בריאות  מחקרי בריאות  לב וכלי דם
מה מסתתר מאחורי אומגה 3 הצמחי החדש?
שושנה חן
פורסם: 12.09.10, 12:46
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 225 תגובות ב-133 דיונים
31. כל המשווקים נכנסים ללחץ ומוציאים הודעות הזויות
יגאל מירושלים   (12.09.10)
32. מה פתאום מיותר?
יהב ,   רמת השרון   (12.09.10)
זה מאוד עוזר וחיוני.
לכיס של המשווקים.

כדי להלחם בתופעה צריך לעקור את הבסיס: לסגור את הברז סופית לראשי המפיצים ולאסור ייבוא של זה לארץ. סוף פסוק.
33. אם אומגה 3 כל כך בריא, ואם הוא נמצא בדגים
תוהה   (12.09.10)
למה כריש לבן חי רק 30 שנה?
34. אופנה וטרנד יש בכל דבר בעולם,לא רק בביגוד!
רן ,   ירושלים   (12.09.10)
35. זרעי צ'יאה עשירים באומגה 3
(12.09.10)
יש להם טעם נייטרלי והם משתלבים בכל סוגי המזון.נראים כמו קצח.2 כפות ליום ביוגורט וכד'
36. זרעוני צ'ייה פתרון מועדף לאומגה 3
זליג ,   מרכז   (12.09.10)

אל תתנו לכתבות להטעות אתכם לכאורה הן מוזמנות וממומנות ע"י המשווקים.

לדעתי ומנסיוני, זרעי צ'ייה עושים את העבודה במילוי מחסני אומגה 3 בגופי לא פחות טוב מהמומלץ בכתבה.

עוד בתקופת האצטקים במקסיקו עת יצאו לקרב, אכלו הלוחמים מזרעי שיח הצ'ייה וקיבלו מנת כוח ואומגה 3 צימחית שסייעה להם לנצח בקרב.

זרעי צ'ייה הם נראים כמו פרג לא טחון הם ללא טעם לוואי ואפשר להוסיף אותם לכול מזון אפשרי כגון יוגורט , סלטים, שתייה שהופכת למרקם קטיפתי כמו ג'יל

והעיקר יש בזרעי צ'ייה יותר אומגה 3 מכול צמח אחר ( פי 8)  ובנוסף יש בו סיבים תזונתיים בכמות גבוהה, את זרעי הצ'ייה המיובאים ממקסיקו ניתן להשיג בכול חנויות הטבע. מניסיון זה עובד.

37. בחיאת! תפסיקו להאמין לפרסומות!
davidstern ,   תל אביב -יפו   (12.09.10)

החכמה לאכול קצת מכל דבר - ירקות, בשר, פחמימות, ממתקים וכולי, ולעשות פעילות גופנית.

 

מי שצריך עזרה שיילך לדיאטן.

38. רק שום
אוליבר טוויסט   (12.09.10)
אני אוכל ראש שום כל יום, וכולם אומרים שאני נראה חתיך ויפה.
אם מישהו אומר משהו אחר, אני נושף עליו והוא משנה מייד את דעתו.
39. מה לגבי הביצים המועשרות? מישהו שמבין יכול להגיד משהו?
(12.09.10)
40. רוצים לדעת את האמת ?
כסיף ,   תל אביב -יפו   (12.09.10)
ההבדל בין לדעת לבין להרגיש שאתה יודע , הוא , שלדעת זה מדעי ! אם אתם רוצים מדעי , בבקשה לקרוא את הספר "מחקר סין " הכל מוכח שם בצורה מסודרת ופשוטה ,. להרגיש שאתה יודע , זאת בורות . בבקשה תקראו .הגוף שלנו הרבה יותר מורכב וחכם , מהתובנה הפשטנית שתוספת של חומר בודד כלשהו יכולה לעזור . אלפי חומרים נכנסים ויוצאים מהגוף במשך היום , ומאות אלפי פעולות מתבצעות בגוף על מנת למצות את מה שהגוף צריך .
41. למה ד"ר רביד מדבר תמיד רק נגד תוספי תזונה?
חנה ,   הרצליה   (12.09.10)

איני מבינה את ד"ר מוטי רביד שמדבר על חוקרים שקיבלו כסף מתעשיות המזון?

האם מפעלי התרופות לא ממנות מחקרים של רופאים רבים ובתי-חולים, ולא מספרים על הנזק שהן גורמות, כתוצאה side sffect ?   ודר רביד נזהר מאוד מלדבר נגד. מעניין למה? הוא מדבר רק נגד תוספי תזונה.

42. הונאה לאור היום ! מרבלס משקרת למפיצים שלה
רינת ,   תל אביב   (12.09.10)
הייתי והזדעזעתי. אין ספק שזו הונאה לאור היום. שמעתי סיפורי אימה על השקרים של החברה והמייסדים שלה אין לי דרך כרגע לאמת את הסיפורים לכן אני לא רושמת פה אבל תדעו שיש פה הונאה די גדולה ואם מה שאני יודעת הולך להתגלות יהיו אנשים שישבו בכלא + כולל מפיצים + תביעות יצוגיות לרוב. עצה שלי: אם אתם מפיצים תבדקו טוב טוב מה אתם משווקים ומה אתם אומרים.
43. הבטחות שווא לא מועילות!!!!
אילן ,   ת"א   (12.09.10)

אני צורך תוספי תזונה יקרים וטובים כבר שנים וכל המערכות שלי 110% הנטילה היא לשם מניעה וחיזוק של המערכות (ראו רפאוה טיבעית לידע ולא חארטה פירסומית).

לשווק אוגמה 3 בטענות מגוכחות לשם מכירה לא רק שעושה נזק בטווח הארוך לשוק (וכסף קצר מועד למשווקים) אלא מוריד את אמון הציבור באופן כללי בתוספים(שידוע לכל מי שבתחום הרפאוה הטבעית שחובה כחיזוק ומניעה של מחלות).

אומגה 3 ידוע (או יותר נכון הטענות בעד) כטוב ללב ,אבל מכאן ועד לריפוי היקום  יש מרחק גדול !!!

די לחארטה!

44. ** אני נותן לכלב שלי כבר שנה אומגה 3, הוא הרבה יותר רגוע....
גליק ,   נהריה   (12.09.10)

ולמד עוד די הרבה מילים, וגם הפרווה שלו הרבה יותר רכה נעימה למגע וליטוף ומבריקה, ורואים שהכלב שמח ומאושר, שווה כל גרוש !

אומגה 3 עוזר כמו מגה-גלופלקס, שעלתה לחדשות היום.
45. שושנה חן את טועה ומטעה!!!!!
שושן ,   שושן   (12.09.10)
הרי ברור מהכתבה שאת מתנגדת באופן אישי לחברת מרוולוס... הסובייקטיביות שלך זועקת לשמיים. אני ובני משפחתי צורכים את המוצר שלהם (אינני מפיץ אל לקוח אשר קונה אומגה 3 על בסיס חודשי ) והתוצאות מדברות בעד עצמן. החברה שמנהלים אותה נראו בעיני כבחורים לעניין ולא מפלצות כאמור בכתבתך!!!! נדמה כאילו יש לך אינטרס אישי לפגוע במוצר ואני מקווה שתיכשלי כשלון חרוץ. כתבתך מוטה וחסרת איזון. המוצר פשוט מעולה ואני ממליץ עליו בחום.
46. מומלץ מאוד מאוד
צצ ,   ח   (12.09.10)
לסובלים מעצבים מתח חרדות ןדיכאון. לי אישית עזר. תנסו. לא יזיק
47. גם בחו"ל משתמשים בזרעי צמח המרווה כמקור לאומגה 3...זו לא רק
המצאה ישראלית   (12.09.10)
48. עם עובדות לא מתווכחים
אילן סאלם ,   ראשון לציון   (12.09.10)
שלום לכול הדעתנים כבר אמרו הכול על אומגה הדגית ועל הצמחית .
קטונתי מלהשמיץ חברה כזו או חברה אחרת וזו גם לא דרכי ובטח לא דרכה של מרוולס , מרוולס צומחת בצעדי ענק בזכות מוצרים נפלאים שעובדים ושרות אדיר .
אני אילן סאלם מפיץ בחברת מרוולס כשנה וחצי חולש על רשת הפצה של כאלף מפיצים בארץ ובחול העדויות והתודות שאני מקבל ממפיצי השטח עולים אלפי מונים על כתבות בעיתונים . חברים עם עובדות לא מתווכחים
מוצר האומגה של מרוולס עובד.המוצר סייע לי במחלת הפסוריאזיס ממנה אני סובל מעל עשרים שנה ,האינטרנט מלא עדויות של צרכנים שמוצר מרוולס סייעו להם ושיפרו את בריאותם לאין ערוך. חברים אני מזמין אותכם לצרוך את המוצרים הנפלאים של חברת מרוולס ולקחת חלק בהפצת הבשורה של מרוולס לעולם .
שתהיה שנה טובה לכל עם ישראל
49. הצ'יה הורסת את הקיבה
אחד שיודע   (12.09.10)
זרעי הצ'יה אסורים לשיווק באירופה. הם הורדו מהמדפים בבריטניה.

מעניין למה?
50. כאשר מבטיחים לכם שמוצר בודד יעיל נגד כל כך הרבה מחלות שונות
אנטי שרלטנים ,   איך מזהים שרלטנות   (12.09.10)

ברור שזו שרלטנות ורמאות.

זה  חמור עוד יותר כאשר ליצרנים אין הוכחות ממשיות להצלחות בבני אדם.

 

הנה מה שמבטיחים לכם שרלטני מרוולס על המוצר שלהם.

 

" צריכה המונית של המוצר תביא לסגירת מחלקות בבתי החולים, כולל הפסיכיאטריים. כי מה לא עושות הקפסולות של שמן המרווה? מטפלות בהצלחה בדיכאון, בנשירת שיער, בפסוריאזיס, בדלקת פרקים, בבעיות בדרכי השתן, בסוכרת, בכולסטרול גבוה, ואפילו בסרטן ובמחלות כמו קרוהן ותסמונת טורט".  

 

מעניין לאילו מחלות  המוצר שלהם לא יעיל. כנראה שאין כאלה.

51. הסיבה היחידה שעובד להם זה הדתיים שמאמינים לנוכל שהוא לא רב
רוני ,   רעננה   (12.09.10)
בציבור הדתי יש אנשים מקסימים אבל יש נטייה לעשות כל מה שה"רב" אומר להם ומרבלס מנצלת את זה.
יש שם אדם שמתחזה לרב האמת כריזמתי בטירוף הייתי בכנסים שלו הוא רק לא מספר שהוא לא רב ושהוא מקבל מהחברה משכורת. זו הסיבה שהדתיים קונים את זה ונופלים בפח. חבל שהם לא יכולים לפתוח את העיניים ולראות שעובדים עליהם אבל כנראה שזה הכוח הפנטי של הדת.
52. למה לסובב את הדברים??
יובל   (12.09.10)

הדברים מאוד ברורים...

 

אף אחד לא נכנס בכם , מפיצי מרוולס, לא נראה לי שחברות האומגה 3 נלחצות ממתחרה זניח שכמוכם...

אבל...

 

מרווה צימחית אינה תורמת דבר ....  היא מורכבת מחומר פעיל אחד בלבד ALA ואינה מסוגלת לייצר את שני הסוגים שנדרשים לגוף הרבה יותר : DHA   EPA

 

תתייחסו למה שהכתבה אומרת , אין שום אבל שום מחקר על השטויות שהמפיצים הבכירים שלכם מספרים ב מפגשים שלכם.

הייתי באחד כזה היה נראה לי שקר מההתחלה ועד הסוף וכבר אז היה נראה לי שמשהו צריך לחשוף את הפרמידה הזו... יפה שושנה חן

 

 

53. כי יש מפיץ של מרוולס
חרדי   (12.09.10)
בעדה , והעדה עושה מה שאומרים לה....  המוצר שטויות זה בשביל הכסף
54. לידיעת הצמחונים וכל השאר
א.   (12.09.10)

הדגים לא מייצרים את האומגה-3 בצורת DHA. הם מקבלים אותה מאצות, וניתן למצוא כמוסות צמחיות של DHA מאצות בחו"ל. לא ידוע לי האם הגיע לארץ.

55. למישהו זה עוזר ולמישהו לא.
א.   (12.09.10)
אז תנסו ואף אחד לא מכריח מישהו להשתמש בזה.
56. בבקשה תחליפו את הכותרת:
אדום ,   מרכז   (12.09.10)
הרי עולות הרבה שאלות מעניינות בכתבה, אבל אין שום קשר בינה לבין הכותרת!
הרי הכותרת זועקת: "מחקר - אומגה 3 "מיותרת"", רק בקריאה בפנים רואים שמדובר בסוג מסויים של אומגה 3 שמופק מצמח אחד. רוב הקוראים עוברים על הכותרות וכל מה שהם זוכרים זה שאומגה 3 מיותרת. ולמרות שברור לי שכותרת כזאת גורמת להרבה יותר כניסות ניתן לבקש קצת אחריות עיתונאית.
57. אייפה ואייפה ....
חיים ,   תל אביב   (12.09.10)
מדוע הגברת המכובדת שושנה חן אינה טורחת לציין שפרופסור עמירם רז שבקלות כה רבה ביטל עשר שנים של מחקר ישראלי כ "לוקש" הינו יועץ של חברת שמן דגים בשם טרי אומגה (חברת תרימה)???
ניתן לראות את הפרופסור המלומד מדבר בשבחי שמן הדגים שמיוצר בקנדה באתר החברה
http://www.tri-omega.co.il/Page_02.asp
האם זוהי רמת הדיווח העיתונאי של גברת חן שפשוט לא בדקה את העובדות ??
או שיש פה מגמתיות ברורה???
בכל זאת שוק אדיר של חברות שמן הדגים שמייבאות מוצרים לארץ בארץ נפגע קשות מההצלחה הבלתי ניתנת לוויכוח של מוצר כחול לבן שתוך מספר חודשים הפך להיות התוסף אומגה שלוש הנמכר יותר במדינת ישראל.
בקרוב המוצר ייצא לארצות הברית תחשבו על ההצלחה הגדולה המצפה לו שם!!!
58. שושנה חן, את הרי יודעת יותר טוב
שמעון   (12.09.10)

מאתנו, עד כמה מחקרים "רפואיים מדעיים" הם מוטים מיסודם פעמים רבות, ממומנים ע"י חברות התרופות או ע"י אינטרסנטיים אחרים, ניתנים לפירוש בכמה אופנים, ועוד ועוד.

 

את יודעת לא פחות על אין ספור "תרופות בדוקות מדעית" שיורדות יום יום ממדפי התרופות למרות שנבדקו שנים, וזאת עקב מחלות קשות שהתברר כי גרמו לנוטליהם.

 

ברור לי מעל לכל ספק שגם את משתמשת מידי פעם ב"תרופות סבתא" טבעיות שהוכיחו את עצמן בשטח - גם אם לא ב"מעבדות המחקר היוקרתיות", ואת יודעת שסביר להניח שלהן אין תופעות לואי ונזקים כפי שכל התרופות הקונוונציונליות גורמות.

 

ברור לנו שאת יודעת לא מעט על תשלומי ענק שעוברים לעיתונך ועיתונים אחרים מידי יום ביומו מאלו שמשלמים לכם שלא לפרסם כתבה כלשהי, ומאלו שמשלמים כדי לפרסם את שיועיל להם - ובלי קשר לאמת הצרופה...

 

האם את באמת חושבת שציבור קוראייך כל כך טיפש ותמים שהוא הולך בהמוניו לרכוש במיטב כספו לא שבוע ולא חודש, אלא כבר שנה שניה את אומגה מרוולס רק בגלל עיניו היפות של המנכ"ל או המדען ???

 

עם כל כשרונך, לא חשבת על ההברקה שאולי, אולי, ישנם המוני אנשים שהוטב להם אישית זה כמה חודשים או שנה וחצי, והם פונים להוריהם ולמשפחתם כדי לבשר להם ולהיטיב גם עימם - גם אם עדיין לא "נבדק מדעית" במשך מספר שנים ??? 

 

ואם זה כל כך טוב לי ולמשפחתי, זה פסול שאהיה גם מפיץ וארויח מזה לפחות כמו שאת מרויחה ומקבלת תשלום על כתבותייך ???

 

אני לפחות משתמש ומאמין במוצר שאני מוכר ומרויח ממנו - את גם מאמינה בדברים שכתבת, או רק מרויחה מהם ???

 

ולכל המגיבים: לפני שתתחילו להגיב: אני מודה באשמה שאני אכן גם מפיץ בחברה, מרויח כסף מלעזור לאחרים כפי שעזרתי לעצמי ולמשפחתי, ואם תשכנעו אותי שזה לא הוגן - אחזור בתשובה עד יום כיפור !

 

 

59. גב' שושנה חן, יש הבדל בין
שמעון   (12.09.10)

"להשמיץ" ובין "להאשים". מרוולס לא "משמיצה" בלא הוכחות את האומגה הדגית כפי שהקפדת לכתוב, אלא "מאשימה" אותם בדברים בדוקים, ידועים ומפורסמים.

 

תביעת הענק נגד חברות הענק של האומגה הדגית היא המצאה של מרוולס ???

הטעם הרע של הדגית - היא המצאה של מרוולס ???

המגבלה שלה לאנשים שונים ולנוטלי דילול דם - היא המצאה של מרוולס ???

ההתחמצנות המהירה של הפשתן יחסית למרווה - היא המצאת מרוולס ???

 

אז למה את "משמיצה" ללא בסיס את מרוולס ?

האם קיבלת תשלום מהמעוניינים בכתבה ?

האם מרוולס סירבה לשלם עבור כתבה אוהדת ?

סתם שאלות תם...

 

זה מה שעשית בראש השנה ???

 

אל תאמיני לאף אחד על התועלת באומגה מרוולס !!!

כולם שקרנים !!!

כולם אינטרסנטים !!!

 

לכן, תנסי בעצמך עליך או על משפחתך- ואז נשמע אותך אחרת !!!

60. 26 מקווה שאת צודקת
שלומי   (12.09.10)

לאחרונה רכשתי לעצמי את גרעיני המרווה ואני בינתיים מרוצה.

לא קפסולות יקרות, אלא מוצר טבעי. מקווה שלא אתאכזב.

סה"כ ממה שקראתי, הגרעינים עוזרים למי שלא אוכל דגים וקשה לו

לקבל את הויטמינים ממקור אחר.

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה