יהדות  מגזין  עיון
אין לנו הנהגה תורנית
הרב יואל בן-נון
פורסם: 11.12.10, 18:09
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 304 תגובות ב-186 דיונים
31. יוצא מהכלל! מסכים עם כל מילה.
מראה מראה שעל הקיר   (11.12.10)
32. התיקשורת השמאלנית משבחת השטינקר התורן
יוסי   (11.12.10)

פעם הרב אמסלם (מש"ס) והפעם הרב בן-נון , תדעו שם בשמאל שאלה לא מייצגים אף אחד חוץ מעצמם, אז על תיתלהבו מהם יותר מדי, כי הם כמו עלה נידף.

 

33. אתה רחוק מהמציאות והאמת וחבל
הרב אדי חי לביא ,   חולון   (11.12.10)

לו הייתה מציאותי ומבין את הגלות הגדולה שלנו ושהרב שלך קוק חלק על רבותיו

הייתה מבין שאין לך דעת ועליך לחזור בתשובהשלמה מהר בע"ה יתברך

 

הכוח המדמה גורם לך להבין הכל הפוך רחמנה לצלן

34. מסכים עם כל מילה שנכתבה אחרי הפסקה הראשונה
דונקי   (11.12.10)
35. ;קול צלול , בהיר ושפוי - מעורר תקווה
יעקב ק. ,   מ. ציון   (11.12.10)
לי החזרת לא מעט מהאמון שאבד לי, בתקופות האחרונות, מהרבנים מורי הדרך ו"משתיקת הכבשים" של אותם במחנה שלך, אשר ייתכן ודעתם בדעתך. ברוך תהיה! 
36. מאמר נכון וחשוב
(11.12.10)

הציבור זקוק למנהיג שיחזק את רוחו בשעת משבר.

מנהיג שלא מתבדל מהציבור אלא מסוגל להכיל את כל גווניו.

שיש לו דברי עידוד לומר בעת משבר.

רוה"מ ביצע את תפקידו ולקח פיקוד מבחינה טכנית,

והתמודד עם המשבר בצורה די טובה, עד כמה שניתן.

אבל חסר מנהיג רוחני, שיש לו דרך וחזון לא רק כסף ואמצעים.

מישהו שיש לו מה לומר בימות החול ובשעת משבר, אדם שאפשר לסמוך עליו.

לכן הקריאה שלך היא כל כך נכונה.

יש אנשי רוח ואנשים ערכיים ברמה המקומית, אבל חסר מנהיג אמיתי.

מישהו שמקובל על הרוב, ומקבל את האנשים ומחובר למה שקורה כאן ועכשיו.

(מישהו כמו הרב לאו למשל)

קשה לעמוד בראש, במיוחד במדינה שלנו,

אבל במקרה האחרון שהיה זה ממש בלט, עד כמה זה היה חסר.

עד כמה דרוש לנו מנהיג.

37. אני הפסקתי להקשיב לכל מי שמכנה עצמו "רב" - תואר משולל יסוד
עונשו של העולם   (11.12.10)

תואר מסוכן ומשולל יסוד.

כל זב חוטם ומרושע ובעל כוונות רעות מסוגל ללמוד כמה דפים ולהתקרא בתור הזה שהפך לאחד הבזויים בעיני ובקרוב יחליף את התואר הבזוי יותר "עורך דין".

ובקצב ההתנהלות של הרבנים יתכן שאפילו כבר עכשיו הגיע הזמן הזה.

 

יש בעיה רצינית עם רב כזה או אחר שאומר דברים כנגד מי שמהם הוא שואב את כוחו - ולכן דבריו פסולים מעיקרם.

זה כמו שכומר ידבר כנגד האפיפיור שלו.

ממנו הוא שואב את כוחו מלכתחילה.

וכשהכוח הזה הוא כוח של טומאה הטומאה מחלחלת ואת הכוונות האמיתיות מי ידע?

 

הרבנות/כמורה היא עונשו של העולם.

