רכב  משפט וצרכנות
טויוטה קורולה נקראת למוסך
בני ברק
פורסם: 25.02.09, 10:15
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 100 תגובות ב-74 דיונים
61. לקוטלי טויוטה . כמה שטחיים אתם .כנסו
ר   (26.02.09)
אמינות לא נבחנת על ידי תקלה אחת או חמש . אף אחד לא טוען שרכב יפני חף מתקלות לגמרי פשוט אין דבר כזה . אבל מספר התקלות לאורך תקופה ממוצעת נגיד של 5 שנים ראשונות (הרבה יותר אבל נעשה לכם הנחה) ברכב יפני ממוצע שואף לכלום . זה עובדה שלא ניתנת לויכוח . והיה ויש תקלה היא מאותרת מיידית חלק לקוי מוחלף ואתה ממשיך לנסוע שנים מבלי שהתקלה חוזרת ומבלי לפרק לך תרכב פירוק מישני כמו בארופאיות . רכבים יפניים בני 15 שנה מציגים אמינות שרכבים ארופאים רק יכולים לחלום .לכן ההתלהמות שלכם מתקלה פעם ב ברכב יפני מעמידה אתכם באור של דיבילים ולא רציניים ואתם גם לא מרשימים אף אחד בטח לא מי שיש לו נסיון אישי עם רכב יפני . עוד לא דיברנו על פשטות אחזקה ערך מסחרי שוק המשומשות , והאגדה לבית אירופה על "נוחות" הארופאיות . אני מודה שרובן נוחות אהל לא ברמה והבדל מיפני שיגרום לנהג שפוי לרצות לרכוש רכב ארופאי שסובל מתקלות ושרות מגעיל אצל היבואנים . עכשיו תמשיכו להשמיץ (-:
62. ל61 כל מילה חקוקה בסלע אין מילים .
אופיר ויסמן ,   שרון   (26.02.09)

קבלתי את הרכב החדש לפני יומיים הם חזרו ליצר מנועים עם גיר רגיל

פשוט חלום של אוטו.

63. ל- 61 ו- 62
יוסף עדן ,   רעננה   (26.02.09)

לך 62 חכה אחרי יומיים עוד נדמה לך שזה חלום. אצלי התחילו הבעיות ביום הרביעי ולעולם לא הסתימו. אני סיימתי אותם פשוט מכרתי את האוטו.

 

לך- 61 פשוט גבובי מלל. רוצה רישמה קצרה של בעיות אחרות בקורולה שהיבואן מאד מאד מתאמץ להסתיר? מנועים שמחזיקים כמה אלפי ק"מ הק"מ הקצר ביותר שנתקלתי בו היה אלף ק"מ והארוך ביותר שבעה עשר אלף ק"מ. מזגנים שלא מקררים, סעפות אוויר שנסדקות, גומיות של החלונות, ריפודים נפרמים רפידות בלמים ששורדות כמה אלפי ק"מ (נכון זה תלוי בנהג אבל לא אותו נהג השתמש בכל המכוניות והבעיה היא במכוניות רבות), מיותר להזכיר את התיבה הרובוטית הפרטימיטיבית.

לכך אפשר להוסיף את ההתקנות הרשלניות במיוחד שעושה המתקין הבלעדי של יוניון מוטורס - גיל קאר. אצלי הוחלפו למעלה מעשר אזעקות לדוגמא.

בניגוד למה שכתבת וכאחד שמצוי היטב בתחום אני יכול להעיד שהתקלת הם לחם חוק בטויוטה רק שמדיניות השיווק של היבואן עושה כל מאמץ לחפות עליהן עד שיש RECALL למערכת בטיחותיתשם הוא כבר לא יכול להסתיר.

בשורה תחתונה או שאתה בעל עניין או שאתה יודע מעט מאד על כלי רכב.

64. ל מס' 63 היקר
אפרים ,   שער אפרים   (26.02.09)

" לצערי "  את אשר ארע לך .

אך אני איש שעובד עם טויוטה  לפחות עשור .

מה שכתבת פה היא עוויתות מוחלטת של האמת .

לא יודע מה עשית עם המכונית ואיך נהגת בה, אך  אלה מכוניות שבאמת

קשה להרוס.

ואם קבלת מכונית חדשה עם תקלה יוניון מוטורס היתה מתכנת לך את התקלה

ללא כל עוררין.

הרכב שלי הוא כעת דגם 2009   מסוג אוטומט כאשר הם חזרו ליצר את הדגם הזה  לפי בקשת הלקוחות פה בארץ  כאשר באירופה עדיין ממשיכים לסוע בגיר הרובוטי

ותאמין לי נסעתי כבר עם יותר מכמה אלפים של טויוטה , מה שאתה אומר פה זה פשוט השמצה - חזור בך יוסי עדן .

רק שתדע שניסן וטויוטה הם מכוניות שאפשר להתעלל בהן והם פשוט עדיין

יאהבו אותך. אבל ניסן זה כבר סיפור אחר.

ורק שתדע שאני הוא מבין האנשים הבודדים שיש להם 2009 עם גיר אוטומט רגיל.

 

65. ל מס 35 מיטל כל הכבוד
אפרים ,   שער אפרים   (26.02.09)
66. ל- 63 מה שכתבו לך אמת ויציב
דן הלפרין   (26.02.09)

יכול להיות שאתה עובד עם יוניון מוטורס או עובד יוניון מוטורס.

אני קבלתי רכב עם תקלות מהיום הראשון היבואן התנער מאחריות עד שנאלצתי לפנות ליצרן ביפאן ואחרי זה הוא המשיך בתעללולים שלו. אחריות? קחדת.

יוניון מוטורוס לא אחראית לכלום פרט ללקיחת תשלום מהלקוחות.

הרכב? זבל צרוף מעולם לא שימשה אותי מכונית יותר גרועה מטויוטה.

את מתקין האביזרים שציינו היתי שם במוזיאון החאפרים 12 אזעקות, 5 מקלטי רדיו וכו' זה רק חלק ממנת המרורים שאכלתי.

אמינות? הצחקת אותי טויוטה זה אחד מכלי הרכב הכי פחות אמינים שהיו לי בשנה הראשונה הרכב נתקע 150 פעמים.

חבל להכביר מילים או שאתה "מטעם" או שאתה פשוט בור מוחלט שלא מבין דבר וחצי דב במכוניות.

67. מבין עניין!
שרון ,   תל אביב   (26.02.09)

יש תופעה שחוזרת על עצמה בהרבה מאוד של טויוטה קורולה בעיקר מודל 2001 הוא שיש בוצה במנוע ומנורת לחץ שמן דולקת!

אגן שמן המנוע מתמלא בבוצה סמיכה והרישתית של משאבת השמן

68. רק מיצובישי-250 אלף ק"מ רק טיפולים
משה   (26.02.09)
69. נקראת למוסך? היא שם באופן כמעט קבוע
איציק שלו   (27.02.09)

כנראה שמי שכתב את הכתבה לא היה בעלים של טויוטה מעולם. המקום הרגיל של הטויוטה שהיתה לי זה במוסך בממוצע כל 4 - 6 שבועות היתה שם.

בעל המוסך היה מאד מרוצה, מנהל סניף הבנק שלי בדיוק ההיפך

אני הסקתי את המסקנות ונפטרתי מהנבלה.

70. אתמול היום ולעולם לא - טויוטה
איזי ברמן ,   קרית טבעון   (01.03.09)
טעויוטה עושים פעם אחת!!!
71. אחרי 5 שנים עם טויוטה ו10 שנים עם הונדה
אני מהונדה לא יורד   (28.02.09)

כידוע הונדה גם הכי אמינה בעולם בשיקלול של כל הדגמים.

72. ל- 61 אתה כנראה לא ממש מבין מה שאתה קורא
דב תדמור   (03.03.09)

לדוגמא לפי ה- ADAC רכב יפני בן חמש מגלה רמה יותר גבוה של תקלות מרכב גרמני.

ההבדל הוא שבשנתיים שלוש הראשונות רכב יפני מגלה פחות תקלות בניגוד לרכב גרמני לדוגמא שמגלה רמה קבוע של תקלות לאורך השנים. בפועל יוצא שעקומות התקלות של הרכב היפני חוצה את זו של הגרמני ואז ממשיכה לעלות.

מה שכן רכב יפני בכלל וטויוטה בפרט מגלה בשנים האחרונות יותר ויותר תקלות ולא בלי סיבה.

בניגוד לעבר בו טויוטה היתה מחליפה דגם כל 10 - 14 שנים בממוצע מה שאיפשר לה לתקן "מחלות ילדות" של הרכב לאורך השנים ובכך לשפר את אמינותו, כיום טויוטה מחלפיה דגם כל כ- 4 - 5 שנים כלומר כשהדגם מושק כבר עובדים על המחליף ולכן פרט לבעיות שקשורות בבטיחות, מה שעלול להביא לתביעות משפטיות, טויוטה מתעלמת לחלוטין, אין לה עניין או רצון להשקיע מאמצים ואמצעים בתיקון הלקות.

במקרה הנזכר בכתבה זאת יש סיכוי לכשל בטיחותי ולכן הם נאצלים לפעול.

73. האוטו כל יום במוסך
דניאל ,   חיפה   (03.05.09)

למה לקרוא לו למוסך שלי כבר שם כמעט בקביעות

לא רק בגלל ההגה בגלל הגיר האוטומט

בגגל הפלסטיקה הזולה בפנים

כאילו לא שילמנו מספיק על הרכב שאנחנו כל רגע במוסך

  בתור

טה קורולה זה הפעם אחרונה שאני קונה את הרכב הזה

מאז שאני עם הרכב הזה אני יותר ימים במוסך מאשר בעבודה

 

74. תארו לכם...
שלוש   (05.10.09)

השטיחון יתקע את הגז וההגה ישתחרר במקביל....

 

מועדון השלוש - מאזדה 3.

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה