יש לי רק תשבוחות גם על החנות וגם על מיכל המקסימה. השירות שלה תמיד מלווה בחיוך אמיתי ואיכפתי. אם אני מודדת משהו שלא מתאים לי, היא לא תהסס להגיד לי את זה (בלי הרצון הנוראי הזה של מוכרות במקומות אחרים, שמה שאכפת להן זה רק לדחוף לי עוד ועוד פריטים שלא בהכרח מחמיאים לי ולגופי).
אצל מיכל אני תמיד, אבל ממש תמיד, מצליחה למצוא מה שיהיה לי נכון. המגוון אצלה כל כך רחב, וכולל כל כך הרבה סגנונות שונים, שהסיכוי לצאת בידיים ריקות הוא כל כך קלוש... (אפילו מנהל סניף הבנק שלי יסכים עם זה :-) ).
ומה שלא צויין בכתבה, אבל שקול לזהב: השירות של מיכל לא נגמר ברגע שכרטיס האשראי שלי עבר אצלה בקופה. כשהתגלתה בעיה בחולצה שקניתי אצלה, זמן ארוך למדי לאחר הקניה, היא החליפה לי אותה בלי שום היסוס. וכשחברה שלי נכנסה לשם לאחרונה כדי לקנות לי מתנה, מיכל ידעה להגיד איזו חולצה כבר קניתי אצלה, ואיזה סגנון אני אוהבת, ואיזו מידה אני לובשת וכו'. ולא! אני לא חברה צמודה של מיכל או משהו כזה. "סתם" לקוחה נאמנה, שנשבתה בקסמה.
מיכל, מברוכ על הגדלת המקום, ומברוכ על הכתבה! מגיע לך המון פרגון.