כאשר אנשים הנושאים תואר משולל מן היסוד יודעים לפרשן את דבריו של זה שאינו קיים מלכתחילה = וזה הוא השורש והמהות של סדום - לא שום דבר אחר.

להפעיל כוח ואלימות על אנשים רק בגלל שהם טיפשים וחסרי כוח לעומתך.

 

 

38. מנהיג אמיתי מונע שירפות, לא מכבה אותן (כפל לשון)
ניר ,   ירושלים   (11.12.10)
39. הלוואי
איציק ,   שרון   (11.12.10)
40. יש הנהגה שקלית-מאמינה במחלבה של השקלים=המדינה
יניב   (11.12.10)
41. את אותה מנגינה כבר נשמע לפני 200 שנה בעת צמיחת תנועת ההשכלה
(11.12.10)
הונגריה וגרמניה נגדם קמו בעוז מרן החתם סופר
את הדיאלוגים והפולמוסים יכול כל אחד מאיתנו לקרוא

היו שם דיאלוגים וויכוחים עם גדולי האפיקורסים והמשכילים הם ידעו ספר ותורת הוויכוח ושם תבחנו למי ידו על העליונה..

מה שברור שהצגת דעה ללא שום יכולת מענה ראוי ומכובד מעקר ומגמד את יכולת הקורא לקבל שיח רציף ונכון...
מה שכן יש כאן רצון של בעל דעה לתת דעה פרטית ומוכרת במעטה של הגיון אונברסלי..

הרי יש כאן מקום למסור מודעה: כתבה זו משקפת את רצונו של הכותב
שבוע טוב
42. כל הכבוד!
חמי   (11.12.10)
43. גדול הדור הרב עובדיה יוסף
יצחק ,   ירושלים   (11.12.10)
אתה מדבר כאילו אתה מהנל את כל המדינה??מחלק ציונים לביבי ולרב עובדיה...מי אתה ביכלל שתגיד שהרב עובדיה טועה???????
44. הם לא חרדים זו ההנהגה הדתית המזוגזגת
(11.12.10)
הרבנים האלו הם לא חרדים הם דתיים לאומיים ובתקשורת בכוונה מעלימים את המידע הזה!!
45. כמה הערות
אנונימי ידוע ,   נתניה   (11.12.10)
הרב עובדיה יוסף הוא אחד מענקי הדור לכל הפחות, אתה לא יכול להרשות לעצמך לשפוט אותו בכזאת קלות-אם אתה עושה כן, הבעיה היא אולי בך ולא בו.

תורת מלך איננה גזענית, המסקנות שלה-באופן מפתיע, לא שונות מחוקי המלחמה של האו"ם. ההצטרפות האוטומטית והעיוורת שלך לגינוי של היהדות היא שפסולה.

כן, אני מודע לכך שאלו שכתבו את תורת מלך אינם בדיוק מאמינים בתקינות פוליטית (שבפני עצמה מאיימת על כולנו ואינה דרכה של תורה, דרכה של תורה היא הכרה במציאות ולא התכחשות מסוכנת כלפיה) וסביר להניח שאינם חובבי פלסטינים אבל החוברת עצמה רק מבהירה את התייחסות ההלכה לחוקי מלחמה ואין בה שום דבר פסול.

אין שום דבר פסול בקריאה לא להשכיר דירות לערבים. תנסה אתה להשכיר דירה בסעודיה, במזרח ירושלים או בג'נין. ואל תספר לי שאתה לא יודע ולא שמעת על ההשתלטות במימון נסיכויות המפרץ על כל הצפון.

אפשר לשפר, זה נכון-אבל אתה, כרגיל, שופך את התינוק ואולי אח"כ את המים. שלא לדבר על הצטרפותך למקהלת ההסתה משמאל לאחר רצח רבין ועל העובדה שאתה חבר קדימה בתירוץ הקלוש שאתה "רוצה להשפיע מבפנים".

בקיצור יואל, אני תוהה באמת לגביך.
46. עובדיה, קרא ולמד מגדול הדור הרב בן נון!
חיים כהן   (11.12.10)
47. הרב בן נון ממשיך לדבר שטיות ...
הכותב א.   (11.12.10)

הציונות הדתית נכשלה כשלון מוחץ , והיא תמשיך להכשל כשלונות הרבה יותר מוחצים .

התרבות של הציונות הדתית היא תרבות של גויים , ומנסה לאמץ ערכי חיים של גויים , כדוגמת הציונות .

 

עוד מעט ייגלה משיח בן דויד , ואז הכל יהיה שונה , והרבה יותר טוב

48. זו בדיוק הבעיה של הדור שלנו-חילונים ודתיים כאחד!
מלאכי חסדאי ,   ירושלים   (11.12.10)
האם איננו ראויים למנהיגים שיוכלו לעמוד על זכויותיו של העם היהודי?
האם איננו ראויים למנהיגים שיוכלו להיות נאמנים לבוחריהם?
האם איננו ראויים למנהיגים לא מושחתים?
האם איננו ראויים לרבנים אמיצים ורגישים?
האם איננו ראויים לרבנים שהעם היושב בציון יאהב?

וודאי שאנו ראויים לכך. הבעיה היא שאנו בוחרים להתפשר. לא עוד בחירה חוזרת של פחדנים,שקרנים ומושחתים לכנסת, לא עוד הליכה אחר רבנים שהאמת שלהם תלויית נסיבות.

הלאה המנהיגות הרפה!
49. מאז רצח רבין מנסה הרב בן-נון לתפוס "מנהיגות"...
רננה ,   אלון שבות   (11.12.10)

אחרי רצח רבין ניסה להנהיג ע"י האשמת רבנים בסיוע לרצח ו/או הכוונה לכך.

אחר כך ניסה לשנות כיוון ואף כתובות ולא קיבל מנהיגות. הוא נע ונד ולא מוצא לו "גדודי" מעריצים שילכו איתו יד ביד. אף אחד לא לוחץ את ידו מאז.

עתה, נשאר לו לבקש את ידי החילונים ואם לא יקבל את ידם חו"ח ילך לעכו"םים.

עדיף לך במקום לחפש מנהיגות שאין לך, להמשיך ללמד תנ"ך-רק תנ"ך ולא פוליטיקה קטנה, שם אולי תצליח.

50. מה שיכול אדם לעשות כעזרה - ראוי שיעשה!
לנועם ,   מהאיש שבקיר   (11.12.10)
אינך יכול לבוא לעזור לכבות את השריפה? פתח ביתך לאלו שבורחים ממנה.
אינך יכול לעזור לאלו שבורחים ממנה? הבע את תמיכתך בהם ובמכבי האש.
בשביל הדתיים, עזרה זו מתבטאת בצורת התפילה המכוונת לעזור באופן כלשהו (שאיננו בריא לי ולך) לאנשים הנמצאים בצרה. יעשו זאת? לפחות יראו תמיכתם.
במקום זאת, אומר הרב, לא רק שאינם עוזרים כפי יכולתם, הם גם מתריסים נגד הציבור - זה שסבל וזה שעזר כפי יכולתו.
51. מי אמר אני ולא קיבל.יש לנו הנהגה תורנית עסוקה לרוב בשחיתות
רק מקצתם בכלא...   (11.12.10)
52. כשהייתי צעיר הייתי חילוני מתוך עצלות, התעצלתי לקום מוקדם
קתו הזקן ,   מעלה חמציצים א   (10.12.10)
להניח תפילין, התעצלתי ללכת לבית הכנסת, על אף המסורת שקבלתי מבית הורי. אבל מלתי את בני, ואמרתי קדיש על קברי הורי.
=
אחר כך נעשיתי חילוני מתוך הכרה, ראיתי אוזלת ידו של אלוהים, של שליחיו, והבנתי שמשהו לא מסתדר פה.
=
היום אני חילוני מתוך שינאה עזה לכל מי שמייצג את הדת, בראש וראשונה ה"זקנים החכמים" שיושבים היכן שיושבים ומדברים שטויות (עובדיה ודומיו) דרך כל אומרי ההן לסנילים האלו וגמור בכל אדם דתי שכיפה לראשו אבל מתחת לכיפה אין כלום חוץ משינון מעמיק של כתבים שנכתבו במשך אלפי שנים על ידי חכמים יותר או פחות. שום מחשבה עצמאית.
=
אני מאמין כי כל החילונים היושבים בארץ עברו את אותו התהליך.
=
נ.ב
הזדמנתי לבית כנסת קונסרווטיבי לתפילת שבת, אותה הטחינה (ב-ט), ועוד יותר, רק שנאמרו על ידי נשים.
53. הדת היהדות הפכה לעסק מושחת שמפרנס רבנים ועוזריהם
אלי   (11.12.10)
54. יישר כוח על האומץ והיושר הפנימי!
אורי ,   קו התפר   (11.12.10)
55. הקשיבו....הקשיבו.....המשיח מגיע.....
כבוד הרב.....   (11.12.10)

ידיד היקר....

המתן בסבלנות...תוך ריבוי תפילות ותחנונים לפני המקום

עוד מעט הכל יתחלף....ותגיע האמת האמיתית...גם "גדול הדור"

צונאמים של חוזרים בתשובה ....כבר בדרך לכאן מהים הגדול ...

אל תדאג ידידי.....שמחה.....תשובה.....ענוה ....תפילה והכל יסודר ....יש לנו אב רחמן.....

גדול הפוסקים יוחלף ע"י רחמן הדואג לשלום בנין של השם....ויקרב את כל עמו ישראל...רוחניות...פנימיות אהבת ישראל.....

עוד קצת מסתדר

שבוע טוב...

אי"ב

56. אני, ממש, מודה ל"רב" יואל בן-נון
חנה   (11.12.10)
על שסיפק לי חומר למאמר על המוסרים, המלשינים והרודפים, הרואים במי שאינם כאלה - לא ראויים.
57. אם אתה רב,איבדת את הצפון!אתה לא חייב לדבר אם אין לך מה להגיד
רפי א   (11.12.10)
58. מי הפיץ ת מכתב נגד מכירה והשכרת בתים לגויים ?רבני המזרוחי
חיים   (11.12.10)
59. על פי בג"צ תפילה בהברה אשכנזית= גזענות
לכן ציונות= גזענות   (11.12.10)

אינני חרדי או דתי בכלל אך אם תקרא את פסק הדין בעמנואל תראה שיש כאן התנפלות גזענית על החרדים. וידוע לי שיש קרנות שמשלמות כסף עבור התנפלות זו ועבור חבירה של הציונים הדתיים לרפורמים על מנת למוטט את עולם ההלכה.  החרדים נאבקים בטפשות אך הם מבינים שמאחרי כל הלחצים הללו יש שקר גדול של גלובליזם שעניינו למחוק את היהדות ואת מדינת ישראל.

אם אינך מאמין קרא מאמר זה:

 

http://canadafreepress.com/index.php/article/30957

 

ותבין שהצונאמי נגד החרדים הוא צונאמי נגד העם היהודי.  יש לנו מנהיגים מצויינים בכל המחנות אך מנהיגים אלו המחנכים לסולידריות בעם היהודי מוקעים ומודחים מהאקדמיה קודם כל, ובטח ובטח מהפוליטיקה החילונית.  ראה מי עומד בראש המפלגות החילוניות ושאל עצמך אם טובתו של עם ישראל עומדת לנגד עיני מי שצועד במצעדי הגאווה, מוכר מניות כדי לעשות כסף ממלחמה, מכניס הנה רבבות של מהגרים לא חוקיים, פוגע מינית בנשים, מוכר את המדינה לתאגידים הבינלאומיים. האם באלו אתה רוצה שנתן מבטחנו? מול אלו הרבי מסלונים הוא מנהיג אמתי, ואולי כדאי לברר מי האיש ושוב- הדברים הללו לא נכתבים על ידי אדם חרדי ומקווה שלא יצונזרו.

60. ממש כך! כל הכבוד שאמרת זאת!
תומר   (11.12.10)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה