח
35. חב' הסלולר עושות זאת בכוונה כי אם האתרים היו נוחים
(16.02.09)

אם האתרים היו נוחים, פשוטים וטובים, היה ניתן בקלות להבין איפה הן גונבים מאיתנו.

36. יאללה בלאגן
ברודי נוויל ,   בריטניה   (16.02.09)

שים שים לי refill לארל גריי.

ותעוף לי מהיאכטה החדשה, אני עובד על תיקונים.

איך לא השתמשתי בירוק? זה כל כך אין  עכשיו.

 

 

37. אין כזה דבר הכי טוב. יש גרוע ביותר ומטה...
דאדי ,   תל אביב -יפו   (17.02.09)

כל שלושת האתרים על הפנים-לא שווים כלום.

השירותים וההסברים הכי טריוויאליים אינם קיימים שלא לדבר על הרזולוציה הזערורית שמשתמשים בה (מה קרה? חזרנו לשנות השמונים?) וכמובן עודף הפרסומות והפלאש כאילו אנחנו בתחילת שנות התשעים...

בצם, חוץ משטויות לנוער-אין באתרים האלה שום שימוש רציני ואם צריכים משהו חייבים להגיע פיזית לסניף הקרוב...

 

הייתי נותן ציון נכשל כשלון מחפיר לשלושתם!

 

38. אתר סלקום לא תואם פיירפוקס
אלון   (16.02.09)
אמנם העמוד הראשי והאיזורים החדשים באתר תואמים, אבל נסיון לשלוח SMS למשל בפיירפוקס, התוצאה עגומה ביותר. כדאי שאתרים בישראל יתחילו להתאים את הקידוד שלהם לפי התקן הבינלאומי מכיוון שמיקרוסופט מוציאה דפדפן חדש, גירסה 8, שבאופן משעשע למדי תואם את הקודים הבינלאומיים אם כי יש בו מצב כדי לבצע תאימות אחורה (לחיצה על כפתור שמפעיל את המנוע של ie7) בדומה לכפתור IE TAB בפיירפוקס.
39. תת רמה...
אני   (16.02.09)
40. נוויל ברודי מפשל שוב
מיצב   (17.02.09)

מאז ווינט,  נוויל ברודי לא מצליח לשחזר את ההצלחה.

נענע 10 עיצוב גרוע ושימושיות גרועה ועכשיו גם סלקום בעיצוב שמתאים לסטודנט שנה שניה.

 

יש מספיק מעצבים מוכשרים בארץ שהיו עושים עבודה טובה יותר ובעשירית מחיר

41. אני ממליץ עליך
גל   (17.02.09)
42. מה שחשוב באמת...
עופר   (17.02.09)

מה שחשוב זה בהחלטה שלי לאיזו חברת סלולר להתחבר זה בטח לא האתר אלא המחירים והמכשירים שהיא מציעה, מספר המשתמשים באתר לעומת מספר מחזיקי המכשירים הוא כמעט זניחת אבל אין ספק שאתר שמשרת את הלקוח היה גורם למספר המבקרים לעלות - כמו לדוגמא תכנים בחינם ויותר עצמאות ללקוחות בשינוי הגדרות או אפילו הורדות firmware... שיחסכו את ההגעה למרכזי השירות או ההמתנה הייגעת בטלפון.

43. בושה שלא הוסיפו גם את מירס!!!
יוני   (17.02.09)
44. תמיכה בדפדפן אופרה
אופיר ,   קיסריה   (17.02.09)
לא ניתן לראות בבירור את אתר פלאפון בדפדפן אופרה. חלק מהמלל לא מופיע (עמוד לבן) חלק ממנו קופץ לשלוליים או עולה על התמונות, כך גם סרטוני הפלאש. בקיצור אין תאימת האתר לדפדפנים השונים מאקספלורר...וחבל.
45. רמאות באתר של אורנג': גובים כסף על SMS
(17.02.09)
אם תגלשו לאתר של אורנג' עם פיירפוקס (ולא אקספלורר) ותשלחו ממנו הודעת SMS, אז האתר יחייב אותכם על ההודעה ויודיע שהיא נשלחה בהצלחה אבל לא ישלח אותה! לעומת זאת באקספלורר ההודעה תישלח בחינם.
46. האתר של פלאפון פשוט מדהים.
אני ,   פה   (17.02.09)
NOT!!!!!!!!!
47. כולם זבל. משקיעים מליונים באיזה מעצב עם שם. בזבוז.
סמי   (17.02.09)
48. אתר סלקום: זוועה! אדום מזעזע, ולא ידידותי/ויזואלי!
בני י. ,   י-ם   (17.02.09)
עליתם על הנקודה: כדי לשלוח SMS, טילפנתי למוקד שלהם, למחרת השינוי, אבל גם המוקדן לא ידע לעזור לי, וקיבלתי תשובה רק כעבור כמה שעות באימייל.....
49. מסכים עם הביקורות
מאוכזב איטנרנטי ,   שפלה   (18.02.09)
מה עם איזו ביקורת נחמדה על אתר YNET, לפני שרצים לבקר אחרים...?
50. מופתעת מהעיצוב של נוויל ברודי לאתר סלקום
eeleel   (01.03.09)

בהקמת אתרים גדולים ופעילים תדיר יש אספקט נוסף שהוא מעבר לעיצוב האסטטי והפונקציונאלי והשימושיות, שעל המעצב לתת את הדעת - התחזוקה.

יש לקחת בחשבון שאנשים וגופים שונים מזינים את התכנים לאתר, והעיצוב צריך להיות קל לשימוש ונוח לתחזוקה. אני מכירה את העיצובים של ynet ושל נענע 10 מהדיונים שהתקיימו לאחר העיצוב שלהם. מבלי להתיחס לנקודה האם העיצובים הם לטעמי או לא לטעמי, כמעצבת, הבנתי את החשיבה שמאחורי הקו העיצובי. הייתה בהם התיחסות אמיתית לתחזוקה, והתיחסות ל- Design guidelines

ברורים וקלים לביצוע, ויחד עם זאת הם היו אסטתיים, חדשותיים, פשוטים וקומוניקטיביים.

קראתי את 3 המאמרים על אתרי החברות הסללוריות, ואת הסיכום שמופיע כאן, הדבר האחרון שהיה עולה על דעתי, זה שהעיצוב לסלקום בוצע ע"י נוויל ברודי.

ראשית - המיתוג הקודם של סלקום היה סגול צהוב. דף הבית נראה כחציל. עברתי על דפים רבים ולא הבנתי האם סלקום שינתה או לא שינתה את הקו המיתוגי שלה.

לפעמים רוצים חידוש המבוסס על הישן - אבל גם זה לא היה כאן. גיליתי בלי סוף גוונים של סגול, מה שנראה יותר כמו טעויות.

לא ברור לי מה זה העיגול הגרדיאלי ברקע דף הבית. האם מדובר על צבעים גרדיאליים רכים או אחידים ועזים?

הגעתי ל"סלקום קופי" למשל וראיתי תכלת מזעזע שלא חי בשלום עם שום צבע, ולא ברור לי מאין נחת. אין לו שום איזכור בדף הבית.

האם המיתוג החדש הוא אדום+ סגול חציל?

תקישו בתפריט למעלה על כפתור  "תוכן" - האדום והחציל התחלפו בתפקידם, הצהוב והסגול מהמיתוג הקודם - גם שם. מה זה הבלגן הזה??????

לאחר דיפדוף נוסף, אני מתחילה להבין את כוונת המשורר: לכל אחד מהנושאים בתפריט העליון יש צבע. למה אם כן אין לו איזכור בתפריט בדף הבית? למה התמונות לא מדברות את שפת הצבעים האלה?

אני מבינה שהרעיון הוא גווני צבע עם הבדלים דקים במבנה שחמטי. מישהוא שכח כנראה בדף הבית את הרעיון הזה, מה שמעיד שהוא חסר את המימד של פשטות התחזוקה שאיתה פתחתי.

אני מאחלת לסלקום שתחזיק מעמד וממליצה לה לתת את הדעת על הצבעים, ולעגן את העיצוב ב- Design guidelines ברורים. 

אילאיל

נ. ב. בדף הבית קישור למצגת המציגה את האתר ממנה אני למדה סלקום לא שינו כנראה את הקו המיתוגי שלהם, אז למה דווקא סגול בדף הבית?, ולמה אין איזכור למיתוג בדף הבית? ולמה הלוגו הפך לאדום?..........

51. מופתעת לגלות שנוויל ברודי עיצב את אתר סלקום
eeleel   (01.03.09)
כיוון שכתבתי תגובה ארוכה מדי, אשלח אותה במספר פעמים: בהקמת אתרים גדולים ופעילים תדיר יש אספקט נוסף שהוא מעבר לעיצוב האסטטי והפונקציונאלי והשימושיות, שעל המעצב לתת את הדעת - התחזוקה. יש לקחת בחשבון שאנשים וגופים שונים מזינים את התכנים לאתר, והעיצוב צריך להיות קל לשימוש ונוח לתחזוקה. אני מכירה את העיצובים של ynet ושל נענע 10 מהדיונים שהתקיימו לאחר העיצוב שלהם. מבלי להתיחס לנקודה האם העיצובים הם לטעמי או לא לטעמי, כמעצבת, הבנתי את החשיבה שמאחורי הקו העיצובי. הייתה בהם התיחסות אמיתית לתחזוקה, והתיחסות ל- Design guidelines ברורים וקלים לביצוע, ויחד עם זאת הם היו אסטתיים, חדשותיים, פשוטים וקומוניקטיביים.
52. מופתעת לגלות שנוויל ברודי עיצב את אתר סלקום
eeleel   (01.03.09)
בהקמת אתרים גדולים ופעילים תדיר יש אספקט נוסף שהוא מעבר לעיצוב האסטטי והפונקציונאלי והשימושיות, שעל המעצב לתת את הדעת - התחזוקה. יש לקחת בחשבון שאנשים וגופים שונים מזינים את התכנים לאתר, והעיצוב צריך להיות קל לשימוש ונוח לתחזוקה. אני מכירה את העיצובים של ynet  ושל נענע 10 מהדיונים שהתקיימו לאחר העיצוב שלהם. המשך בתגובה...
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה